Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie   

  1. Dziś
  2. Wczoraj
  3. Czy przy wydaniu mapy tekstury autobusów też będą udostępnione ?
  4. Ostatni tydzień
  5. Czy jest ktoś bardzo obeznany z OMSI 2 i wie jaki plik lub skrypt odpowiada za to: Screen
  6. Jeżeli chcesz by na danej linii w AI jeździły dane pojazdy wystarczy w ailist dodać grupę tych pojazdów. Na forum znajdziesz masę poradników czy postów które pomogą ci oswoić się z plikiem ailist.cfg
  7. Wszystko w załączniku Yellow.zip
  8. Wcześniej
  9. Z tą poprawą widicznośći to się dałem wkręcić , zrobili prosty trick poprawiając mocno jasność, Teraz w dzień jaskrawość jest tak dużą jakby słońce zamieniło się w supernową. Nawet przy max zmniejszeniu jasności w laptopie blask w ciągu dnia jest nienaturalnie mocny. Chyba da się tylko jeżdzić tak przynajmniej od godz 19tej.
  10. Zastanawialiście się czemu nie ma nowej sesji Grundorfa. Dlatego że mój niechciany sprzęt (przez 1 głupi bad sektor) zniszczył cały projekt i nie mogę go odczytać. Więc postanowiłem zakończyć z fiaskiem mój projekt .
  11. Dzięki, Lubel, mogę tak pokombinować z rozkladem weekendowym i powszednim ale nadal pozostaje pytanie O przydział konkretnego typu autobusów na konkretne linie. Inna sprawa to to, że w pliku z grą nie umiem znaleźć spisu ailist dla Hof Spandau 1994, czyli tego, gdzie autobusy przegubowe są aktywne. W przytoczonym wyżej pliku ailist jest tylko spis dla Hof Spandau 1986.
  12. Witam poszukuję: Spline/Linie_poziome_zolte
  13. Dodał do załącznika swój plik ailist z w/w mapy oraz napisz jakiej wersji Solarisy chciałbyś na tej linii.
  14. witaj Adminie mam pytanie? gdzie dać folder template z patcha bo mam z tym problem proszę o pomoc z góry dzięki.

    1. FanOmsi1

      FanOmsi1

      chodzi mi o Patcha na 4 drzwi Man NL NG 312

    2. FanOmsi1

      FanOmsi1

      Zrobiłem tak jak napisałeś ale nadal nie umię rozwiązać tego problemu gdzie dać folder template bo on jest w tym Fixie i nie pokazują mi się te bryły tych autobusów 4 drzwiowych.

       

  15. Czy ktoś mi pomoże żeby mi jeździli na mapie many nl/ng oraz solarisy 10,12,18 na mapie fikcyjny szczecin 2.50.03.
  16. Wszystkim steruje rzecz jasna sterownik który zarządza "ekusem" czyli całym układem który steruje zawieszeniem, rzecz jasna elektrycznie w nowszych autach (czytaj, po waszemu, autobusach). Zniwelować to przyklękanie będzie ciężko, gdyż układ musi się odpowiednio napełnić powietrzem atmosferycznym by móc ruszyć, jeżeli zbiornik jest "pełen" można po zamknięciu drzwi i wyłączeniu przyklęku oczywiście ruszyć.
  17. Zrób po prostu dwa pliku, ailist normalny i plik o nazwie ailist_weekend i gdy będziesz chciał zagrać rozkładem weekendowym po prostu zamienisz nazwy plików, chyba najłatwiejsze dla "laików".
  18. Witajcie, chciałbym zapytać o pewną kwestię. Otóż niektóre autobusy przegubowe po dodaniu gazu charakterystycznie przyklękają i ruszają dopiero po krótkiej chwili, zaś inne ruszają od razu. Czy może mi ktoś powiedzieć od czego to zależy i co zrobić żeby zniwelować to przyklękanie?
  19. Witam. Nie jestem za dobry w te klocki, przeglądałem ten temat ale nie znalazłem odpowiedzi jak zrobić, aby w mapie Berlin-Spandau na liniach 130 oraz 137 jeździły autobusy piętrowe/ przegubowe (aby nie jeździły Mercedesy i Many NL202). Chodzi mi o to, żeby te autobusy obsługiwały inne linie ale ww linie były obsługiwane np. tylko przez autobusy Man D92 oraz NG92. Czy można zrobić jakieś rozróżnienie na dni powszednie i święta w przydziale autobusów? Mój plik ailist wygląda tak:
  20. Standardowo kolejny wóz, pierwszy który jest wyjątkowo wcześniej publikowany tutaj niż w pozostałych odmętach internetu. Wzorzec: http://phototrans.pl/15,344424,2072.html (ze starym typem tapicerki)
  21. Jest nieco lepiej, kilka fps-ów więcej udało się uzyskać. Dzięki
  22. Spróbuj zamienić wartości w pliku options (otworzysz go NotePad`em) na następujące: GRAPHICS ------------------------ [loadAllTiles] [noAutoSave] [performance_realreflexions] economy [performance_reflTexSize] 7 [no_stencilbuffer] [no_rain_refl] [no_humans_on_rain_refl] [sunglow] [texmax256] [shadow_stencil] off [performance_tiledistmax] 1 [performance_maxObjDist] 581.000 [performance_minObjSize] 0.013 [performance_minObjSizeRefl] 0.042 [maxcomplexity] 0 [maxcomplexity_map] 0 [performance_dyn_redrefl] 15.000 15.000 [performance_dyn_tile_red] 17.000 25.000 [maxFPS] 50 [texFilter] 3 16 [texture] 0 1 [texture_uselow] [texmemlimit] 200.0 [smokesystems] 0 1000 0 0 GAME CONTROLERS ------------------------ AI ------------------------ [AIMaxCountRandom] 56 92 0 0 0 0 0 0 0 [AIUnschedFactor] 14 [AIMaxCountParked] 0 [AIPassFactor] 13 [AIMaxCountScheduled] 0 [AIPriorityScheduled] 1 [useLowAIList] I standardowo, daj znać czy pomogło. Pozdrawiam
  23. @zolnierz W załączniku plik dla ciebie. Damm1_12m.sli
  24. Witam serdecznie.Brakuje mi tego oto zakrętu: - Splines\Marcel\Damm1_12m.sli Serdecznie dziękuję
  25. Ta zawartość została usunięta z powodu naruszenia regulaminu omnibussimulator.pl
  26. Najwidoczniej nikt nie zna rozwiązania problemu. Warn za spam.
  27. Wreszcie jakaś istonta pozytywna zmiana w kolejnym patchu (jest w wersji beta) 1.13.12244 Wyłączono w końcu te bzdurne, wku...komunikaty o złej/wolnej jeździe Zmieniono wygląd i zachowanie pasażerów, są b. współcześni i naturalni, również w ruchach (często stukają w smartfony jak większość w realu) Poprawiono głębię widoczności otoczenia, do tej pory w nocy było mocne odcięcie czernii już po kilkunastu metrach, nawet w szarówce nie dało rady jechać. Teraz odwzorowanie rzeczywistej sceneri jest bardziej naturalne, brak też tych fioletowo - pomarańczowych przejść z dnia na na noc i odwrotnie. Poniżej widocznośćw busie, nawet z tego punktu widać część drogi za tylną szybą, poprzednio nawet nie było widać pasażerów na tylnych siedzeniach. Nawet przy braku oświetlenia na autostradzie widoczność jest kilka razy lepsza, mijający pojazd widać po tylnych światłach ze sporej odległości, więc bezpieczeństwo jazdy mocno się poprawiło Dalej czekam na zrobienie oświetlenia na skrzyżowaniach, wystarczy wstawić choć po jednel latarni na każdym rogu...czy TML jest ślepy? Kiepsko u mnie z angielskim może ktoś by to napisał TU
  1. Pokaż więcej aktywności