Nieciej

Użytkownicy
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O Nieciej

  • Tytuł
    Nowicjusz
  1. Historycznie najmniej dbały "Inflancka" (nagminne dziury w poszyciu 5-6 letnich wozów, bo po co to łatać, jak za 2 lata pójdzie na złom) i "Woronicza" (podmalowywanie tego i owego innym kolorem i wręcz farbą olejną, zresztą słynny 2083, zdjęty z linii E-2 przez policję/ITS, to doskonała wizytówka utrzymania na R-7), najbardziej zaś starały się, aby tabor nie wyglądał jak złom "Ostrobramska" i "Redutowa", a obecnie zdecydowanie najobskurniej jest w wozach z "Woronicza", aczkolwiek wymogi stawiane przez ZTM są bardzo wysokie i autobusy z MZA są utrzymane na niezłym poziomie, względem sprzętu przewoźników prywatnych, gdzie wszystko jest ok, dopóki coś się nie urwie, zaś jak się urwało, to albo nit zrywalny, albo niech sobie wisi aż samo odpadnie.
  2. Niestety, obecnie niedostępne pobieranie, strona nie istnieje
  3. Cały wczorajszy dzień (oczywiście tylko wolny czas) poświęciłem na kompletowanie niezbędnych modeli autobusów, bo oczywiście linki w poście #1, na samym dole są nieprawidłowe (kopiowano cały post i wklejano do pola edycyjnego, tak że linki są już w źródłowym tekście poskracane, co elegancko pokazuje pasek stanu przeglądarki) ogólnie czas zmarnowany, nie zamierzam walczyć dalej, bo samych Solarisów U8.6/U10/U12/U15 namnożono podobnych do siebie już tyle, że nie wiadomo które są przewidziane do tej mapy, a które nie. Ogólnie nie polecam, szczególnie że oryginalnego, źródłowego tematu jak napisałem wcześniej już nie ma, zatem należy uznać że projekt umarł. Pierwszy post wątku polecam uwadze moderatorów, bo jak wcześniej zaanonsowałem jest w nim bałagan i dezinformacja, w tym zdewastowane w toku kolejnych edycji linki do poszczególnych pojazdów niezbędnych do uruchomienia mapy. Oba solowe Lionsy posiadam takie jakie są obecnie dostępne na tym forum, co do Solarisa, to nie tylko nie wiadomo o którego konkretnie chodzi, to jeszcze w paczce z mapą są tekstury na więcej modeli tej marki, a jednego z nich na pewno nigdy dotąd nie widziałem... Ja nie wracam do uruchamiania tej mapy, przekopiuję sobie jedynie folder Sceneryobjects, bo podobno uzupełnia niektóre specyficzne braki ujawniające się przy Londyn & South, a także przy Bowdenham V3, jednak w ich przypadku można ostrzeżenia zignorować (brakuje kilku znaków poziomych w Londynie i różnych słupków - tego typu duperelek) - nie przeszkadza to w ich poprawnym działaniu i nie powoduje konieczności zabijania procesu. Dzięki w każdym razie za odpowiedź.
  4. Mapy nie ma już na żadnych serwerach wskazanych w poście #1 (OZx Forum nie zawiera w/g wyników wyszukiwania żadnego tematu o Daytonford, wyłączywszy zapowiedzi przystanków, dodatki i malowania pojazdów). Mapa nie działa w wersji pobranej z linku w poście #52 na OMSI1 (wysypuje symulator natychmiast po próbie uruchomienia go z tą mapą bez autobusów informując, że "'Daytonford_County' ist kein gultiger Integerwert" - 'u' z kropeczkami - proces omsi.exe trzeba potem zabić Menedżerem Zadań). Inne 'ciężkie' mapy, jak Londyn & South v1, Projekt_Szczecin 3.10, Warszawa_Białołęka, Bowdenham 3.0, itd. działają bez zmian. OMSI1 posiadam w wersji z patchem 1.04 (nie chcę instalować 1.06, skoro wszystko działa bez niego). Posiadam zainstalowane aktywowane wszystkie dodatki producenta. Mapę Daytonford County żegnam niniejszym ozięble i tyle w temacie.
  5. 3-biegowy VOITH (taki, jaki był stosowany w Ikarusach 280.37A, B i D) odpada - długa jedynka z ogromnym marnotrawstwem mocy przy jednostajnych, wysokich obrotach silnika to ani z wygodą dla pasażerów, ani z ekonomią dla przewoźnika nie ma nic wspólnego, najwyżej może generować opinię że pojazdy w nią wyposażone są głośne oraz dodatkowo powodować nadmierne zużycie podzespołów silnika i zwiększać spalanie. ZF w czasach Ikarusów zawsze był górą - szybka zmiana czterech lub pięciu biegów i brak nadmiernego rozkręcania obrotów nawet z gazem wdeptanym w podłogę. Obecnie jednak VOITH nauczył się produkować urządzenia 4-ro i 5-cio biegowe, zachowujące dynamikę jazdy od I biegu, więc obecne konstrukcje VOITH-a, stosowane m.in. w wielu Solarisach nie odbiegają już, z punktu widzenia przewoźników, otoczenia pojazdu i jego pasażerów, ekonomią i komfortem od produktów Zahnhard Fabrik.