kamil95

Użytkownicy
  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O kamil95

  • Tytuł
    Nowicjusz
  • Urodziny 06.04.1995

Pozostałe

  • Skąd
    Lublin
  • Ulubiony autobus
    Neoplan N4020#2202
  1. Autobus bardzo fajny. Jedyna wada to dziwne przyśpiesznie po odłączeniu hamulca. Bardzo szybko przyśpiesza do 5-6 km/h - bardzo nierealistycznie - dobrze jak by ktoś kto sie na tym zna zmienił to. No i hamulce zbyt mocne - też mało realistyczne. Po za tym bardzo fajny wóz !
  2. Mapka bardzo przyjemna, nie nudzi się zbyt szybko - polecam ! Jak dla mnie 8,5 / 10
  3. Model poprostu świetny ! - żadnym autobusem w OMSI tak dobrze mi sie nie jeździło. Wszystko pięknie chodzi, nic sie nie tnie, 3 oś skrętna... Rewelacja ! Tatiana000 rządzi
  4. Dzięki za paczke ! Wszystko śmiga jak należy ! idzie plus ! Prosze o zamknięcie tematu.
  5. Witam wszystkich Użytkowników OMSI ! Mam problem z wyświetlaczami i IBIS-em w grze. Otóż po zainstalowaniu najnowszej wersji mapy Bad Kinzau, przestał działac wyświtlacz oraz strownik. W każdym autobusie i na każdej mapie nie moge wpisac linii i trasy bo poprostu IBIS nic nie wyświetla - w każdym autobusie padły... Oprócz tego zauważyłem, że nad strzałkami wskazującymi droge też nie ma żadnych napisów - nie mam pojęcia co mogło sie stac... :< Bardzo proszę o pomoc
  6. http://www.sip.ztm.lublin.eu/ ZTM Lublin udostępnił testową stronę internetową poświęconą systemowi dynamicznej informacji pasażerskiej. Szczerze mówiąć jest jeszcze sporo błędów...- szczególnie denerwuje to, że zbyt rzadko sie aktualizuje pozycja autobusu na mapie. No ale nic... polecam przetestować !
  7. Mój filmik z Lubelskimi autobusami :
  8. No i jeszcze trolejbusy marki Jelcz ! Jelcz PR110E - 18 sztuk Jelcz M121E - 4 sztuki Jelcz 120MT 8 sztuk
  9. Skrętna tylna oś powoduje, że autobus pod względem prowadzenia jest bardzo podobny do autobusów 12-metrowych. Z tym że w naszych Neoplanach bywały czasem problemy z urządzeniem sterującym osią skrętną. Pod względem awaryjności i dostępnosci częsci ten autobus nie jest taki idealny. Ale przyznaje... Z zewnątrz bardzo ładnie się prezentuje no i ma bardzo dużo miejsca w środku - za to uwielbiam nim jeździc.
  10. Zakładam wątek o Neoplanie N4020, gdyż uważam że jest to autobus ciekawy, o którym warto wspomniec na forum. W moim rodzinnym miescie (Lublinie) jeździ jeszcze 14 autobusów tego typu. Posiadamy również 1 autobus w wersji z zabudową wieżową silnika ( N4020td ). Bardzo fajnie, było by zobaczyc Neoplanka w OMSI ! Krótko o Neoplanie N4020: Premiere autobus ten miał w roku 1988. Produkowany był do 1999 roku w zakładach w Stuttgart (Niemcy), oraz w Bolechowie (Polska). Jest autobusem niskowejsciowym klasy Mega o długości 15 metrów. Ogółem mieści on na swoim pokładzie 150 pasażerów ( 40 miejsc siedzących ). Autobus wyposażony jest w ABS i ASR. Napędzany był silnikiem MAN DO826 o mocy 260KM lub DAF GS200M o mocy 272KM. Neoplan był bardzo nowoczesny jak na swoje czasy - wygodny, cichy... ale również awaryjny. Bywały problemy z pękającą kratownicą, oraz z eletroniką.
  11. W tej chwili w Lublinie mamy 28 autosanów, a nieoficjalnie słyszałem że lada dzień ma ich byc już 32 sztuki. Ogólnie plusem autobusu jest bardzo ładna sylwetka, kształt, itd. Silnik i skrzynia biegów pracują bardzo cicho i płynnie. Z zewnątrz prezentuje się bardzo dobrze, natomiast wewnątrz jest już dużo gorzej. Autobus wpada w mocne wibracje na postojach, podczas jazdy nawet po ( w miare ) równej drodze wszystko strasznie się trzęsie a hałas naprawde dokucza. Oprócz tego tragiczny sygnał zamykania drzwi i głośne ogrzewanie - ogółem: Ocena wyglądu z zewnątrz - 9/10 Ocena wnątrza - 3/10 Teraz tylko życzyc Autosanowi, żeby poprawił troszke jakośc swoich wyrobów i może wtedy rywalizowac z Solarisem i jakimiś innymi nawet zachodnimi konstrukcjami.