Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie   

  1. Dziś
  2. 1.Reset urządzenia nie pomaga, ono działa w zasadzie poprawnie, czasem trzeba poczekać, wejść w menu ustawień, czy coś w tym guście by odwiesić, ale komunikat zostaje. 2.Czy można wyłączyć radio wogóle, a wcześniej odpalić np. winampa (w którym mam własne pozycje), czy odinstalować dlc?? Muzyka z tego odtwarzacza działa mi na nerwy - nie ma żadnej stacji z samą mową (trudno, niechby i po niemiecku, byle nie to łubudubu )
  3. Wczoraj
  4. @up 1. Nie trzeba tworzyć nowych profili, jeśli masz zaznaczoną realną jazdę to dla danej trasy, którą wybierasz startujesz z najbliższego garażu. W trybie uproszczonym autobus ustawia się na początkowym przystanku. 2. Nie, można jedynie dokupić dlc na działanie radia a w zasadzie playera 3. Można to ustawiać w opcjach. 4. Nie powinien wyświetlać się komunikat o błędzie, użyj "reset urządzenia" 5. Ne działa, nie wiem co zrobić 6 TAB i klikasz na pole ekranu nawigacja
  5. Tak na Berlinie , ale występuje to także na Grundorfie , Szczecinie , Hamburgu w sumie na każdej mapie większej czy mniejszej. Sprawdziłem jeszcze dysk SSD pod kątem błędów bo wydaje mi się że dużo wolniej się wszystko wczytuje ale HD Tune nie sygnalizuje żadnych błędów , a i w BIOSie ustawione jest na AHCI. Zastanawiam się czy tylko wspaniały MS czegoś nieskopał przy którejś aktualizacji.
  6. Ostatni tydzień
  7. Po logfile widzę, że grane było na Berlinie. Spróbuj na innych mapach, ew napisz nam na jakich grałeś.
  8. Witam Od kilku dni mam olbrzymie problemy z OMSI 2. Nie potrafię ustawić gry , ażeby mieć w miarę stabilne klatki. Ogarnąłem cały wątek dotyczący ustawień. Pobrałem przykładowe ustawienia i dalej nic. Odinstalowałem OMSI , wykasowałem cały folder zainstalowałem na nowo iiiii dalej to samo. Przeleciałem chyba z 15 wersji sterowników Nvidi iiiii dalej nic , zaktualizowałem wszystkie sterowniki (płyta główna itp.) iiiiii dalej nic. Małe przycięcia to nic , ale co kilka minut gra zawiesza się na kilka sekund po czym ożywa. Próbowałem wczytywać całą mapę iiiii nic , ba ustawiłem nawet wszystko na very very low , iiii dalej nic. Ręcę mi już opadają. Naoglądałem się masy filmów na YT gdzie ludzie z gorszą konfiguracją, przy tych samych mapach , czy autobusach mają płynną rozgrywkę. W tle żadnych aplikacji nie mam uruchomionych jak by co. A moje pudło to: Płyta głowna: Asrock B85 Pro4 Procesor: Intel i5 Haswell 5670 3.2 ( Ustawiony na sztywno na 3.60) Karta grafiki: MSI VC1 Geforce 1060 6Gb Pamięć: 8Gb 1333 Zasilacz. Thermaltake 550W Dyski twarde: 2x WD 320GB HDD , 1x SSD God Ram Iridium Pro 240 Gb ( na nim wisi Windows 10 oryginał , a na jego drugiej partycjii OMSI ). Miejsca na SSD zostało gruba ponad połowa. Karta dzwiękowa: SB Live Audigy 2 Podeśle jeszcze dwa pliki , logfile i plik z ostatnimi ustawieniami. logfile.txt options.cfg
  9. Chciałem zapytać:1.Czy tworzy się tu nowe profile, jak w ets'ie, żebym mógł mieć w każdym profilu garaż w innym mieście? Albo czy mogę zmienić miasto siedziby po odblokowaniu innych miast1a. Czy jeżeli to możliwe, dotyczy to także terenów dlc Austria & Szwajcaria? (czy można pierwszą siedzibę mieć także w Austrii?) 2.Czy możliwe jest także załadowanie własnej muzyki, lub linku do radia, jak w ETS'ie i gdzie jest dostęp do folderu i do panelu sterowania w samej grze? 3.Czy można wyłączać podążanie wzrokiem za kierunkiem jazdy? Jeżeli tak, to dobrze, domyślam się, że jest to dostępne w zakładce z ustawieniami ogólnymi rozgrywki 4.Czy komunikat o błędnej współpracy jednego z kontrolerów (mam G27 i manetkę dwustronną) jest 'histerią na wyrost'? Bo obie są sprawne w sensie, że bez problemu je zaprogramowałem 5.Jak przypisuję krzyżak, to niby jest, ale nie działa, jak poprawnie przypisać krzyżak do ruchu kamery wewn. pojazdu (rozglądać się nim chciałem, jak w ETS'ie) 6.Czy można wyłączyć nawigację, ale tą w szarym ekranie? Żeby używać tej na ekranie kokpitu? Ew. podpisać to pod przycisk Wiele by jeszcze pytań było, ale.. Cóż można rzec po kilku minutach jazdy.. spodobało mi się.Choć konieczność konfiguracji dla każdego pojazdu osobno jest o tyle wygodna, że w każdym autobusie mogą występować różnice w detalach i sterowaniu, a jednocześnie jest z tym więcej roboty. Odprawa pasażerów mnie zaskoczyła, bo trzeba wyjść z pojazdu, nie ustawia się kolejka tylko tych, którzy chcą jechać akurat ze mną. ale co ja tam wiem o wielkim świecie xDD. Możliwość ustalania dla funkcji sterowania kilku przycisków/kontrolerów jednocześnie, usuwanie dowolnych z nich, choć czasem gra ich nie odczytuje poprawnie/wcale Głupio trochę, że Niemcy mówią tam ticket, a nie fahrkarte, oni raczej nie gustują w uczeniu się angielskich słówek, Bardziej mają mentalność taką, że wszyscy powinni mówić po niemiecku (do tej pory nie ma innych krajów i obiecanego edytora ) Ale roleta przeciwsłoneczna jest cacy, tego w ETS'ie (jeszcze) nie ma Więcej powiem, gdy pojeżdżę dłużej, oby nie było żadnych niemiłych niespodzianek, to można wydać całkiem niezłą opinię
  10. Potrzebuję: Spliny: Splines\BS_ADDON_CreativeStreets\Strassenmarkierungen\BS_StrMarkierung_Parkplatz1.sli Splines\Bytom\Linie_poziome\P-10-3m.sli Splines\Bytom\Linie_poziome\P-1a.sli Splines\Bytom\Linie_poziome\P-1c.sli Splines\Bytom\Linie_poziome\P-1e.sli Splines\Bytom\Linie_poziome\P-2b.sli Splines\Bytom\Linie_poziome\P-4.sli Splines\Bytom\Test_skrzyzowania\Test_skrzyzowania\Linia_zatrzymania.sli Splines\Chodniki_KMSzczecin\Chodnik_2m.sli Splines\Chodniki_KMSzczecin\Chodnik_3,5m.sli Splines\Chodniki_KMSzczecin\Chodnik_5m.sli Splines\Chodniki_KMSzczecin\Chodnik_6,5m.sli Splines\Chodniki_KMSzczecin\Chodnik_kraweznik_1,5m.sli Splines\Chodniki_KMSzczecin\Chodnik_kraweznik_2m.sli Splines\Chodniki_KMSzczecin\Chodnik_kraweznik_3m.sli Splines\Chodniki_KMSzczecin\Chodnik_kraweznik_4m.sli Splines\Chodniki_KMSzczecin\Chodnik_kraweznik_6,5m.sli Splines\Lublin\chodnik_1,5m_zniszczony.sli Splines\Lublin\Linia_przystanek.sli Splines\Lublin\P-3b.sli Splines\MiniPKS\Bytom\Test_skrzyzowania\Asfalt_10m.sli Splines\MiniPKS\Bytom\Test_skrzyzowania\Asfalt_12m.sli Splines\MiniPKS\Bytom\Test_skrzyzowania\Asfalt_4m.sli Splines\MiniPKS\Bytom\Test_skrzyzowania\Asfalt_5m.sli Splines\MiniPKS\Bytom\Test_skrzyzowania\Asfalt_6m.sli Splines\MiniPKS\Bytom\Test_skrzyzowania\Asfalt_7m.sli Splines\MiniPKS\Linie_poziome2\P-10-4m.sli Splines\MiniPKS\Linie_poziome2\P-10-6m.sli Splines\MiniPKS\Linie_poziome2\P-13.sli Splines\MiniPKS\Linie_poziome2\P-14.sli Splines\MiniPKS\Linie_poziome2\P-1c.sli Splines\MiniPKS\Linie_poziome2\P-1e.sli Splines\MiniPKS\Linie_poziome2\P-2b.sli Splines\MiniPKS\Linie_poziome2\P-4.sli Splines\MiniPKS\Polanowice\Wroclaw3\Polbruk_S_ 7m.sli Splines\objekty\brama01STB.sli Splines\objekty\brama01STB.sli Splines\Poznan70\Polanowice\Test_skrzyzowania\Kraweznik_trawa_0,2m.sli Splines\Poznan70\Polanowice\Wroclaw3\Polbruk_S_ 4m.sli Splines\Poznan70\Polanowice\Wroclaw3\Polbruk_S_ 7m.sli Objekty: Sceneryobjects\ADDON_PL znaki drogowe\a6cs.sco Sceneryobjects\ADDON_PL znaki drogowe\b36s.sco Sceneryobjects\ADDON_PL znaki drogowe\c5s.sco Sceneryobjects\billboardy tesco 2\awkst.sco Sceneryobjects\billboardy\billboardy MZK - 1\awkst.sco Sceneryobjects\billboardy\billboardy rembertów\awkst.sco Sceneryobjects\Budynki_Ogon\c360.sco Sceneryobjects\ETS_converts\bag01.sco Sceneryobjects\ETS_converts\barrel01.sco Sceneryobjects\ETS_converts\barrel02.sco Sceneryobjects\ETS_converts\box01.sco Sceneryobjects\ETS_converts\build_const.sco Sceneryobjects\ETS_converts\cargomix01.sco Sceneryobjects\ETS_converts\cargomix02.sco Sceneryobjects\ETS_converts\cat02.sco Sceneryobjects\ETS_converts\cat03.sco Sceneryobjects\ETS_converts\cat04.sco Sceneryobjects\ETS_converts\excavator.sco Sceneryobjects\ETS_converts\forklift.sco Sceneryobjects\ETS_converts\palette03.sco Sceneryobjects\ETS_converts\truck01_a_jer.sco Sceneryobjects\ETS_converts\truck01_blue.sco Sceneryobjects\ETS_converts\truck01_red.sco Sceneryobjects\ETS_converts\truck01_yellow.sco Sceneryobjects\ETS_converts\wreck01.sco Sceneryobjects\ETS_converts\wreck02.sco Sceneryobjects\ETS_converts\wreck03.sco Sceneryobjects\Jozin\kosciuszki12\kosciuszki12.sco Sceneryobjects\kredka21\AMS_mala.sco Sceneryobjects\kredka21\AMS_mala.sco Sceneryobjects\MiniPKS\Dodatkowe busze Heir\Busz 4\Busz 4_20m.sco Sceneryobjects\MiniPKS\Latarnie\Latarnia 1.sco Sceneryobjects\MiniPKS\mmiki26\dom 1\dmk1.sco Sceneryobjects\MiniPKS\mmiki26\dom 2\dmk2.sco Sceneryobjects\MiniPKS\mmiki26\dom 3\dmk3.sco Sceneryobjects\MiniPKS\mmiki26\dom 5\dmk5.sco Sceneryobjects\MiniPKS\mmiki26\dom 7\dmk7.sco Sceneryobjects\MiniPKS\Tuczno1\Tuczno1.sco Sceneryobjects\mmiki26\dom jednorodzinny 3\dmk3.sco Sceneryobjects\Polanowice\Mur\3\stonewall2.sco Sceneryobjects\Poznan_70\Czerwonak restauracja\Czerwonak restauracja.sco Sceneryobjects\Poznan_70\GigaPack\HandelUslugi\budki\budki.sco Sceneryobjects\sceneryobjects\1. Zorro\Hala No3\Hala.sco Sceneryobjects\ViewApp_Streetobjects\ViewApp_Streetobjects\sodiumlight_2L_break_L.sco Sceneryobjects\ViewApp_Streetobjects\ViewApp_Streetobjects\sodiumlight_L_break_L.sco Sceneryobjects\Walbrzych\Czerwony_kosciol.sco Sceneryobjects\Walbrzych\Wieza_zegarowa.sco Sceneryobjects\Warszawa_729\Wystawa_Blachy\Wystawa_Blachy.sco Sceneryobjects\Warszawa_Odolany\Tlo_3\Tlo_3.sco Sceneryobjects\Warszawa_Odolany\Tlo_3\Tlo_3.sco Sceneryobjects\Wilanów\Syta 175.sco Sceneryobjects\Wilanów\Syta 99.sco Sceneryobjects\ZsBlake\Domy\szeregowka_4segmentowa.sco
  11. Nowe zaproszenie daj
  12. Na razie trwają prace związane z przygotowaniem mapy i prawdopodobniej nie będziemy obsługiwać mapy Berlina. Na razie nie potrafimy określić za ile będzie vFirma
  13. Ogólnie miałem najpierw zamiłowanie do Tramwajów w Szczecinie. Ogólnie po przeprowadzce do Gorzowa przestałem jakby trochę się interesować tramwajami. Poszły na boczny tor i wzięło się moje zamiłowanie do autobusów. Pamiętam że jeszcze wtedy podróżowałem autobusem miejskim... Pamiętam że potem jakoś mi trasy Gorzowskich autobusów weszły w głowę i tak zacząłem się interesować autobusami. Od jakiego to się zaczęło nie umiem powiedzieć.
  14. Urodzony w: Nowogard Zamieszkuje w: Gorzów Wielkopolski
  15. KartKraft to gra wyścigowa gokartów (wczesny dostęp) oparta na silniku Unreal 4 Producent : Studio Black Delta Oficjalna strona projektu: https://kartkraftgame.com Kupno gry: https://store.steampowered.com/app/406350/KartKraft/ Obecnie najtaniej tu: https://www.3kropki.pl/p/kartkraft-pc-digital-klucz-steam.html Producent zapowiada ukończenie 1 etapu (wczesnego dostępu) w 2019 roku.Choć to wczesny dostęp gra świetnie odwzorowuje realizm wrażeń z jazdy: Zachowanie się pojazdów, dźwięki, szczegółowe odwzorowanie torów, b. dobra grafika. Do dyspozycji mamy obecnie 3 tory, jazdę solo oraz z wirtualnym kierowcą. Optymalizacja jest dobra, na moim laptopie na ultra ustawieniach osiągam ok 70-75 fps. Docelowo ma to być gra MMO czyli z wieloosobowym multiplayerem. Film: Zapowiedź wprowadzenia graczy AI: Minimalne wymagania : Intel Core i5-4460 3.2 GHz / AMD FX-8120 3.1 GHz, 4 GB RAM, karta grafki 2 GB GeForce GTX 760 lub lepsza, 32 GB HDD, Windows 7(SP1)/8 64-bit Polecam, warta swojej ceny.
  16. A będzie wersja CNG z warszawy
  17. Ta zawartość została usunięta z powodu naruszenia regulaminu omnibussimulator.pl
  18. fajne Spam/JSS
  19. Nigdy gdyż projekt został porzucony. Gratuluję już drugiego odkopu
  20. @up
  21. vfirma

    vZKM Ciechanów | OMSI-PL Pierwsza vFirma forum OMSI-PL. Ze względu na to, z mapa Ciechanowa jest w budowie to kursy będą przeprowadzane na mapie Projekt Szczecin. Planuję wydanie mapy do końca tego roku. Wtedy zaczniemy kursy na początek fikcyjnym taborem, a po stworzeniu pojazdów Ciechanowskich wtedy będzie realny tabór. Jeżeli zastanawiasz się czy dołączyć do vFirmy, z chęcią ciebie przyjmiemy! Grafik będzie dopasowany do dni, w których możesz wykonywać kursy. Ilość wykonanych kursów zależy od ciebie! Na koniec w ciągu 1 dnia trzeba złożyć raport na mail: vztm.omsipl@gmail.com. Będziemy starać się odpowiadać na maile w ciągu 2 dni. Za raport każdy dostaje punkty. Punktacja: 10 pkt – wykonanie kursów 6 pkt – przyjazd na przystanek końcowy punktualnie (do 2 min) 5 pkt – przyjazd na przystanek końcowy ze spóźnieniem 3 min i więcej 12 pkt – złożenie raportu na czas Zapraszamy! Dyrektor vZKM
  22. Może i nie grałem, ale na Youtube widziałem. Spam/JSS
  23. Jeszcze nie grałem na tej linii, ale widziałem na Youtube. Spam, zapoznaj się lepiej z regulaminem. ostrzeżenie par. 3a/JSS
  24. Bardzo fajny pomysł z tymi liniami 338 na Utrata - Plac Hallera i N11 na trasie Utrata - Dworzec Centralny, tylko kiedy będzie dostępne jeszcze chwila i już 6 lat minie jeśli chodzi o czas budowy.
  25. Ciekawe kiedy będą tę trasy skoro są już budowę 3 lata?
  26. Wcześniej
  27. Witam serdecznie wszystkich użytkowników tego Forum! Ze względu, że niektóre osoby mają problemy przy robieniu map postanowiłem opisać w tym temacie Tworzenie oraz używanie kostek AI. Dla początkujących mapperów kostki AI są czymś nowym. Takie kostki ułatwiają tworzenie skrzyżowań. Przejdźmy więc do sedna: Jak utworzyć kostkę AI? Krok 1. Przygotowałem specjalnie dla was w stanie początkowym kostkę AI. Możecie ją pobrać klikając w ten link -> POBIERZ. Wypakowujemy do folderu Sceneryobjects. Zaczynamy od zobaczenia kostki AI w programie - OmsiObjEditP. Znajdziemy go w folderze SDK mieszczącym się w głównym folderze OMSI. Jak program się uruchomi klikamy na Object w lewym górnym rogu i wybieramy Load. W tym przypadku wybieramy folder z naszą kostką, czyli - Kostka AI, a w nim plik - Kostka AI. Jak pokaże nam się kostka to możemy zamknąć program. Jeżeli kostka się nie pojawi proszę pisać przez prwyatną wiadomość to pomogę Krok 2. Otwieramy plik - Kostka AI, za pomocą notatnika. Powinno nam się coś takiego jak na screenie niżej pojawić: Objaśnienia: [friendlyname] - Nazwa widoczna w edytorze [groups] - Liczba zaraz po groups ile ma folderów widocznych w OMSI np.: [traffic_light] - nazwa świateł, dzięki którym możemy zaprogramować poprawnie światła np.: Prosto [traffic_lights_group] - czas łączny trwania świateł [pharse] - rodzaj światła oraz ich rodzaje: 0 - czerwone (nie dodajemy przy pierwszym świetle) 3 - żółte (nie dodajemy przy sygnalizacji dla pieszych) 6 - zielone 9 - żółte (nie dodajemy przy sygnalizacji dla pieszych) UWAGA! Informacja przed 3 krokiem! Nigdy nie piszemy czasu w minutach! 13 cyfr po przecinkach oznacza kolejne części sekundy! Krok 3. Czas wziąć się za zaprogramowanie naszej sygnalizacji. Zaczynamy od ustalenia łącznej sumy czasów. Ja na potrzebę poradnika wybrałem 60 sekund, czyli 1 minuta. Informacja dot. czasu: Nie trzeba pisać 13 zer po kropce, której też nie trzeba pisać. Sam Edytor to uzupełni, a czas będzie identycznie taki sam. Bierzemy się za uzupełnienie pozostałych pól. Pod [traffic_light] wpisujemy Main, co oznacza, że światła będą tak świecić wg. przypisanego czasu przy Main (onacza - główna droga). Żeby się zmieścić w tym czasie wpisujemy pod (liczba oznacza czas w sekundach) : 3 - 2 (OBOWIĄZKOWO! Nie może być tu innej wartości!) 6 - 25 9 - 3 (OBOWIĄZKOWO! Nie może być tu innej wartości!) 0 - 30 Kolejny [traffic_light] to Side. Oznacza to, że wyjazdy z bocznych uliczek na główną. Czas, który wpisujemy: 0 - 30 3 - 2 6 - 25 9 - 3 Teraz zajmiemy się sygnalizacją dla pieszych. W tym przypadku wpisujemy pod [traffic_light] Piesi_Main (główna droga). Tutaj będą te światła zielone podczas, gdy na bocznych ulicach będzie zielone. Czas, który wpisujemy: 0 - 32 6 - 28 Kolejny [traffic_light] to Piesi_Side. Czas, który pisujemy: 0 - 2 6 - 28 0 - 32 Oto co powinniśmy uzyskać: Krok 4. Dodawanie ścieżek AI w OmsiObjEditP. Teraz zajmiemy się za ścieżki AI przy kostce AI. Uruchamiamy OmsiObjEditP z folderu SDK, znajdującego się w głównym folderze z OMSI. Wczytujemy kostkę. To co nam się powinno pojawić: Teraz dodajemy ścieżkę AI poprzez wciśnięcie: Create new Path. Pojawi się nam ścieżka AI: Teraz musimy odpowiednio edytować.Wartość Length zmieniamy z 10.000 na 2.000. Nasza ścieżka AI zmiejszy się do 2 m. Teraz wybieramy Blinker - Straight. Następnie nasze światło, czyli w tym przypadku - Traffic Ligts: Main. Nasza kostka jest gotowa! Teraz zapiszmy ją. Jeżeli pojawi się dodatkowy plik w folderze z kostką, NIE USUWAJCIE! Później kostka nie będzie działać. Teraz odpalamy Edytor, wybieramy naszą mapę, wybieramy objekt, wczytujemy go. Mam nadzieję, że komuś pomogłem . Jeżeli macie jakieś pytania to piszcie pod postem postaram się pomóc .
  28. ostrzeżenie słowne za spam/JSS
  1. Pokaż więcej aktywności