Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą oceną od 26.04.2017 uwzględniając wszystkie działy

  1. 4 punkty
    Jako, że dawno nie pokazywałem już postępów prac, postanowiłem podzielić się screenami fragmentu ul. Wyspiańskiego Wkrótce pokażę al. Witosa do skrzyżowania z ul. Panoramiczną. Pozdrawiam
  2. 2 punkty
    Witam. Obecny stan prac to skończona ulica wielka oraz jego otoczenie. Trochę zabawy było ze skrzyżowaniem Powstańców Wielka koło Sky-Tower ale auta w końcu się nie blokują. A obecnie ruch mam ustawiony na 200 aut i natężenie 150% Otoczenie zostało podmieniona i zoptymalizowane. Przejechałem się po mapie i stwierdzam, że moja druga teoria optymalizacji zaczyna się sprawdzie obecnie na sky tower mam 56fps-ów. Przy 2 segmentach mapy i rysowaniu 700m oraz wszystkie refleksy i inne bzdety. Sam Fat również wypada dobrze. Ogólnie jestem zadowolony. Myślę, że jedynym cięższym miejscem będzie skręt z Alei Pracy w stronę FAT-u (24Fps-y) reszta jak najbardziej in plus a myślę, że jeszcze uda mi się coś wykrzesać. Jak wspomniałem powoli zbliżam się do PKS-u czyli po ukończeniu wszystkich ścieżek mapa idzie do Marka na rozkłady. Korki robią się przed Aleją Piastów :} PZDR siroccoxp
  3. 2 punkty
    Witamy serdecznie Rozpoczynamy kolejny konkurs, w którym do zgarnięcia będzie ranga Aktywnego na okres 3 miesięcy. Co trzeba zrobić? Tym razem zadanie konkursowe jest związane z naszym fanpage. Chcemy zmienić tło naszej facebookowej strony na nowe, odświeżone, nawiązujące tematyką do OMSI. Jakie są wymagania? 1. Jeden uczestnik może wysłać maksymalnie 3 prace konkursowe 2. Obraz musi być w rozmiarze 828 px x 315 px 3. Preferowany format grafiki to .png 4. Grafika musi zawierać logo omnibussimulator.pl, a także screen z OMSI 1 lub OMSI 2 wykonany przez twórcę pracy Postanowienia końcowe: Gotowe prace wysyłamy do organizatora, czyli do OmniWin'a drogą prywatnej wiadomości. Skład jury to @OmniWin, @JSS oraz @wamp1992 Czas trwania konkursu zależny jest od liczby chętnych. Gdy osiągniemy zadowalającą liczbę prac, oznajmimy w tym wątku z tygodniowym wyprzedzeniem zakończenie konkursu i wyłonienie zwycięzcy. Liczymy na Was! Powodzenia! Poniżej materiał pomocniczy w postaci loga: LOGO BEZ TŁA
  4. 1 punkt
    Nie wgrałeś fontsów do autobusu. Przeszukaj paczkę z autobusem który pobrałeś i wgraj zawartość folderu o nazwie Fonts do folderu Fonts w plikach gry.
  5. 1 punkt
    Chyba w tym, że wciąż nie dałeś logfile, jak kolega Lubel prosił, przez to nie mógł nawet spróbować ci pomóc
  6. 1 punkt
    Od jakiegoś czasu rozpoczęliśmy prace nad mapą Katowic, mapa ma być półrealna układ dróg będzie realny, a obiekty będą podobne co są w rzeczywistośći i też będą dedykowane obiekty np. Spodek , Pracujemy nad linią tramwajową nr.0 i nad linią autobusową nr.673, a poniżej są screeny prac. Sporo błędów, poprawione na czerwono, Zdania i nazwy własne zaczynamy z dużej litery, interpukcja, masz 24 godz na wstawienie screenów/ JSS
  7. 1 punkt
    Projekt Metropolia Śląsko-Zagłębiowska czas zacząć.
  8. 1 punkt
    Historycznie najmniej dbały "Inflancka" (nagminne dziury w poszyciu 5-6 letnich wozów, bo po co to łatać, jak za 2 lata pójdzie na złom) i "Woronicza" (podmalowywanie tego i owego innym kolorem i wręcz farbą olejną, zresztą słynny 2083, zdjęty z linii E-2 przez policję/ITS, to doskonała wizytówka utrzymania na R-7), najbardziej zaś starały się, aby tabor nie wyglądał jak złom "Ostrobramska" i "Redutowa", a obecnie zdecydowanie najobskurniej jest w wozach z "Woronicza", aczkolwiek wymogi stawiane przez ZTM są bardzo wysokie i autobusy z MZA są utrzymane na niezłym poziomie, względem sprzętu przewoźników prywatnych, gdzie wszystko jest ok, dopóki coś się nie urwie, zaś jak się urwało, to albo nit zrywalny, albo niech sobie wisi aż samo odpadnie.
  9. 1 punkt
    Zmieniłem troszkę plany, postanowiłem najpierw zrobić ul. Wita Stwosza, a później dokończyć al. Witosa. Dzisiaj pokażę kilka nowych screenów: resztę ul. Wyspiańskiego do skrzyżowania z ul. Wita Stwosza.
  10. 1 punkt
    Witam wszystkich na forum planuje zrobić mapkę Jaworzna myślę na razie o 1 linii ( A ) Kursowala by z Jaworzno z przystanku ( cezarówka dolna autostrada ) przez Byczyne - Bory Podgórska - centrum -Osiedle Stałe - łubowiec - Sosnowiec Jęzor Centrum Handlowe Dalej do Katowice Aleja Korfantego przez Autostrade A1 i spowrotem próbuje z internetu nauczyć się żeby zrobic tą mapke chyba że ktoś jest z Jaworzno i dał by rady mi pomóc to myślę że mapkę by się udało zrobić szybko. Chętni niech się wpisują Pozdrawiam [mod]warn 2c, 3i pouczenie słowne.[/mod]
  11. 1 punkt
    Witam mam podobny problem, niedawno wgrałem do gry Jelcze 120MM/2 i 120M/3 jednakże po wpisaniu numeru linii i kierunku nie widać ich na wyświetlaczu, ale ludzie wsiadają. Zaznaczam, że dodałem do Fonts-ów brakujący plik dotyczący czcionek wyświetlacza, ale nic to nie dało. O co może chodzić?
  12. 1 punkt
    Witam! Z przyjemnością zapowiadam, że zaczynam pracę nad miastem Gliwice. Na początku planuję zrobić północną część Gliwic (Łabędy, Os. Kopernika, Pyskowice oraz Os. Obrońców Pokoju). Wszystkie linie będą kończyć na Placu piastów w Gliwicach. Linie które planuję zrobić to: 32/32N - Łabędy Huta - Plac Piastów (skrócona) 71 - Pyskowice - Łabędy - Gliwice 71E - Pyskowice - Łabędy Huta - Łabędy - Gliwice 197 - Łabędy Huta/ Kopernika Kąpielisko - Plac Piastów (skrócona) 677 - Pyskowice - Gliwice (skrócona) 678 - Kopernika Kąpielisko - Plac Piastów 692 - Kopernika Kąpielisko - Plac Piastów (skrócona) oraz 699 - Obrońców Pokoju - Plac Piastów (skrócona) To jest moja pierwsza mapka, ale mam nadzieje że się będzie podobać. Będę starał się moje prace pokazywać na bieżąco. I żeby nie być gołosłowny, parę zdjęć na rozgrzewkę. Łabędy Huta - Końcowy przystanek Toszecka Toszecka Wiadukt w Łabędach Łabędy
  13. -1 punktów
    Co do malowanie zrobiłem Olsztyńskie textury dla MAN NL202 MAN Lion's City Mercedes 404N Mercedes Vario 812 D Soalris U12 DOWNLOAD 5 Textur : http://hostuje.net/file.php?id=27f3c55241c11f604ff14664ede6c195 Solaris ma stare malowanie Olsztyńskie gdyż się rozmazywał gdy robiłem nowe i nie wiem z jakich powodów. UWAGA!!!!! Lions City - w grze wybieramy malowanie : white Solaris Urbino: Gdy wgrywamy jego texturę likwiduje się wrocławska i Olsztyńska jest pod nazwą malowanie Wrocław. MAN NL202: w grze wybieramy malowanie: DSV Mercedes 404N - w grze wybieramy malowanie Standard Mercedes Viaro - w grze wybieramy malowanie drugie z kolei. Szerokośći , Mile widziane są komentarze i oceny textur.
  14. -1 punktów
    Cześć! Chciałbym wam przedstawić ofertę pracy w mojej vFirmie! vZTM to skupisko ludzi z pasją do gry oraz realnych warunków pracy, staramy się aby nasi kierowcy czuli pełną satysfakcje z pracy u nas;) Co mamy wam do zaoferowania? - Nabór na wysokie stanowiska!- Następujące rangi: a) Nadzorca Ruchu,b) Kierownik Zajezdni,c) Kierowca, d) Lakiernik,e) Administrator,f) Mapper, - W naszej vFirmie nie spotkasz się z odrzuceniem wniosku o prace jeżeli będzie on napisany według wzoru oraz spełniał wymogi zatrudnienia!- Jesteśmy otwarci na propozycje dołączenia do naszego zarządu kolejnych vFirm, które będą chciały z nami tworzyć całość.Firma już wystartowała! Czekamy właśnie na ciebie i twoich znajomych!Już teraz złóż wniosek o pracę w naszej vFirmie!Zarejestruj się u nas: KLIK! Z pozdrowieniami! Eryk
  15. -4 punktów
    Jesteś żałosny i chyba jakimś fuksem masz taką reputację