NuclearCoffee

Użytkownicy
  • Zawartość

    73
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O NuclearCoffee

  • Tytuł
    Dyspozytor vMZK
  • Urodziny 20.05.1995

Pozostałe

  • Skąd
    Gdynia
  • Ulubiony pojazd
    Mercedes-Benz O405G
  1. Jeśli mówicie o kanarach, to już łatwiej by było zrobić trolejbusy. Tak myślę.
  2. No komputerek ma bardzo niezły. Ciekawe w jaki sposób dorwał blueprinty od Merca...
  3. Oczywiście, że będzie przegub . Przecież są screeny z produkcji NG272...
  4. Po prostu najlepsza robota ever! Nigdy bym się nie spodziewał takiego wspaniałego przegubu, który nie byłby zwykłą teksturą. MR wykazali, że oni są w tym najlepsi. Oby tak dalej, i może na święta (wielkanocne) doczekamy się sporego uptade'a
  5. Według mnie ciężko jest oceniać samą niedokończoną bryłę, nie znając się na tym. Wiadomo - ten pulpit co pokazał @macmah jest ładniejszy. Bryła też niczego sobie.
  6. Wreszcie zaczynają się pojawiać siedzenia! Trzeba przyznać, że jak Marcel coś zrobi to jest to zrobione dobrze.
  7. Co do tego piętrowca, to nie wydaje mi się, żeby łatwo było przesunąć 2 oś przy takim postępie prac bez uszkadzania czegokolwiek.
  8. Po dłuższej, bo prawie trzygodzinnej grze, mogę powiedzieć, że fizyka jest na niebotycznie wysokim poziomie w porównaniu do ETS'a jedynki, czy też GTS'a. Jej głównym mankamentem było chyba skręcanie. W ETS1\ATS\GTS nie chodziło głównie o prędkość, z jaką wchodziłeś w zakręt, tylko o obrót kierownicy. Wtedy samochód zaczynał tak się ślizgać. W ETS2 nie ma już tego problemu, więc zakręty w miastach można pokonywać bez przeszkód, czy też zjazdy z autostrady/obwodnicy. Gra jest naprawdę świetna. Żeby "przejść" ją w większym stopniu, tj. mieć wysoki poziom, a co za tym idzie odblokowywać nowe warianty ciężarówek, nowe malowania, części czy chociażby coraz to dłuższe trasy dodając punkty umiejętności w odpowiedniej rubryczce. Ja przez 3h zdążyłem zarobić na "wkład własny" jakieś 30 tysięcy i wziąć kredyt na 100 tysięcy, kupić Volvo z niską kabiną i "wbić" 5 poziom. Dosyć sporą wadą jest policja taka sama jak w GTS'ie, mandaty za przejechanie na czerwonym pojawiają się w ten sam sposób, tylko że z innym dźwiękiem. Jeszcze nie wybadałem jak to dokładnie jest z przekroczeniem prędkości na drogach ekspresowych/autostradach, gdyż wydziałem fotoradary, ale nie przekroczyłem prędkości, ponieważ w grze ustawiony jest kaganiec na max 90km/h.
  9. Z tego co zauważyłem, to jest sporo nowych skrzyżowań, i trasy wydają się naprawdę ciekawe.
  10. Podobno najdłuższa trasa wymaga dwóch i pół godziny jazdy, a jest to bodajże z Bratysławy do jakiegoś miasta w Szkocji. Akurat mnie skala mapy nie denerwuje, lecz fizyka.
  11. @Kredka21, chwała ci za to, lecz zapomniałeś o znaczku PKA na środku maski i herb Gdyni jest ciut za duży Sam chciałem zrobić to malowanie, ale jestem w tym zbyt zielony I prosiłbym o inny hosting, bo sendspace chce premium..
  12. @jak28, nie wiem co masz dokładnie na myśli pisząc, że wyglądam na "ogarniętego" . Jeśli chodzi o moje umiejętności obsługi edytora map omsi, to jestem w tym b.słaby. Ogólnie chodziło mi o "reaktywację" projektu + moje wsparcie w jakikolwiek sposób. Serce mi się kraja, że ktoś robił mapę mojej linii, ale słuch o niej zaginął, wiec starałem się jakoś to pobudzić. Jeśli chodzi o moją znajomość Gdyni i samej linii 170, to nie ma problemu, gdyż mieszkam w niej już 17 i pół roku, a że mieszkam na samej trasie tejże linii, sądzę, że z tym bardziej wspomnianego problemu nie ma. PS: Włączyłem PW... W ogóle nie wiem jakim cudem było wyłączone. A jakby co, to moje gg powinno być w profilu. Pozdrawiam, NuclearCoffee
  13. Trzeci...! Pierwszy 15m do OMSI! Zastanawiam się, tatiana000, dlaczego on ma malowanie z numerem taborowym 2896 i tapicerką z Gdańska, skoro to pojazd z malowaniem Gdyni??
  14. Widać, że dość fpsożerny.
  15. Nie wiem czy ktoś to napisał, ale dźwięki kierunkowskazu mają ciut za dużą częstotliwość. Nie przeszkadza to ale ja po prostu informuję.