Kernel

Użytkownicy
  • Zawartość

    75
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

6

O Kernel

  • Tytuł
    Początkujący
  • Urodziny 24.09.1994

Pozostałe

  • Ulubiony autobus
    Autosan H9-35
  1. Poprawa duża, nawet bardzo duża. Generalnie ilość klatek/s nie spada poniżej 25 i co najważniejsze nie crash'uje 5 minut po uruchomieniu. Niestety jak ustawi się deszczową pogodę np. FPSy dalej potrafi zeżreć, ale generalnie bardzo na plus. Bardzo dobra jest opcja dla tych co mają karty graficzne z wyższej klasy z min. 2 gb VRAM'u - "Load whole map at start" dzięki czemu nie ma później, żadnego ładowania pól mapy.
  2. @izomag Co za bzdury, skąd Ty to bierzesz? Po 1. Bzdurą jest, kompletną bzdurą, że Steam zabiera, aż tak wydajność, bo nie zabiera jej w ogóle, wykorzystuje ~ 40 mb RAM'u i tyle, no chyba, że masz komputer z przed 2004 roku to się nie dziwie. Po 2. Steam nie upadnie, jest to świetna platforma dystrybująca gry, podbijająca popularność itd Po 3. Steam nie wymaga połączenia do internetu, wymaga go jedynie w czasie pierwszej aktywacji gry, nie ma również takiej absurdalnej weryfikacji jaką opisałeś, jedynie pyta czy ty zmieniłeś komputer czy nie, z podejrzenia np. o wykradnięcie konta... Po 4. To nie Steam jest winny bublowi jaki wyszedł z OMSI 2, a jego wydawcy i producenci. Steam jest tylko dystrybutorem. Jeśli masz takie problemy z Steam, w dodatku piszesz teorie wyssane z palca, to odpuść sobie i wróć do jakiś bardzo prostych zajęć. // Ortografia - Logitech
  3. Odnośnie nie widzialnych ścian, nie są one związane tylko z jedną mapą, nie mam pojęcia co może je powodwać w grze, ale taka sama nie widzialna ściana dopłada mnie na Szczecinie oraz Grundorfie, wieć pojawiają się spontanicznie i myśląc, jest to pewnie też spowodowane również nie kompatybilnością map po konwercie lub bug wewnętrzny. Dodając, polecam jeździć bez kolizji.
  4. Nie wiem jak to naprawić, to błąd gry, nie mapy czy czegoś tam. ESC do menu głównego
  5. http://en.shop.aerosoft.com/eshop.php?action=article_detail&s_supplier_aid=12796&s_design=simulation4u&shopfilter_category=Simulation4u&s_language=english&PHPSESSID=r7kkqi7euv2gktgja6fvfajob6 "Of course, OMSI 2 is fully backward compatible. All previously created vehicles and routes run smoothly in the new version. " @SKAWalker Błąd spowodowany przy kopiowaniu wartości do parametrów, w tym przypadku błąd związany dokładniej z DirectX. Możliwa tekstura/obiekt.
  6. Ten komunikat jest również przy mapach takich jak Szczecin, Kamienna itd. W języku Delphi oznacza on, "że coś jest niby po za zakresem", tylko to tak wiele mówi, że szok.
  7. Postować jakie kolwiek błędy jakie znaleźliście odnośnie OMSI 2, oczywiście Ci co posiadają już grę. Po skolektowaniu konkretnej liczby problemów, albo ja, albo ktoś z was przekaże je Niemcom, może raczą coś z tym zrobić. # 1. Katastrofalna kompatybilność dodatków, szczególnie map, jak już działają to pojedyńczym przypadkom. Ad. 1: http://www.omnibussimulator.de/forum/index.php?page=Thread&postID=325957#post325957 2. Spadek wydajności po kilkunastu minutach gry. 3. Zwiechy już na samym początku, wymuszanie zamknięcia procesu przez menedżer zadań. 4. "Nowoczesna technologia ładowania segmentów i ich odświeżania" powoduje drop fps'ów o 80 - 90%. # Nie wiem czy to tylko mój przypadek, edytor albo ma usunięte przyłączanie splinów do crossingów albo jest to zbugowane i nie wykrywają się nazwajem.
  8. Nie wiem o co chodzi, wywala błąd krytyczny przy Create Streets "Fleuher coś tam", więc ta konwersja też odpada.
  9. Gra jest już "In Stock" czyli dostępna, ale wersja pudełkowa, download jutro o 18:00. http://en.shop.aerosoft.com/eshop.php?action=article_detail&s_supplier_aid=12796&s_design=simulation4u&shopfilter_category=Simulation4u&s_language=english&PHPSESSID=3p7nudvaa5ui7kllngksc208c6 Ciekawe, czy przygotowali się na zmasowany ruch na ich serwerze czy znowu będzie jak przy premierze 1 części, że serwer padnie bądź będzie miał maskymalne obciążenie i przynajmniej połowa z kupujących poczeka jeszcze 1-2 dni albo i więcej heh.
  10. @aksam Słabo, ale na tzw. minimalnych ustawieniach powinna OMSI 2 w miare działać.. Pozdro
  11. Rzecz w tym jeszcze, że jak by im zależało, żeby to faktycznie była solidna druga część, to wydali by ją w przedziale czasowym 3 - 4 lata po premierze 1 części, albo nawet i później, uwzględniając to, że pracują w dwójke. To co jest tutaj nadaje się jedynie na DLC, coś w stylu, "OMSI - Der Omnibussimulator Expansion Pack" i tam jakiś podtytuł "Gelenkbus" what ever. No ale zobaczymy, może nagle uda im się osiągnąć cud i wszystko poprawią do premiery, heh.
  12. @Michael, Siedzę już trochę w programowaniu i to wszystko głównie zależy od tego jak zostały algorytmy napisane, jak dany silnik potrafi wykorzystać architekture procesora czy karty graficznej, pomijam fakt, że OMSI jest napisane w Delphi (no chyba, że coś zmienili ale wątpie) co kompletnie się nie nadaje na większe gry. Być może to trochę absurdalny przykład, ale np. taki BF4 co graficznie jest to kosmos, chodzi mi srednio. 40 fps na High/Ultra na laptopie, co w porównaniu do OMSI, w sensie wydajność OMSI to jakiś absurd, chociaż, żeby twórcy starali się utrzymać stałe 25 fpsów było by naprawde dobrze. Przypomne jeszcze raz, że udało im się w końcu dodać wielordzeniowość/wątkowość i co z tego jak w dalszym stopniu potencjał procesorów jest marnie wykorzystywany. Dodam jeszcze to, że jak by twórcom zależało na skoku wydajności, takim konkretnym to zatrudnili by profesjonalnego programistę, bądź szukali większej pomocy, jeśli faktycznie nie mogą sobie z tym poradzić i by dzięku temu coś udało im się ruszyć do przodu jeśli chodzi o wydajność, tylko w dzisiejszych czasach oczywiście "HAJS MUSI SIĘ ZGADZAĆ" i w 3/4 przypadku czy to gry czy jakie kolwiek inne produkty są robione na ilość a nie jakość. "QUANTITY OVER QUALITY". Edit: Po za tym zapomniałem, że gdzieś było wspomniane, że mają być nowe efekty/silnik graficzny. Jeśli dymek z kominów to te 'nowe efekty' to dali czadu.. Do tej pory nawet deszczu nie poprawili na szybach, tekstura kropel się pojawia, jest statyczna, z tylko przejściem przezroczystości od 0 do 100%, niesamowite. Jest to co napisałem, hejtem, ale taka prawda. Płacisz 2 raz za 3/4 tej samej gry co 1 część.
  13. @Eggtooth Coś w tym jest, jedyna szansa taka, że to z wersji BETA, więc w finalnej może będzie wiekszy skok, bo co jak co, przy 10 - 15 fpsach nawet na dobrym komputerze odechciewa się grać po kilkunastu minutach, a powodem wszystkiego tego jest to, że OMSI ma żałosną optymalizacje, jak i wykorzystanie CPU/GPU. Edit: Podsumowując, to wszystko jest żałosne jeśli chodzi o FPSy, bo ani tu nie ma powalających efektów, graficznych, świetlnych, ani tekstur bardzo wysokiej jakości, ani modeli. Z założenia taka gra nie powinna spadać poniżej 60 fpsów na dobrym kompie, no ale co zrobić..