Solaris557

VIP
  • Zawartość

    137
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

52

O Solaris557

  • Tytuł
    Voith - Engineered reliability

Pozostałe

  • Skąd
    Toruń
  • Ulubiony autobus
    Solaris Alpino 8.6,Jelcz 120MM/1,Setra S315 UL
  1. Zapraszam http://allegro.pl/msi-gtx-560ti-1gb-n560gtx-ti-twin-frozr-ii-oc-i4290866142.html
  2. Witam. Sprzedam 2 wentylatory Corsair 120mm LED fioletowe, 2 wentylatory AAB 92mm, chłodzenie procesora AAB. Wentylatory Corsair (nowe) http://allegro.pl/corsair-af120-led-purple-quiet-edition-fioletowy-i4148540381.html Wentylatory AAB (używane) http://allegro.pl/aab-cooling-black-silent-fan-9-1700rpm-76m3-h-21db-i4138640067.html Chłodzenie AAB Super Silent P4 PWM (używane) http://allegro.pl/aab-super-silent-p4-2x-wentylator-92mm-4x-heatpipe-i4138604503.html Zapraszam do kupna.
  3. Zachęcam do kupna. Grafika nowa. Grafika: http://allegro.pl/gigabyte-geforce-gtx650-gv-n650oc-1gi-bonus-gwar-i3984999746.html Dysk twardy: http://allegro.pl/dysk-twardy-seagate-barracuda-7200-10-320gb-sata2-i3985043450.html
  4. Hahaha. Ciekawe jak może mieć inny' date=' jak te dźwięki były nagrywane z jelcza 120MM/1? [adm']Co racja to racja ;)/Przemek[/adm]
  5. Od kiedy jelcz 120MM/1 ma 5-biegowego ZF-a? Ta wersja jelcza miała TYLKO 3-biegowego Voitha D851.3 lub 4-biegowego ZF-a 4HP-500. Z 5-biegową skrzynią, dla mnie ten autobus nie będzie realny. Jak coś, to dysponuję dźwiękami silnika, mostu i wycia ZF-a jelonka z 1994 roku. http://phototrans.pl/14,633583,0,Jelcz_120MM_1_413.html , http://phototrans.pl/14,633537,0,Jelcz_120MM_1_413.html
  6. Lepsza była by tu skrzynia "wójka". Zf zanim wrzuci te biegi to Voith już dawno będzie miał czwórkę, a na czwórce idzie juz jak rakieta. Ale decyzja nalezy do Ciebie. Dobrą opcją jest też wydanie 2 wersji, z Voithem i ZF.
  7. Sprzedam AMD Sempron 3000+ 1.8GHz s.939 + chłodzenie. aukcja na allegro; http://allegro.pl/sempron-3000-sda3000dio2bw-1-8ghz-s-939-cooler-i3365263666.html
  8. Te posty zostały zaznaczone do usunięcia z powodu naruszenia regulaminu.
  9. Podgłaszając w pliku konfiguracyjnym jakośc tez spada. Lepiej podgłosić programem.
  10. Podgłaszasz dźwięk np; w programie Format Factory lub audacity i podmieniasz pliki w folderze Sound.
  11. nowe screeny: http://www.shapeloft.com/imageupload/2012/11/06/0/image-106478-c424e02e.jpg http://www.shapeloft.com/imageupload/2012/11/06/0/image-106480-98c75b41.jpg
  12. Te posty zostały zaznaczone do usunięcia z powodu naruszenia regulaminu.
  13. Skrzynia ZF ma inne wartości w antrieb_getr_ratio... i wtedy mnożymy przez te liczby.
  14. Witam. W tym poradniku napiszę jak dostosować zmiany biegów w automatycznej skrzyni biegów. To zaczynamy:D Na przykładzie 4 biegowej skrzyni biegów: 1. Otwieramy plik constfile danej skrzyni biegów. U mnie będzie to plik Voith_D864.5.txt z SU15. 2. Szukamy linijek: [const] antrieb_getr_ratio1 1.36 [const] antrieb_getr_ratio2 1.36 [const] antrieb_getr_ratio3 1.0 [const] antrieb_getr_ratio4 0.73 Właśnie przez te wartości będziemy mnożyć i dzielić obroty żeby otrzymać poszczególne szybkości wału napędowego. 3.Teraz przechodzimy do linijek: [const] antrieb_getr_autoSwUpMinSpd1 480 [const] antrieb_getr_autoSwUpMaxSpd1 850 [const] antrieb_getr_autoSwUpkickdnSpd1 1090 [const] antrieb_getr_autoSwDnMinSpd2 442 [const] antrieb_getr_autoSwDnMaxSpd2 740 [const] antrieb_getr_autoSwDnkickdnSpd2 1025.5 [const] antrieb_getr_autoSwUpMinSpd2 625 [const] antrieb_getr_autoSwUpMaxSpd2 1180 1300 [const] antrieb_getr_autoSwUpkickdnSpd2 1537 [const] antrieb_getr_autoSwDnMinSpd3 800 [const] antrieb_getr_autoSwDnMaxSpd3 1040 [const] antrieb_getr_autoSwDnkickdnSpd3 1408 [const] antrieb_getr_autoSwUpMinSpd3 850 [const] antrieb_getr_autoSwUpMaxSpd3 1604.8 [const] antrieb_getr_autoSwUpkickdnSpd3 2090.32 [const] antrieb_getr_autoSwDnMinSpd4 1095.9 [const] antrieb_getr_autoSwDnMaxSpd4 1424.7 [const] antrieb_getr_autoSwDnkickdnSpd4 1928.8 Wszystkie linijki z dopiskiem na końcu Spd1 nas nie obchodzą ponieważ pierwszy kurs w przekładni Voith zachowuje się inaczej z powodu konwertera i nim więc nie możemy obliczyć szybkości wału. 4.Teraz zaczynamy obliczać. Linijki z dopiskiem na końcu Spd2. Pierwszy jest [const] antrieb_getr_autoSwDnMinSpd2 i [const] antrieb_getr_autoSwDnMaxSpd2 Te dwie wartości mówią nam przy jakiej prędkości wału napędowego skrzynia ma przełożyć bieg z 2 na luz maksymalnie i minimalnie. Teraz jak dostosować względem obrotów silnika? Wartości mnożymy przez 1.36 ponieważ wszystkie linijki z dopiskiem Spd2 mnożymy przez [const] antrieb_getr_ratio2 1.36 czyli to co podałem w 2 punkcie. np. [const] antrieb_getr_autoSwDnMinSpd2 442 Czyli 442 mnożymy przez 1.36 i wychodzi nam 601 więc minimalnie skrzynia wrzuci luz przy 601 obrotów. A teraz jeśli chcemy sobię zmienić te obroty na np wyższe 700 to 700 dzielimy przez 1.36 i wychodzi nam wartość 514 (to jest prędkość wału napędowego. I teraz jak ją wpiszemy to skrzynia przeżuci na luz przy 700 obr/min. tak samo jest z wartościami: [const] antrieb_getr_autoSwDnkickdnSpd2 1025.5 [const] antrieb_getr_autoSwUpMinSpd2 625 [const] antrieb_getr_autoSwUpMaxSpd2 1180 1300 [const] antrieb_getr_autoSwUpkickdnSpd2 1537 antrieb_getr_autoSwDnkickdnSpd2 to jest maksymalna prędkość wału przy którym możemy zredukować bieg na wcześniejszy. czyli z 2-ki na 1-ke. antrieb_getr_autoSwUpMinSpd2 to odpowiada za minimalną prędkość wału przy którym wbije następny bieg czyli z 2-ki na 3-ke antrieb_getr_autoSwUpMaxSpd2to odpowiada za maksymalną prędkość wału przy którym wbije następny bieg czyli z 2-ki na 3-ke antrieb_getr_autoSwUpkickdnSpd2 Ta wartość odpowiada za prędkość wału na kickdownie, czyli przy jakiej prędkości wbije bieg przy wciśniętym pedale na 1.000. i teraz żeby sobie dostosować te przełożenia dzielimy wartość którą chcemy i mamy prędkość wału napędowego. Przy linijkach z końcówką Spd3 mnożymy i dzielimy przez 1.00 czyli na to samo wychodzi. Prędkość wału jest równa obrotom silnika. Przy linijkach z końcówką Spd4 mnożymy i dzielimy przez 0.73. Ponieważ wartość antrieb_getr_ratio4 wynosi 0.73. [mod] Masa literówek i błędów ort. [/mod]