BeeR

Użytkownicy
  • Zawartość

    142
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana BeeR w Rankingu w dniu 28 Sierpień 2016

BeeR posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

10

O BeeR

  • Tytuł
    KZKGOP RŚL
  • Urodziny 13.07.1982

Kontakt

  • Strona WWW
    http://www.silcom.pl

Pozostałe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ruda Śląska
  • Ulubiony autobus
    MAN NL313-15
  1. Że tak powiem było BUM.... nawet konkretne... nikt nie został ranny.
  2. Temat nieaktualny. podaję rozwiązanie problemu dla potomnych. Należy usunąć z pliku gamectrler.cfg wszelkie informacje na temat pada xbox i na nowo skonfigurować kierownicę.
  3. Witam. Zbudowałem sobie za pomocą Arduino Leonardo szkic kierownicy na płytce stykowej. Teoretycznie wszystko działa, 3 potencjometry (jak na razie) - kierownica, gaz i hamulec. W ustawieniach kierownicy OMSI2 ustawiam na 1 potencjometrze sterowanie, na 2 gaz i na 3 hamulec. Problem jest taki, że w grze nie działają pedały (w ustawieniach działają). Jednak jak przełączę potencjometr gazu na "Throttle/Brake" wtedy w grze działa tak jak powinien czyli na jednym potencjometrze mam gaz i hamulec. Macie jakiś sposób aby zadziałało tak aby gaz i hamulec był na osobnych potencjometrach ?
  4. I to nie bedzie symulator pojazdu o nazwie Lotus oj nie...
  5. Za mało danych o błędzie.... screen błędu, dokładniejszy opis.... jeden obrazek wystarczy za tysiąc słów... i nie mówię o tym profilowym
  6. Hm.. kolejne forum na którym to umieszczasz... do czego dążysz? sławę zyskasz i tak dopiero po śmierci
  7. Ci co nie mają tego patcha to raczej nie mają oryginała
  8. Google nie oddaje nierówności terenu... tych mniejszych Dodatkowo chodzi mi o rozkład brygad...
  9. Mam pytanie.. czy jest tu jakiś kierowca od Pawelca, najlepiej jakby jeździł linią 198.. potrzebuję nagranie trasy
  10. TYLKO rozdzielczość 2048px (niższe rozdzielczości powodują zmniejszenie zdjęcia a nie rozdzielczości) TYLKO dla osób, które rozpoczynają tworzenie mapy (zdjęcia przesunięte o paredziesiąt metrów względem map google) http://omsi2.ofpmafia.eu/google_API.php?x=~x&y=~y&z=~z //poprawka... przesunięcei mapy jest tylko w momencie gdy robiliśmy mapę w Bing a przechodzimy na Google :/
  11. Ot takie nowości w tramwajach http://www.kzkgop.com.pl/informacje/p-1-bytom-swietochlowice-ruda-slaska-katowice-zmiany-w-funkcjonowaniu-komunikacji-tramwajowej.html Najbardziej interesuje mnie zmiana tramwaju nr 9
  12. Spines => Gradient Start, Gradiend End... początkowa wartość i końcowa, jak zrobisz minus to bedzie w dół... Z tym, że pieerwszy spin jak zrobisz 0, 5, to anstepny musi zaczynac sie od 5 bo bedziesz miał uskok... czyli pierwszy robisz: Start 0, end 5, nastepnie 5,3, ; 3,3; 3,0 (to pod gorka i wyrownanie do zera... jesli ujemne to z gorki uskok taki lagodny (jak na slasku gdy sa szkody gornicze) to delta h= Uprzedzajac nastepne pytanie: start/end skew to uciecie pod kątem spline... start/end cant, to pochylenie jednej strony spline w bok... dodatnie dzwigaja jedna strone ujemne drugą (umownie)
  13. Spines => Gradient Start, Gradiend End... początkowa wartość i końcowa, jak zrobisz minus to bedzie w dół... Z tym, że pieerwszy spin jak zrobisz 0, 5, to anstepny musi zaczynac sie od 5 bo bedziesz miał uskok... czyli pierwszy robisz: Start 0, end 5, nastepnie 5,3, ; 3,3; 3,0 (to pod gorka i wyrownanie do zera... jesli ujemne to z gorki uskok taki lagodny (jak na slasku gdy sa szkody gornicze) to delta h=
  14. Nie bo obrazek jest za mały aby przeczytać...
  15. 1.Splinu do terenu jako tako nie dopasujesz... prędzej można dopasować teren do obiektu/splinu... opcja Terain -> Align to objects or spines... 2. terrain ->create new layer -> ustawiasz size i zaznaczasz paint on layer... i malujesz (czasem nowa warstwa przykrywa cala mape wiec musisz wygumowac za pomoca rubber