Anonymous3456

Użytkownicy
  • Zawartość

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana Anonymous3456 w Rankingu w dniu 3 Kwiecień

Anonymous3456 posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

1

O Anonymous3456

  • Tytuł
    Nowicjusz

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    London

Pozostałe

  • Płeć

Ostatnie wizyty

232 wyświetleń profilu
  1. @Kolejowy Maks Brałem ze strony volvo
  2. Witam mam do zaprezentowania tablice do Jelcza 120MM/2 KPKM Białystok: Załączam plik zapisać i zmienić nazwę na vmatrix_voll.bmp Przyjmuję zamówienia Szablon: 1.Przód 2.Nazwa Przewoźnika vmatrix_voll.bmp
  3. @milosz20 Tego trzy drzwiowego nie przegubowego
  4. Dziś wyruszyła nowa vfirma vGZK Giżycko Obsługujemy mapy: Projekt PKM Golczewo 0.6
  5. Zajebista vfirma
  6. W bstok-u została wycofana linia: 111 Boh. Monte Cassino - Supraśl 111 Supraśl - Boh. Monte Cassino/Dworzec PKS
  7. UWAGA Od dnia 08.03.2018 od godziny 05:00 vFirma vBKM.xaa.pl ma zakaz używania modyfikacji Od dnia tutejszego który został wymieniony powyżej vFirma vPKM Jastrzębie Zdrój ma uprawnienia do używania modyfikacji
  8. Miejski Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Białymstoku rozstrzygnęło przetarg na dostawę nowych autobusów miejskich. W części dotyczącej pojazdów hybrydowych (przetarg obejmował też autobusy spalinowe) wybrana została oferta Volvo Polska – firma dostarczy dwa tego typu pojazdy. – Cieszymy się, że kolejne polskie miasto zdecydowało się na pojazdy o napędzie hybrydowym, a mieszkańcy Białegostoku już niedługo będą mogli jeździć nowoczesnymi i ekologicznymi autobusami. Napęd hybrydowy bardzo dobrze sprawdza się w ruchu miejskim - dzięki wykorzystaniu silnika elektrycznego podczas zatrzymania i przy niedużych prędkościach zużywa mniej paliwa, emituje mniej zanieczyszczeń, jest cichy, a co za tym idzie – dużo bardziej przyjazny dla środowiska niż tradycyjne autobusy napędzane silnikami diesla. powiedziała Małgorzata Durda, dyrektor Volvo Buses na Polskę i Kraje Bałtyckie. Autobusy miejskie Volvo 7900 Hybrid są zasilane energią elektryczną podczas ruszania i postojów na przystankach. Po osiągnięciu prędkości 15-20 km/h przełączają się na zasilanie silnikiem diesla. Są wyposażone w baterie, silnik elektryczny i mały silnik diesla. Baterie ładują się podczas hamowania, a autobus nie wymaga dodatkowej infrastruktury do ładowania. Autobusy tego typu zużywają od 30 do 40 proc. mniej paliwa i emitują od 40 do 50 proc. mniej spalin w porównaniu z analogicznymi autobusami z napędem diesla. Są też bardzo ciche, a ich wnętrze i wyposażenie może być konfigurowane w zależności od potrzeb zamawiającego. W przypadku pojazdów dla MPK Białystok wymogiem były biletomaty, monitoring, system liczenia pasażerów, system informacji pasażerskiej z nagłośnieniem oraz porty USB do ładowania urządzeń mobilnych. Autobusy hybrydowe Volvo trafią do Białegostoku bezpośrednio z wrocławskiej fabryki Volvo, gdzie produkowane są seryjnie od 2010 roku. W Polsce autobusy hybrydowe Volvo jeżdżą we Wrocławiu, Inowrocławiu, Tarnowskich Górach i Warszawie, a w ostatnich miesiącach największą jak dotąd flotę 35 autobusów odebrał PKM Sosnowiec. W sumie Volvo sprzedało do tej pory ponad 2 tys. hybryd operatorom transportu publicznego w ponad dwudziestu krajach. Źródło