Bardzo niezadowolony klient !

Użytkownicy
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Bardzo niezadowolony klient !

  • Tytuł
    Nowicjusz
  1. Firma tragedia. Kierowcy zima na nieodśnieżonych jeszcze drogach jeżdżą jak szaleni kamikadze aż strach w oczy zaglada, ponad 120km/h ! a gdy już nie ma śniegów na drogach np. marzec tego roku (2013) starszy pan kierowca wlecze się 60-70km/h i zajeżdża na terminal Świnoujście 20:45-20:50 co jest stanowczo za późno dla osób pracujących na promach przez co mogą być wyciągnięte wobec nich poważne konsekwencje przez ich przełożonych. Ponad to pani odbierająca telefony emilbus w ogóle jest niezorientowana nawet w rozkładzie jazdy kiedy wracają busy ze Świnoujścia, wprowadza w błąd klientów przez co są później bardzo niemile sytuacje a gdy po takiej sytuacji pojechałem do biura wyjaśnić sprawę nie usłyszałem nawet słowa przepraszam i to nieważne czy to była ta sama pani czy nie, dla Mnie firma, to firma i w jej imieniu osoba załatwiająca ze Mną sprawę tj.23.04.2013r. powinna się odpowiednio ustosunkować. Ogólnie totalny brak szacunku do klienta, który bądź co bądź utrzymuje firmę. Telefon na emilbus po g.21:00 jest już nieodbierany a przecież można zrobić przekierowanie do któregoś z kierowców, ponieważ zdarzają się przypadki takie jak w Moim gdzie czekałem na ul. 3-go Maja na przystanku emilbus na odbiór przesyłki miedzy innymi z ważnymi lekarstwami dla chorego dziecka jadącymi ze Szwecji i przez panią telefonistkę nie otrzymałem przesyłki na czas ponieważ błędnie poinformowała Mnie ona, ze bus przyjeżdża o g.22:15 a po odbiorze przesyłki na drugi dzień w biurze emilbusa dowiaduje się ,ze bus przyjeżdża zawsze o g.21:40. Dodam, ze zgodnie z informacją, którą otrzymałem od pani telefonistki czekałem na przystanku emilbus na ul.3-go Maja od g.22:00 do g.23:45 tego feralnego dnia tj.22.04.2013r. a ponad to kierowca przy odbiorze przesyłki w Świnoujściu otrzymał informacje, że na przesyłce widnieje Mój numer telefonu w razie czego i nawet nie raczył się ze Mną skontaktować jak dojechał o tej 21:40 a Mnie jeszcze nie było oczywiście nie z Mojej winy, bo Ja byłem ale o g.22:00 po tym jak pani telefonistka wprowadziła Mnie w błąd. Wiec proszę szefostwo o przeprowadzenie testów kompetencji lub douczenie osób, przez które takie niemile sytuacje maja miejsce i wyciągnięcie konsekwencji wobec swoich pracowników i jakiś wniosków na przyszłość.