szeryff123

Użytkownicy
  • Zawartość

    136
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

41

O szeryff123

  • Tytuł
    Początkujący
  1. Brak jakichś modelów, zajrzyj do logu.
  2. Nie powinno być przypadkiem tak, że po włączeniu zasilania wyświetlacz się świeci? Dziwnie to wygląda jak wyświetlacz jest włączony, a ciemny. Ogólnie ładnie.
  3. Prawdopodobnie masz jakiś rosyjski autobus, który ma rosyjskie znaki w skryptach. Z tego co pamiętam, trzeba było je usunąć, albo zamienić na polskie.
  4. Jestem pewny że to wina dźwięku.
  5. To wina dźwięku, jest źle zapętlony.
  6. Bardzo ładne zegary, ale zmieniłbym w nich wskazówki, bo są ciut za grube. Takie byłyby ładniejsze: http://zapodaj.net/images/7aa095292494f.jpg Wskazówka obrotomierza jest ciut za nisko. Tekstury są piękne, mam nadzieję że nie są zasobożerne. Widać, że znacie się na rzeczy.
  7. Kamerę można ustawić w pliku bus, za oddalenie odpowiada trzecia od dołu linijka. Wpis wygląda tak: [add_camera_driver] -0.305 -ustawienie kamery w osi X -0.158 -ustawienie kamery w osi Y 1.200 -ustawienie kamery w osi Z -0.06 -nie pamiętam 60 -oddalenie (FOV) 0 -obrót w osi X -5 -obrót w osi Y (chyba) Kamera na wprost ma zazwyczaj dopisek (std) w nazwie. Domyślny widok jest wpisany niżej, wygląda tak: [set_camera_std] 2 Gdzie "2" to jest numer wpisu.
  8. Ta strona powinna cię zainteresować: http://tapicerka-autobusowa.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=44&Itemid=54
  9. Witam. Pewnie wielu z Was chciało by mieć tekstury w formacie .png czy .jpg zamiast pamięciożernego .bmp. Bez dostępu do plików .3ds czy .x wydawało by się że jest to niemożliwe, lecz to nie jest wcale takie trudne. Teraz wytłumaczę jak to zrobić. Pobieramy edytor heksadecymalny, w tym przypadku XVI32 (wersję 2.51, ponieważ z tej korzystam) http://www.handshake.de/user/chmaas/delphi/download/xvi32_251.zip Instalujemy, otwieramy, i bierzemy File/Open i wybieramy plik .o3d w którym chcemy zmienić rozszerzenie tekstury. Następnie klikamy na tabelkę po prawej stronie (1) potem wciskamy ctrl+F i wyskoczy nam okienko (2) w którym wpisujemy nazwę tekstury lub rozszerzenie (chodzi o znalezienie wpisu z nazwą tekstury). Wpis powinien się znajdować na samym dole. U mnie to wygląda tak: Zmieniamy rozszerzenie (powinno być 3-literowe, inaczej może nie działać) i zapisujemy. Oczywiście wrzucamy odpowiednią teksturę. [mod] Wyczyściłem i edytowałem na prośbę autora. /L100 [/mod]
  10. Można zmienić edytorem heksadecymalnym, nawet napisałem o tym temat: http://omnibussimulator.pl/Temat-Zmiana-rozszerzenia-tekstur-w-pliku-o3d. Widzę, że w nim obrazki nie działają, jutro poprawię.
  11. Kąt kierownicy możesz zmienić w pliku model_solaris.cfg. Znajdź takie coś: anim_rot Axle_Steering_0_L 1680 1680 to kąt obrotu kierownicy.
  12. Kolumna kierownicza też będzie regulowana? Ciekaw jestem jak to w skryptach wygląda, kiedyś próbowałem coś podobnego zrobić, ale nie wychodziło ;]
  13. Można samemu sprawdzić importując model do zmodelera. Widzę, że będzie on dobrze zoptymalizowany, dużo dają ładne tekstury.
  14. Lewostronny Grundorf: http://www.sendspace.com/file/0tvqnm
  15. Bardzo ładne siedzenia, pulpit też może być, tylko zmieniłbym kierownicę na tą z ets2. Jak chcesz ten model, pisz na pw.