Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą oceną od 26.03.2017 w Posty

  1. 6 punktów
    Czuję wiosnę, ten zapach kwiatów na Targowej.
  2. 3 punkty
    Po dłużej przerwie w wątku chciałbym zaprezentować mój rysunek Autosana: Zachęcam do wyrażenia opinii n.t. wozu
  3. 2 punkty
    Standardowo kolejny wóz, pierwszy który jest wyjątkowo wcześniej publikowany tutaj niż w pozostałych odmętach internetu. Wzorzec: http://phototrans.pl/15,344424,2072.html (ze starym typem tapicerki)
  4. 2 punkty
    Witam. Od kilku tygodni wraz z Ogonem pracujemy nad Jelczem PR110 do OMSI. Jak narazie planujemy trzy wersje - PR110, PR110MM oraz PR110M KZNS Nazwa projektu: JELCZ PR110 Bryła pojazdu: helvete Modele: Ogon Tekstury: Martyniuk Żeby rozwiać wątpliwości - model będzie darmowy. Screeny: Zapraszam do komentowania moderatorów proszę o usuwanie postów typu " Kiedy wydania" "Jak postępy" Pozdrawiam Martyniuk [mod]Edytowano screeny[/mod]
  5. 2 punkty
    Postanowiłem zabrać się za kolejny wóz z PKS Transport: http://phototrans.pl/14,713889,0,Mercedes_Benz_O350_15RHD_P00507.html Jeszcze tylko ze światłami muszę pogrzebać, i standardowo czekam na "minusa" od użytkowników z Koszalina
  6. 2 punkty
    Dziś zamiast postępów prac nad nowym fragmentem mapy pokażę przejazd od ul. Panoramicznej do pętli przy ul. bł. Karoliny. Można zauważyć kosmetyczne zmiany w niektórych miejscach
  7. 2 punkty
    Ostatnio kilka osób przytoczyło mi, że wiaty przystankowe są słabe, tak więc wymieniłem je na te Marka plus dodałem "zmienialne" bilbordy reklamowe, same reklamy mogą jeszcze ulec zmianie aczkolwiek z racji tego, że miałem na dysku zdjęcia tamtych, skorzystałem z nich Drobnica, ale dużo jest takich rzeczy na mapie, tak więc do następnej aktualizacji pozdrawiam.
  8. 2 punkty
    Na poprzedni mój wpis zareagował tylko @wamp1992 ale nikt nie wyraził opinii, szkoda. Tymczasem publikuję kolejny rysunek tego samego przewoźnika: Zachęcam do wyrażenia opinii n.t. wozu
  9. 1 punkt
    Niestety, chyba zenek1000 masz rację. Pozdrawiam.
  10. 1 punkt
    Witam. Obecny stan prac to skończona ulica wielka oraz jego otoczenie. Trochę zabawy było ze skrzyżowaniem Powstańców Wielka koło Sky-Tower ale auta w końcu się nie blokują. A obecnie ruch mam ustawiony na 200 aut i natężenie 150% Otoczenie zostało podmieniona i zoptymalizowane. Przejechałem się po mapie i stwierdzam, że moja druga teoria optymalizacji zaczyna się sprawdzie obecnie na sky tower mam 56fps-ów. Przy 2 segmentach mapy i rysowaniu 700m oraz wszystkie refleksy i inne bzdety. Sam Fat również wypada dobrze. Ogólnie jestem zadowolony. Myślę, że jedynym cięższym miejscem będzie skręt z Alei Pracy w stronę FAT-u (24Fps-y) reszta jak najbardziej in plus a myślę, że jeszcze uda mi się coś wykrzesać. Jak wspomniałem powoli zbliżam się do PKS-u czyli po ukończeniu wszystkich ścieżek mapa idzie do Marka na rozkłady. Korki robią się przed Aleją Piastów :} PZDR siroccoxp
  11. 1 punkt
    Warto byś zmniejszył ilość zaparkowanych aut do 5 - 10 % i znacząco zmienił ruch uliczny na mniejszy. Powiedz potem czy pomogło.
  12. 1 punkt
    Witam. Dawno nic nie było, więc czas coś zarzucić. Zacząłem od 2 strony mapy, czyli od Wojkowic, a dokładniej od Wojkowice Park. Pojawiają się obiekty dedykowane, i będzie ich dużo. Jak na razie na pętli nie ma kilka obiektów dedykowanych (m.in. wiata). Pojawią się z czasem. pozdrawiam
  13. 1 punkt
    Nie liczyłbym na jakiekolwiek wydanie. Wszelkie polskie modyfikacje sa albo prywatne, albo wszyscy wolą 50 wersji Mercedesa Conecto czy jakiegoś Mana. Polską klasykę się lekceważy. Śmiem twierdzić, że polska scena moderska z pojazdami juz umarła :/
  14. 1 punkt
    Drodzy forumowicze, ostatnio nagrałem dwa filmy z przejazdu 105'tki z roku 1999. Widać tu na jakim etapie stoją prace nad mapą. Widoczne błędy bądź niedociągnięcia będą w niedługim czasie usunięte/poprawione. Użyty został tabor współczesny, gdyż dedykowane autobusy są dalej w trakcie tworzenia. Więcej konkretnych info na temat mapy wkrótce, tym czasem - enjoy: https://youtu.be/5i78AbI0jH0 https://youtu.be/R_md2HP-J9U
  15. 1 punkt
    Witam użytkowników. Mam małą "zagwostkę" gdyż nie wiem jakiej tekstury kostki (bruku) użyć na jezdni. Jedną teksturę stworzyłem od nowa, druga jest oryginalna MR. Która według was wygląda lepiej. ? Co do spraw organizacyjnych. Jak widać obecnie pracuję na odcinkiem Kruczej. Tak więc stary teren został tylko do PKS. cała reszta jest już skończona. PZDR siroccoxp
  16. 1 punkt
    To nie miejsce na tego typu rozmyślanie.
  17. 1 punkt
    pytania o datę wydania=spam
  18. 1 punkt
    Witamy serdecznie Rozpoczynamy kolejny konkurs, w którym do zgarnięcia będzie ranga Aktywnego na okres 3 miesięcy. Co trzeba zrobić? Tym razem zadanie konkursowe jest związane z naszym fanpage. Chcemy zmienić tło naszej facebookowej strony na nowe, odświeżone, nawiązujące tematyką do OMSI. Jakie są wymagania? 1. Jeden uczestnik może wysłać maksymalnie 3 prace konkursowe 2. Obraz musi być w rozmiarze 828 px x 315 px 3. Preferowany format grafiki to .png 4. Grafika musi zawierać logo omnibussimulator.pl, a także screen z OMSI 1 lub OMSI 2 wykonany przez twórcę pracy Postanowienia końcowe: Gotowe prace wysyłamy do organizatora, czyli do OmniWin'a drogą prywatnej wiadomości. Skład jury to @OmniWin, @JSS oraz @wamp1992 Czas trwania konkursu zależny jest od liczby chętnych. Gdy osiągniemy zadowalającą liczbę prac, oznajmimy w tym wątku z tygodniowym wyprzedzeniem zakończenie konkursu i wyłonienie zwycięzcy. Liczymy na Was! Powodzenia! Poniżej materiał pomocniczy w postaci loga: LOGO BEZ TŁA
  19. 1 punkt
    Chodzi tobie może o <CG_Mode>
  20. 1 punkt
    Witam! Jako, że mmiki26 pojechał na urlop ja też gnać z Gdynią nie będę, aby nie wzbudzać na nim presji czasu. Postanowiłem więc, że na czas jego nieobecności zajmę się inną, krótką mapą, która ma posiadać jedną linię miejską numerowaną jako 130 usytuowaną na obrzeżach miasta Karbowo. Wszelkie szczegóły co do kierunków i nazw miejsc na mapie są na razie nieznane:P. Moim głównym celem na mapie jest minimalizacja różnorodności obiektów oraz maksymalna wydajność jaką jestem w stanie uzyskać. Mapa na razie nie posiada ruchu AI, gdyż całość zamierzam układać sam wraz z kostkami ruchu więc spotkamy zupełnie nowe skrzyżowanka. Jako, że linii tworzyć na mapie nie potrafię poprosiłem o pomoc Piotra Sekułę, który zgodził się pomóc i w swoim czasie mapę ode mnie otrzyma;) A teraz zdjęcia:
  21. 1 punkt
    Zaplanowałem podróż 1 kursem przez wszystkie miasta w mapie Chcę przetestować czy gra nie zgłupieje, jak rozłoży się obsadzenie ruchu pasażerów i na ile starczy paliwa. 1 błąd to przy planowaniu podróży max. czas to niecałe 24 godziny ale już na szczegółowym rozkładzie po zalogowaniu się odjazd 6:05 a przyjazd do ostatniego miasta to 11;48 następnego dnia. Błędnie przypisane są przerwy bo jest ich 20 ?!
  22. 1 punkt
    Dwa kolejne zdjęcia z prac. Chciałem, aby Fraps pokazał autentyczne fps'y na zdjęciach, ale guzik z tego wyszło bo za każdym razem, gdy fotka miała zostać zrobione na moment się zacinało i fpsy szły nieco w dół. Mimo wszystko i tak jest się czym chwalić pod względem optymalizacji:D. EDIT. Lampy zmienię, aby nie były na przeciwko siebie, a oświetlały drogę "zygzakiem".
  23. -1 punktów
    Kiedy planujesz wydać te mape ?
  24. -1 punktów
    Witajcie. Jestem autorem modeli z ptramu. Na 105 tke wyraziłem zgodę i będę obserwować postęp prac i od jej wyników uzależniam ewentualną zgodę na dalsze modele.