CoYoTeK

Użytkownicy
  • Zawartość

    156
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

12

O CoYoTeK

  • Tytuł
    Modelarczyk...

Pozostałe

  • Skąd
    Obrzeża miasta gdzie gołębie zawracają i prąd ma pętlę...
  • Ulubiony autobus
    Jelcz 120MM/3
  1. Jeśli chodzi o koła to ustawiasz je tak samo jak przednie. Masz zły punkt środka ich obrotu. No i wywalasz wpis na skrętność
  2. Krótko w temacie. Świetny symulator/ścigałka pojazdami klasy turystycznej i nie tylko, teraz dostępne do 30 lipca tutaj za darmo dla posiadaczy platformy Steam: http://www.pcgamer.com/2014/07/23/free-steam-key/%20/ . Zapraszam chętnie, nieduże wymagania, duża frajda z jazdy, ponieważ jest tryb multiplayer wraz z działającymi serwerami. Dla tych, którzy nie posiadają kierownicy polecam sterowanie gryzoniem
  3. Jak zwykle "dojcze" full dostęp do nowości :3 A tramwaj jak tramwaj niech zrobią pociąg, to już w ogóle skończy się OMSi, będzie Trainssimulator
  4. W tym przypadku można ręcznie ścieżki botów robić, ale wtedy miejsce na serwerze leci.
  5. W pierwszej chwili , po nazwie tematu nawet nie spodziewałem się ujrzeć coś takiego. To jest po prostu... fantastyczne, że miałeś ambicję połączyć świat OMSi z GTA. Pierwszy raz widzę w ogóle coś takiego jak interaktywność we wnętrzu autobusu. Co do kokpitu ... omsi jak wiadomo korzysta z plików o3d, jednak jest możliwość przerobienia ich do formatów bardziej przyjaznych użytkownikowi ( np. program 3dConverter ). Jestem wręcz zdziwiony, że zrobiłeś dynamikę jazdy autobusu, bo tak naprawdę wiadomo, że fizyka w GTA:SA pozostawia spoooro do życzenia. Aczkolwiek pomysł jest naprawdę trafiony
  6. @matthef - po pierwsze tekstura została poprawiona. Zagłówki nie wiem jak większe, to tylko tex, każdy może sam zrobić jak uważa. Nie wiem o jakich mówisz luftach, nie robimy jakiejś konkretnej wersji, nie opieramy się o żaden model ( tak jak Patrykos robił swoją 260-tkę w oparciu o konkretny autobus ).
  7. Tak jak ostatnio obiecałem, cała podłoga poszła na wymianę, a wraz z nimi doszły ponownie fotele i poręcze: Odnośnie dziur w fotelach, zostaną zniwelowane.
  8. Wiem o tym, po prostu na próbę było robione. Jeżeli wyjdzie za ostro przy FPS, zrobię rurkę od nowa, dla mnie to żaden problem
  9. Aby nie było gadania, że nic nie robimy Pulpet od razu do przodu.
  10. Dzisiaj tylko dłubanko przy modelu: Dokładniej poprawki i detale
  11. Aaa te klapki. W sumie wymodelować możemy i uwypuklić tą podłogę.
  12. Odnośnie twoich błędów MAN. Poręcze spróbujemy poprawić. Uszczelki jak uszczelki może do wymiany, a może coś innego. Detale, detalami, ale każdej śrubki nie będziemy robić. Półki to mam planowane do wymiany tak czy siak. Wnętrze będzie miało nowe tekstury, a jakie to się okaże. "Pamiętajcie o klapach od silnika, skrzyni i mostu wewnątrz, o ramkach wokół drzwi, o listwach, zamkach przy szybach..." Ja wiem, że każdy oczekuje jak najlepiej, ale teraz jesteśmy w takiej fazie, że trzeba o FPSy zadbać stąd pracujemy nad priorytetami. Klapy są otwierane i to wystarczy, prymitywnie tam zrobione. O zrobieniu mostu zapomnij. Ramki będą jak mówiłem.
  13. Gór naobiecywałem i...
  14. Odpukalim w niemalowane drewienko i: Na dzisiaj starczy, jutro lecimy dalej... A w programie: - tylne drzwi - lusterka - dalsze boje z pulpetem - nowe fotele
  15. Aby nie było, że temat usycha: Poprawki podłogi + nowe drzwi ( wstępne fazy ) O tekstury nie jojczeć, bo się pozmieniają!