Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą oceną od 25.06.2017 uwzględniając wszystkie działy

  1. 6 punktów
    vFirma Zamknięta
  2. 6 punktów
    No bo raz gadamy o tym raz o tym i ja w końcu nie wiedziałem Dzięki za info.
  3. 5 punktów
    Witam, przedstawiam wam moje postępy z projektem ,,Szczecin Tram" Jak wiemy mamy już Projekt ,,Poznań tram" więc postanowiłem zrobić kolejną w historii OMSI 2 mapkę tramwajową. A teraz szczegóły: Mapka będzie zawierać jedyną linię fikcyjną 13 w kierunku Głębokie. Będzie to okrężna linia. Pojedziemy przez Lasy arkońskie, osiedle arkońskie oraz przez pętle Głębokie. Mapka będzie fikcyjna i tak jak w przypadku poznania Cała mapa to jedna wielka pętla. będzie miała ,,zabójcze" 4 Przystanki Mapka na chwilę obecną nie ma takich rzeczy jak: Rozkłady, wiaty oraz tabliczki ale to się robi na koniec. Będę od czasu do czasu zamieszczać kolejne postępy. Otoczenie jest ale w 50% Aktualnie zająłem się środkiem całej pętli. Więc poza pętlą jeszcze nic nie ma. Mam nadzieję że ktoś napiszę opinię i prosiłbym aby ktoś napisał czy warto to ciągnąć. No dobra a teraz screeny Pozdrawiam cieplutko.
  4. 5 punktów
    Dodam tylko że vFirma chyba upadła. Bo ,,Ajejek" robi live i teraz pracują w vZTM Także chyba do zamknięcia. Pozdrawiam
  5. 5 punktów
    Moje hofy na innej stronie KLIK Jak byś chcial to jeden hof już tam opublikowałem
  6. 5 punktów
    Super tekstury! PS: Jednak hof-ów nie będę robić, ale jak by co pisz na PW
  7. 5 punktów
    http://omnibussimulator.pl/index.php?/topic/15930-wytw%C3%B3rnia-hof-%C3%B3w-przyjmuje-zam%C3%B3wienia/#comment-130617
  8. 5 punktów
    Dzięki! a ja zapraszam cię do wytwórni hof-ów, a tak mi się zachciało
  9. 5 punktów
    To nie zrozumiałem, co w końcu robisz za teksture Solaris 12,18 III Generacji (12 czy 18 XD)
  10. 5 punktów
    No znalazlem tylko 12 to może być, sory że tak teraz pisze, ale grzebałem żeby to znaleść bo zależy mi na teksturze BKM'u Solarisa IV.
  11. 5 punktów
    Siemka ponownie, to troche nie w czas, ale grzebalem godzine i znalazłem biały szablon do Solarisa Urbino 12 IV https://drive.google.com/file/d/1SdlHBDFbwMrIUlCy16FliSI22Tgt6R0v/view
  12. 5 punktów
    Okej to zrób na III Generację (Z mega packa solarisów) Tą teksturę
  13. 5 punktów
    Ja bym poprosił teksture BKM'u na Solarisa przegubowca 4 generację, jeśli będziesz chciał (PS: Chcialbym żeby tekstura była na czystym solarisie IV bez modyfikacji) Daje ci pare zdjęć: http://bi.gazeta.pl/im/7c/ae/13/z20637052V,Nowe-solarisy-Komunalnego-Przedsiebiorstwa-Komunik.jpg http://poznanskie-autobusy.pl/pl/ostatnio-dodane/image?view=image&format=raw&type=orig&id=8548 Jeśli nie dasz rady odrazu napisz
  14. 5 punktów
    A można składać zamówienia?
  15. 4 punkty
    Witam wszystkich. Tegoroczne wakacje spędziłem nad naszym polskim morzem i po powrocie wpadłem na pomysł stworzenia takiej mapy, która oddawałaby choć trochę nadmorski klimat. Od kilku tygodni dłubie wiec sobie mapę "Linii Słonecznej" obsługiwanej przez Arrivę - oddział Kołobrzeg. Wpadłem więc na pomysł, że może warto się podzielić zdjęciami z prac. Mapa odzwierciedla realną linię Arrivy z Dworca Kolejowego w Kołobrzegu do Ustronia Morskiego przez Bagicz i Sianożęty. W Kołobrzegu byłem na Sunrisie, a pokój mieliśmy w Sianożętach - stąd ta trasa. Ale czas przejsć do konkretów. Obecnie praktycznie ukończony jest spory fragment w mieście, właściwie już zrobiony jest wyjazd z Kołobrzegu, ale tam trzeba trochę poprawić.Na mapie oprócz linii Arrivy, która kursować będzie wg realnego rozkładu jazdy powstanie fikcyjna brygada SUNRISE, która będzie jeździć od wieczora, przez całą noc aż do wschodu słońca dowożąc imprezowiczów z Ustronia do festiwal do Kołobrzegu. (a więc będzie trzeba ustawić datę np. 21-23.07.2017). Ponadto na podobnej trasie będą kursować autobusy TRANSFERu. Odwzorowana zostanie też skrócona do Dworca PKP linia KM Kołobrzeg numer 5 do pętli Podczele. Ponadto, kiedy ustawimy odpowiednią datę, np. wakacje 2016 pojawi się również sezonowa linia U obsługiwana przez KM Kołobrzeg (na tej samej trasie co Linia Słoneczna). I to by było chyba na tyle. Mapa będzie pół-realna, odwzorowanie dróg oraz obiektów jest rzeczywiste, lecz nie znajdziemy tutaj zbyt dużo obiektów dedykowanych. W planach jest zrobienie biletów i realnych malowań, ale to jeszcze sporo czasu. Stopień zaawansowania oceniam na ok. 30%Teraz czas na zdjęcia. : Przejazd kolejowy przy ul. Koszalińskiej (K11) : Aleja Kolejowa : Dworzec PKP w Kołobrzegu. Przystanki Arrivy. Ul. Unii Lubelskiej : Zapraszam do oceniania i komentowania. Pozdrawiam.
  16. 4 punkty
    Hej Możesz mi podać nazwę/Folder tej tak zwanej ,,Lupy" na tym screenie: https://drive.google.com/file/d/0B3HFoRslI1YQamtsMVJud2xJMEk/view Dzięki
  17. 4 punkty
    Drugi dzień prac, a otoczenie jest już w 85%! Zająłem się już otoczeniem poza pętlą Screeny:
  18. 4 punkty
    Mogę jakoś pomóc? Stworzyć Hof-a lub coś w tym stylu?
  19. 4 punkty
    Ul. Wita Stwosza Pozdrawiam
  20. 4 punkty
    Witam.Czas na porcję screenów z Augustowa. Do ukończenia mapy zostało 5km z 17. Obecnie tworzy się skrzyżowanie ulic Al. Kardynała Wyszyńskiego/Tytoniowa/Hotelowa jednak dopiero tworzy się tam kostka AI. Po ukończeniu tejże kostki zostanie 800m do ukończenia dwóch linii 4BIS oraz BAT. Skończyliśmy prawie nowe ulice: Szpitalna, Zarzecze, Letniskowa, Partyzantów, Konopnickiej. Jest już też gotowe podwójne skrzyżowanie z sygnalizacją świetlną (Wyszyńskiego/Partyzantów/29 listopada). Już teraz będzie można stwierdzić, że mapa nie będzie należała do lekkich, aczkolwiek postaramy się dogadać się z innymi ekspertami w celu próby lepszej optymalizacji pewnych miejsc. Asfalt + oznakowanie poziomowe i pionowe zostaną dodane/wymienione. Zapraszamy do obejrzenia screenów TU.
  21. 3 punkty
    Zachęcam do oceniania Planowane Wydanie: Początek Kwietnia Pozdrawiam
  22. 3 punkty
    Sprawdź czy nie masz coś przypisanego również pod tym samym przyciskiem, opcja mogła się zablokować.
  23. 3 punkty
    Opcje>Klawiatura>Dodaj Skrót klawiszowy>Poszukaj komendy KY_door_all czy jakoś tak. Ja mam przypisane to pod klawiszem num +. Komenda działa w Solaris Urbino PL Mega Pack oraz w Mercedesie od Helvete. Pozdrawiam
  24. 3 punkty
    Na linii 69 - Zaraz ruszam na Rugiańską // Czyli Testy Nowej Linii
  25. 3 punkty
    Jutro jest 20 Marzec, mam nadzieję, iż moje zamówienie zostało przyjęte
  26. 3 punkty
    Chodzi ci o Multiplayer lub LAN czy coś takiego? Nie możliwe... OMSI 2 to nie jest gra Multiplayer, a singleplayer , nie da się zrobić w żaden sposób założyć serwera bo to nie możliwe Nawet nie wiem jak by to miało wyglądać. Gra od początku istnienia jeszcze w 1 Części symulatora nie miała żadnej wzmianki o tym, że będzie kiedyś Multiplayer lub możliwość łączenia Online/LAN/Multiplayer. Niestety nie jest to możliwe, dlatego też nikt nie założył takiego wątku. Jeśli pomogłem, możesz mi podziękować w postaci Reputacji Pozdrawiam
  27. 3 punkty
    Serdecznie zapraszamy do naszej vFirmy - Wirtualnego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego "Szóstka"! Dlaczego akurat "Szóstka"? - Nasze motto: Przewozy na "6", oraz to, że pracujemy w sześciu oddziałach. W jakich warunkach pracujemy: Tabor: W głównej mierze pracujemy w pojazdach takich marek jak: MAN, Solaris, Jelcz, Volvo, czy Neoplan. Lecz znajdzie się też miejsce na mniej doceniane marki: MAZ, Ikarbus, Ikarus czy Renault. Jakie są warunki pracy u nas? Wystarczą podstawowe umiejętności jazdy autobusem, 13 lat, oraz chęci. Nasza załoga, jest pozytywnie nastawiona na nowe rozwiązania i na nowych pracowników. Zapraszamy! Uwaga! Szukamy ekipy! Chcesz normalnie pracować, a jednocześnie wstąpić w szeregi ekipy i tworzyć część vFirmy? Dołącz do nas już teraz!
  28. 3 punkty
    Poszukuję tekstur do mapy Jaroszewo TRAM (mam dużo białych plam w terenie) Texture\Polanowice\ziemia.bmp Texture\Polanowice\noise2.bmp Texture\Podmiejska\field01.bmp Texture\Podmiejska\field02.bmp Texture\Podmiejska\field03.bmp Texture\Polanowice\szanto2.bmp
  29. 3 punkty
    Komenda to "KY_CG_ACTIVE"
  30. 3 punkty
    Moim zdaniem sprawa jasna . Można to zmienić, gdyż sam mam wpisane Subaru .
  31. 3 punkty
    Ta zawartość została usunięta z powodu naruszenia regulaminu omnibussimulator.pl
  32. 3 punkty
    Witam wszystkich. Moi drodzy niestety coś się zepsuło i strona zabrała Wam punkty reputacji. Niestety nie znamy przyczyny tego procederu. Będziemy pracować nad ich przywróceniem, jednak nie daje to wiele nadziei . Bardzo Was wszystkich za to przepraszam i obiecuję zrobić co tylko się da, żeby wszystko wróciło do normy. A na chwile obecną proszę żeby każdy pisał do @JSS lub do mnie, to będziemy przywracać Wam punkty ręcznie, na "pamięć" Raz jeszcze przepraszam i pozdrawiam OmniWin
  33. 3 punkty
  34. 3 punkty
    Regulamin korzystania z forum i Shoutboxa oraz polityka plików cookies Ostatnia aktualizacja: 19 października 2016 § 1. Rejestracja i dane osobowe a) rejestracja jest równoznaczna z całkowitą akceptacją niniejszego regulaminu (regulamin w przyszłości może ulec zmianie, administracja nie bierze odpowiedzialności za nieznajomość regulaminu oraz za łamanie go przez użytkowników forum); b) rejestracja na forum jest całkowicie darmowa, za korzystanie ze wszystkich jego funkcji nie jest pobierana żadna opłata; c) podawanie fałszywych danych oraz wieku budzącego wątpliwości jest zakazane, a takie osoby są karane zgodnie z regulaminem forum, włącznie z zablokowaniem konta; d) niedopuszczalne jest dublowanie kont - drugie konto jest natychmiast dożywotnio banowane; jeśli masz problem z kontem zgłoś się z tym do administracji forum; e) administratorzy i moderatorzy nie potrzebują Twoich danych osobowych, wszystkie czynności są zapisywane na twoim komputerze oraz w cookies Twojej przeglądarki, jeśli dostaniesz e-mail, prywatną wiadomość od administracji o podanie twoich danych do logowania na forum, NIE PODAWAJ ich, administratorzy ani moderatorzy nie potrzebują twojego konta do żadnego procesu, a takie fakty prosimy zgłaszać natychmiast do administracji; f) na forum omnibussimulator.pl nie ma możliwości usunięcia konta z woli użytkownika - jest to możliwe tylko w skrajnych przypadkach które są uzasadnione; § 2. Zakładanie nowych wątków a) upewnij się, czy dany temat nie został już poruszony na forum (m.in. przy wykorzystaniu wyszukiwarki i forumowego FAQ); b) nie zakładaj nowego wątku o podobnej tematyce do już istniejącego - w takim przypadku należy się do niego dopisać; c) zakładaj wątki w odpowiednich działach - każdy z nich jest jasno opisany; w razie wątpliwości umieść wątek w najbardziej zbliżonym do jego tematyki dziale; d) nadawaj tytuł precyzyjnie określający temat - ułatwi to przeglądanie forum innym użytkownikom; niedopuszczalne jest tytułowanie w stylu: "Pomocy!", "Problemy" itp. - takie wątki będą natychmiast zamykane; e) pamiętaj o zasadzie 1 problem = 1 temat; f) wątki w "Dziale plików" podlegają osobnym kryteriom; każdy z nowych wątków oprócz linka do strony źródłowej musi zawierać przynajmniej jeden screen i opis z wrażeń z użytkowania; może zawierać film i inne dodatki wzbogacające recenzję; zalecane jest aktualizowanie pierwszego posta, gdy do danego dodatku jest wydana aktualizacja; w przypadku zbioru swoich dodatków (np. tekstur, modów) mile widziany byłby spis treści w pierwszym poście; jednocześnie aktualizacja posta nie może powodować usunięcia linków i innych istotnych treści podważających zasadność funkcjonowania wątku, takie działania autora będą traktowane jako szczególnie szkodliwe. g) jeśli Twoje pytanie dotyczy konkretnego modelu, mapy lub innego dodatku nie zakładaj nowego tematu w Dziale pomocy technicznej. Dopisz się do wątku poświęconego temu właśnie dodatkowi w Dziale plików. Jeśli takowego tematu nie ma - zasada ta nie obowiązuje; h) zakładanie wątków w niektórych działach jest moderowane (moderator musi zaakceptować dany wątek, aby się pojawił na forum); § 3. Zasady pisania i odpowiadania a) odpowiadaj na temat (nie odbiegaj od niego), staraj się wnieść swoje zdanie lub rozwiązać poruszony problem; b) wypowiedzi typu "lol", "omg!", "fajne"(jako główny sens) itp, użycie wyłącznie lub nadużywanie emotikonów jest niedopuszczalne; treści typu "Było", "Szukaj" bez podania pomocy w postaci linków są niemile widziane, każdy taki przypadek jest traktowany jako spam; dręczenie autorów dodatków pytaniami "kiedy wyjdzie?", "jak tam idą prace?" jest niedopuszczalne; za spam można uznać także podziękowania (od tego jest system reputacji i PW) oraz niemerytoryczne, krótkie i bardzo lakoniczne wypowiedzi; c) nie umieszczaj zbędnych grafik, adresów i filmów; d) nie pytaj o sprawy, które zostały już wcześniej poruszone i wyjaśnione w danym temacie, bądź w innych wątkach; e) ciągłe pisanie wersalikami (dużymi literami), pogrubioną, podkreśloną lub pochyloną czcionką jest zabronione; nie używaj innych kolorów niż czarny w treści posta bez potrzeby, nie zmieniaj wielkości czcionki; f) zabrania się umieszczania wszelkich treści obraźliwych względem KOGOKOLWIEK, a w szczególności do innych użytkowników forum, jak i osobowości prawnych, instytucji, grup wyznaniowych, mniejszości religijnych, seksualnych itp.; g) zabrania się umieszczania treści wulgarnych przez co rozumie się przekleństwa, pornografię (linki, obrazy), przemoc i treści drastyczne; o tym czy dane słowo jest wulgarne decyduje wykładnia poradni językowej PWN; h) obowiązuje zakaz umieszczania na forum linków referencyjnych z których użytkownik może czerpać korzyści majątkowe lub inne (także do gier); i) pisz poprawnie, nie popełniaj błędów ortograficznych i interpunkcyjnych, korzystaj z pomocy programów korygujących pisownię takich jak przeglądarki internetowe ze słownikami (np. Firefox), pakietów biurowych lub innych pomocy naukowych; j) obrazy wklejane na forum nie mogą przekraczać 800px szerokości i 600px wysokości. Obrazy przekraczające powyższe wymiary, należy umieszczać w tagach ,ponieważ wtedy forum automatycznie przeskaluje zdjęcia. Ewentualnie użytkownik może wstawić na forum obrazy miniaturki, które po kliknięciu przenoszą nas na stronę z możliwością obejrzenia obrazka w większej rozdzielczości, lub w załącznikach na forum, gdzie również zdjęcia są automatycznie skalowane; k) zakazuje się wywołowania kłótni, zamieszczania treści kontrowersyjnych oraz prowokacyjnych. § 4. Klauzule dotyczące loginu, podpisu (sygnatury) i awatarów w profilu użytkownika a) jeśli podpis zawiera elementy graficzne nie mogą one przekraczać łącznie 600px szerokości i 150px wysokości, dozwolone jest wtedy użycie dodatkowo czterech linijek tekstu. Jeśli natomiast podpis nie zawiera żadnych grafik można użyć maksymalnie 8 linijek tekstu. W obu przypadkach zabronione jest używanie większych czcionek niż wielkość "mała" (czyli domyślna podczas pisania postów); b) treść sygnatury nie może być obraźliwa, wulgarna lub/i brutalna; nie może to także dotyczyć stron i for o tematyce zbliżonej do tematyki tej strony; jeśli wulgaryzmy, treści obraźliwe lub/i brutalne znajdą się w loginie lub awatarze taki użytkownik może zostać nawet zbanowany. c) użytkownicy mają obowiązek stosowania się do wytycznych z paragrafu 3 również w podpisie i/lub awatarach (nie dotyczy ekipy forum); d) w podpisie obowiązuje całkowity zakaz reklamowania vFirm, jest od tego odpowiedni poddział w dziale HydePark "vFirmy" i tam owe firmy mogą reklamować swoją "działalność" § 5. Administracja i moderacja a) ekipie forum należy się bezwzględny szacunek; wszelkiego rodzaju polemika oraz docinki na forum publicznym będą karane; polemika dotyczy również sygnatur i opisów pod awatarami oraz samych awatarów; obrażanie bądź szkalowanie członka załogi forum na przestrzeni prywatnej z racji wykonywanej przez niego funkcji - także może być ukarane; b) obsługa forum może zmienić /zamknąć/usunąć dowolny temat lub wiadomość, w niektórych przypadkach uzasadnienie wysłane będzie na prywatną skrzynkę lub dopisane (jako komentarz) do nieregulaminowego posta; c) moderatorzy i administratorzy mają prawo do wglądu w profil użytkownika oraz jego edycji jeżeli narusza on regulamin forum; § 6. Ostrzeżenia i kary a) każde naruszenie regulaminu podlega ocenie przez administratora lub moderatora; kary dostaje się w punktach (od 10 do 100); większość z kar ma ograniczenie czasowe (14 dni); b) w zależności od oceny i stopnia wykroczenia użytkownik może być ostrzeżony przez PW bez nakładania kary w postaci procentów (zwykle takie działanie ma miejsce podczas pierwszego wykroczenia) lub ukarany zgodnie z obowiązującymi regułami; c) w przypadku wątpliwości użytkownika co do zasadności kary może on skontaktować się z członkiem ekipy forum (poprzez PW), który taką karę nałożył w celu wyjaśnienia sprawy; d) w razie niestosowania się do regulaminu pomimo nakładanych kar lub uciążliwości popełnianych wykroczeń, administrator lub moderator może nałożyć dodatkowe obostrzenia takie jak ZPP (zakaz pisania postów) na wybraną ilość dni lub moderację postów (administrator lub moderator musi zaakceptować wypowiedź przed pojawieniem się jej na forum, przy czym kary za nieprzestrzeganie regulaminu nadal obowiązują) również na wybraną ilość dni, w przypadku dalszego nagannego zachowania może być nałożony ban czasowy; e) użytkownik po osiągnięciu lub przekroczeniu 100% poziomu ostrzeżeń jest automatycznie zawieszany na miesiąc. W tym czasie nie ma możliwości przeglądania i korzystania z Forum; f) istnieje szansa zdjęcia punktów przy wykazaniu dobrej woli poprawy, przez co rozumie się działanie na rzecz rozwoju lub dobra forum (np. opracowanie tutorialu); g) w przypadku nieprzestrzegania zasad dotyczących Shoutbox'a administrator bądź moderator może nałożyć czasowego bana tylko na SB. W tym czasie użytkownik nie będzie mógł korzystać z żadnych jego funkcjonalności; § 7. Prawa autorskie a) zapytanie/rozdawanie cracków i/lub seriali, udostępnianie linków do serwerów z nielegalnym oprogramowaniem jest karane banem na 14 dni; w przypadku agresywnej działalności na tym polu nawet dożywotnim; każdy post sugerujący posiadanie pirackiej wersji może zostać odebrany jako propagowanie jej; b) użytkownicy włamujący się na cudze konta na forum lub działający na szkodę forum (hakerzy) będą surowo karani (bany oraz zawiadamianie odpowiednich organów ścigania); c) gdy kopiujesz bez pozwolenia teksty, grafikę lub całe strony, musisz liczyć się z tym, że zostanie to wykryte i pociągnięte do odpowiedzialności karnej jeśli nie posiadasz do nich odpowiednich praw autorskich lub pośrednich; d) forum jest pod protekcją BOWI, każde złamanie powyższych punktów będzie zgłaszane! e) w przypadku stwierdzenia plagiatu, czy innej formy kradzieży własności intelektualnej należącej do omnibussimulator.pl, czy Społeczności Forum, właściciel forum omnibussimulator.pl a także portalu portal.omnibussimulator.pl będzie bezwzględnie skierowywał sprawę do organów ścigania z ramienia Ustawy o prawach autorskich i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994, Dz. U. 1994 nr 24 poz. 83. § 8. Dodatkowe zasady obowiązujące w niektórych działach a) oprócz głównego regulaminu istnieją dodatkowe zasady (jako wątek przyklejony w danym dziale), które muszą być przestrzegane podczas zakładania nowych wątków/odpowiadania w tych działach; b) niestosowanie się do tych reguł jest również karane; § 9. Pozostałe sprawy organizacyjne a) obsługa forum nie ponosi odpowiedzialności za istniejące treści; b) wszystkie sprawy i problemy związane z działaniem i funkcjonowaniem forum prosimy zgłaszać moderatorom lub administratorom forum; c) każdy nadany punkt reputacji (nieważne czy pozytywny, neutralny czy negatywny) musi zostać sensownie uzasadniony. Każdy punkt reputacji nadany tylko po to by komuś podnieść/obniżyć (bez uzasadnienia) będzie skutkował ostrzeżeniem dla wystawiającego i usunięciem takiego punktu; d) niedopuszczalne jest nachalne proszenie o punkty reputacji; ten system nie służy do podbicia sobie popularności; każdy z użytkowników sugerując innemu że za pomoc dostanie "plusa" również podlega ostrzeżeniu; e) użytkownik chętny podjęciem współpracy z forum ma prawo skontaktować się z administratorem w celu rozmowy i ustalenia poziomu współpracy; f) na forum obowiązuje zakaz reklamowania stron/for internetowych o tematyce nawiązującej do tematyki forum omnibussimulator.pl bez zgody administratorów lub moderatorów forum; wyjatkami są: - linki do stron jako źródło dodatku w wątku w Dziale plików (z wyłączeniem vFirm), - strony vFirm do OMSI, do których linki można umieszczać w dziale vFirm, na potrzeby tejże działalności. g) system raportowania postów i punktów reputacji do administracji forum służy tylko i wyłącznie zgłaszaniu rażących naruszeń zasad panujących na forum. Nadużywanie tego systemu przez danego użytkownika poprzez zgłaszanie przypadków akceptowalnych (wg opinii osoby rozpatrującej) lub postów o odległej dacie napisania może skutkować ostrzeżeniem osoby zgłaszającej, zgodnie z przewidzianą karą. § 10. Zasady odpowiadania w dziale blogów omnibussimulator.pl a) za umieszczone treści na blogu omnibussimulator.pl LINK pełną odpowiedzialność ponosi twórca danej wypowiedzi; b) blogi mogą prowadzić jedynie użytkownicy z rangą "bloger forumowy"; c) w przypadku chęci skomentowania danego wpisu należy stosować się do punktu §3* ; §5a oraz §6 regulaminu forum; d) komentarze podlegają pod paragrafy regulaminu wymienione w punkcie "c"; * Wyjątkiem są punkty §3d oraz §3k które nie obowiązują w dziale blogów. § 11. Zasady korzystania z Czatboxa'a a) zakazuje się proszenia o pomoc w sprawach podstawowych dotyczących gry. Rozwiązania większości podstawowych problemów z symulatorem znajdują się w forumowym FAQ; b) każdy wpis na Czatboxie jest wolną wypowiedzią jego autora, administracja nie ponosi odpowiedzialności za treści zawarte w SB; c) zakazuje się pisania w CB treści obrażających inne osoby, religie, zwyczaje i obyczaje, a także linków do stron pornograficznych, zarażonych wirusami oraz niezgodnych z polskim prawem; o tym czy dane słowo jest wulgarne decyduje wykładnia poradni językowej PWN; d) moderatorzy i administratorzy mają prawo do ukrycia wypowiedzi i ukarania użytkownika, jeżeli łamie regulamin forum bez podawania przyczyny; e) dla CB obowiązują również niektóre punkty wymienione w paragrafie trzecim; f) na czatboxie obowiązuje absolutny zakaz reklamowania firm o tematyce OMSI oraz innych stron (wyjątek: newsy, zdjęcia) § 11a. Zasady korzystania z Czatbox’a w godzinach nocnych. a) godziny nocne obowiązują od 22:00 do 6:00 przez wszystkie dni w roku; b) obowiązują ustępstwa od punktu §11c w granicach zdrowego rozsądku; b') ekipa forum może ukarać użytkownika, gdy ten nadużywa swoich praw pisząc liczne wulgaryzmy bądź robi inne niedozwolone rzeczy w zbyt dużej ilości; c) moderatorzy i administratorzy stosują zasadę zawartą w punkcie §11d §12. Polityka plików cookies a) Czym są pliki "cookies"? Pliki "cookies" to małe pliki tekstowe rejestrujące aktywność użytkownika online. Ułatwiają poruszanie się po witrynie oraz podejmowanie rozmaitych działań, ponieważ rozpoznają urządzenie Użytkownika i wyświetlają stronę dopasowaną do jego indywidualnych preferencji. Ich wyłączenie może spowodować błędne działanie strony oraz brak dostępu do niektórych funkcji. b) Jakiego rodzaju plików "cookie" używamy i w jaki sposób je wykorzystujemy? - Sesyjne pliki cookie Pliki cookie pozwalające zapamiętać wybory dokonane przez Użytkownika i używane m.in. przy logowaniu. Pozostają na urządzeniu użytkownika do czasu wylogowania z serwisu lub zamknięcia przeglądarki. - Pliki cookie służące do analiz Pliki cookie pozwalające zbierać dane związane ze sposobem korzystania z witryny internetowej, w tym treści klikane przez użytkownika podczas przeglądania witryny, i umożliwiające ulepszanie działania oraz struktury serwisu. c) Usuwanie plików "cookies" Każdy rodzaj przeglądarki oferuje możliwość blokowania i kasowania plików cookie. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookie można uzyskać, korzystając z poniższych linków. §13. Polityka Prywatności a) Nie odstępujemy, użyczamy, sprzedajemy danych, które są podawane przy rejestracji. b) Każdy Użytkownik ma prawo do wglądu, edycji i usunięcia swoich danych poprzez zarządzanie swoim Kontem. c) Baza jest zarejestrowana w GIODO numer księgi 120249 / nr zgłoszenia 017302/2012 pod nazwę "Baza b2c NEW" data elektronicznego zgłoszenia rejestracji 2012-10-22 data ostatniej aktualizacji 2013-12-09. d) Administratorem danych i właścicielem forum jest New Ursa Sp. z o.o., ul ogrodowa 31/35 00-893 Warszawa. e) Właściciel forum zastrzega sobie prawo do przetwarzania danych w celu promocji Forum, usług i produktów swoich i partnerów biznesowych. f) Właściciel forum zastrzega sobie prawo do przetwarzania danych w celu promocji partnerów biznesowych w kooperacji z Media Team Sp. z o.o. g) Właściciel forum zastrzega sobie prawo do przetwarzania danych w celu promocji partnerów biznesowych w kooperacji z INIS sp. z o.o. h) Pliki Cookies służą tylko i wyłącznie w celu dostosowania ustawień, wyglądu i treści do potrzeb i zainteresowań Użytkownika, mogę być odczytane przy każdorazowym połączeniu się z tego samego komputera. Pomoc w usuwaniu ciasteczek : - Internet Explorer - Firefox - Chrome
  35. 2 punkty
    Przewoźnik: PKM Jastrzębie-Zdrój Nr. Taborowy: Dowolny Model: Solaris Urbino 12 IV [Bez modyfikacji]
  36. 2 punkty
    Choćbym miał czekać pół roku to poczekam, i tak zanim zrobię mapkę to potrwa trochę. Tylko żebyś pamiętał.
  37. 2 punkty
    Witajcie vSKM to nie było cudo, ale teraz to będzie coś fajnego Zaczynajmy więc... Strona Internetowa vSPK: KLIK Spis Treści: [1] Główne informacje o vFirmie [2] Nowości [3] Informacja dla pracowników (BARDZO WAŻNE DLA PRACOWNIKÓW vSKM) [4] Podziękowania [5] Zakończenie [1] Informacje vSPK to w skrócie Szczecińskie Przedsiębiorstwo Komunikacji. Oferujemy mapę Projekt Szczecin (Modyfikowany Hof by Tenjedenczlek) Tabor z wysokiej półki oraz milą atmosferę. Liczymy na dobrych i miłych pracowników, którzy zaakceptują warunki pracowania i dołączą do nas! Nasze motto to ,,Z nami zawsze do celu!" , ale co to tak na prawdę znaczy? Komfort podróży w wysokiej klasy autobusach. Oferujemy własną stronę internetową! [2] Nowości Jak wiecie ta vFirma to kontynuacja dawnej działalności ,,vSKM" , więc mamy dla was kilka nowości: -Odświeżona strona internetowa -Nowe Linie -Nowy Tabor ... oraz wiele więcej! [3] Podziękowania Dziękuje użytkownikowi despa za wsparcie mnie. Dzięki niemu miałem chęć do rozpoczęcia jeszcze raz. Jesteś genialny, pozdro! [4] Zakończenie No cóż, to już koniec. Jeśli masz chęć do dołączenia do nas. Zarejestruj się na stronie www i złóż wniosek o pracę! A ja już się będę z wami żegnać, miłego dnia i pozdrawiam wszystkich użytkowników forum i administrację
  38. 2 punkty
    Bardzo fajnie się prezentuje ta mapka
  39. 2 punkty
    Witam! Przedstawiam wam vSKM (Szczecińska Komunikacja Miejska) Oferujemy: -Nowoczesny Tabor -Miłą atmosferę -Własną stronę internetową -Dużą mapę http://www.vskm.fora.pl Korzystamy z mapy Projekt Szczecin 4.0.1
  40. 2 punkty
  41. 2 punkty
    Witajcie użytkownicy! Minęło niespełna 2 miesiące od naszego ostatniego spotkania! Postanowiliśmy wraz z użytkownikiem Voltanger zaprzestać chwilowo nad Starachowicami i rozpocząc budowę mojego rodzinnego miasta- Augustowa. Augustów jest to miasto połozone w północno-wschodniej Polsce, w województwie podlaskim. Liczy ono 35 tyś. mieszkańców, znane z tytułu "Najmilsze miasto w Polsce"! ZKM w Augustowie posiada 4 linie autobusowe (0,1,2,4). Naszym planem na to miasto jest zrobienie realnej linii nr 2 i 4BIS oraz półrealnej mapy linii nr 4 . Przejazd obu linii waha się od 23-27minut na półkurs! W mapie zastosujemy w 100% realne brygady autobusowe. Trasa tych linii przebiega obok pływalni miejskiej, centrum miasta, portu Żeglugi, fabryki tytoniu BAT, jeziora Białego i Dworca PKP. Na mapie będzie istniała realna zajezdnia autobusowa. Linia nr 2 jest linią całodzienną (4-22), a linia nr 4 jest linią ranną i popołudniową (5-8, 13-16). Jadąc linią nr 4 będziemy mieli możliwość kursów wariantowych pod BAT. Jedynym przykazaniem na Augustów jest jazda autobusem maksymalnie 11 metrowym. Uwaga! Zdajemy sobie sprawę że trawa, ulice są "po staremu" jednak asfalt który miał zostać użyty w Augustowie został na dysku, który się spalił. Dodamy to w przyszłym czasie. Pasy, dziury, tekstury podłoża, znaki dodamy przed samym wydaniem mapy! A więc, czas na screeny: Oto mapka która ukazuje poruszanie się linii (większa rozdzielczość): http://imgur.com/a/HlNBn http://imgur.com/a/SJIdL @2: Chcieliśmy także pokazać wam większe wersje mapy oraz poinformować o zmianie planów dotyczące linii. W Augustowie dojdzie jedna linia, w związku z dobudową 1,5km odcinka do niezwykle klimatycznego miejsca w którym dawniej tętniło życie. Teraz jest to osiedle na końcu miasta, które powoli wymiera. Jako, że OMSI wprowadza ograniczenia nie możemy nadać realnego numeru linii (0) więc oznaczymy ją nr 3. Będzie ona w 80% realna. W związku z powyższym zmieni się także rozkład linii nr 4, która zyska na realności, gdyż realnie odjeżdza z Silikat (4 na 6 kursów). Kolejną rotacją jest dobudowanie 650m ulicy Mickiewicza, która urealni w pełni linie nr 4BIS i zmieni trasę linii nr 4. Linia nr 2 (w pełni realna) pozostaje bez zmian. Obecnie na screenach jest ukazana ukończona Westerplatte oraz ul. Chreptowicza (również ukończona). Postaraliśmy się zadbać o jak najwyższą optymalizację 1km odcinka. Oto screeny z mapy: http://imgur.com/a/USvNi
  42. 2 punkty
    Proponuję zmianę nazwy rubryki 'Ulubiony autobus' na 'Ulubiony pojazd' (można nazwać też wehikuł, jeżeli nie chcemy papugować sąsiada ), ponieważ forum traktuje także o grach, w których kierujemy także innymi pojazdami: ciężarówki w ETS i ATS, pociągi w Trainzu, Maszynie, czy Railworksie, a nawet samoloty i śmigłowce w symulatorach lotniczych (te też mają swój kącik na tym forum). Tak więc miłośnicy innych, niż autobusy, pojazdów bedą mogli wpisać swój ulubiony bez zgrzytu nazwy rubryki z typem pojazdu - śmiesznie by wyglądało: 'ulubiony autobus' - Boeing 737, czy 'ulubiony autobus: - EN57 Mam nadzieję na poważne potraktowanie tematu i nie hejtowanie 'dla zabawy', co nie będzie trudne, bo zawodowi hejterzy poszli ostatnio na emeryturę , Administrację i Moderację uczulam na to
  43. 2 punkty
    Cue Club 2 To świetny symulator snookera i bilarda. Na szczególną uwagę zasługuje tryb multiplayer oraz aktualizacje na bieżąco Autor: Bulldog Interactive Kupno: http://store.steampowered.com/app/366690/Cue_Club_2_Pool__Snooker/ Cena (promocja 50%) 27,49 zł Opis (źródło; www. cueclub.com) Gra Cue Club 2 wykorzystuje najnowocześniejszą technologię zapewniającą najbardziej ekscytującą i realistyczną zręcznościową symulację bilardową. Zagraj w poola i snookera jak nigdy wcześniej dzięki oszałamiającej grafice 3D, doskonałej rozrywce oraz niezwykle realistycznej fizyce zachowania bil. Rzuć wyzwanie wielu nowym stylowym postaciom o zróżnicowanych umiejętnościach, poczynając od nowicjuszy, a kończąc na zawodowcach. Ćwicz umiejętności, graj coraz lepiej i pokonuj rywali, by odblokowywać kolejne lokalizacje, zdobywać trofea i stać się prawdziwym mistrzem Cue Club 2! Cechy gry Realistyczna symulacja uwzględniająca zasady fizyki Do wyboru gry: 8-bil, 9-bil, 10-bil, 6-bil, 7-bil, Snooker, Speed Pool i Killer Tryby turnieju, barowego wyzwania, 2 graczy, wieloosobowa i treningu Możliwość dostosowania zasad gry Różne stoły bilardowe, kije i zestawy bil Zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji Powtórki strzałów w zwolnionym tempie, z możliwością zapisu Lista najlepszych graczy oraz zdobyte trofea Kolekcja 9 stylowej muzyki jazzowej 15 przeciwników z klasą Widok 2D / 3D Pełne wsparcie kontrolera Obsługa ekranów dotykowych Grafika Full HD (1920 x 1080) i monitory 4K W trybie multiplayer niezbędny jest dostęp do internetu, Możemy zagrać z inną osobą przez zaproszenie jej do gry.
  44. 2 punkty
    Chcielibyśmy złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia. Przede wszystkim dużo zdrowia, ale również ciepła rodzinnego oraz aby na Waszych twarzach jak najczęściej gościł uśmiech. Nie zapominając także o sylwestrze, pragniemy życzyć Wam szampańskiej zabawy i odpowiedniego wejścia w nowy 2018 rok ! Życzy ekipa forum omnibussimulator.pl
  45. 2 punkty
    Pisałem to, powtórzę się kolejny raz. Fenomenalna robota. Tym razem odwzorowanie 1do1 i nawet gdybym chciał to nie potrafię się przyczepić
  46. 2 punkty
    Mały 'lot nad kukułczym gniazdem' I lądowanie, jak Sandry Bullock tym starym GMC ze Speed'a A to czo, kto te szyby tak 'zakrochmalił'?..
  47. 2 punkty
    MANem w okolicach Okrąglaka
  48. 2 punkty
    Informacja od autora wątku: "Witajcie mam dla was pytanie czy ta zapowiedz się wam podoba jak tak to dlaczego. link do zapowiedzi: 1. Dzwięk Odpowiedzi piszcie na PW do mnie czyli na przykład. "tak ponieważ ładnie to brzmi" lub "Nie bo znudziła mi się"
  49. 2 punkty
    W tym wątku prezentujemy jakieś postępy z prac. Wątek zostanie otworzony po nadesłaniu zdjęć do kogoś z ekipy na PW Zamykam
  50. 2 punkty
    Witajcie, Informujemy że do Augustowa dochodzi kolejna realna linia nr 1. Umożliwi nam to zrobienie wszystkich brygad autobusowych, wraz z Usługami Szkolnymi. Parę screenów, ukończone jest 4,5km z 15km dróg. Zachęcam do oceny. Po zmianach kosmetycznych zaczynamy robić centrum miasta. http://imgur.com/a/9NaNq