Invis

[usunięty] Solaris Urbino 12 III

30 postów w tym temacie

Autorzy projektu: Invis, Aragok

Autor modelu: Gocek

Skrypty: bottleman111, CraherPL

Myślę, że modelu nie muszę nikomu przedstawiać.

MSnmS5C.jpg

Obecnie trwaja pracę aby poprawić zauważone już przez użytkowników błędy, a także tworzone są skrypty. Zdaję sobie, że model nie perfekcyjny, ale tworzymy go na miarę naszych umiejętności.

Czytałem, że wam się dźwięki nie podobają. Nie mam dostępu u mnie wgl do Solarisów, Aragok nie ma dobrego sprzętu i Gocek też, więc jeśli ktoś nagra odpowiednie materiały to chętnie je przygarnę.

-1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Mała uwaga ode mnie - spróbujcie poprawić mapowanie normalnych na zagiętych częściach karoserii, np. pokrywach widocznych na screenie powyżej. Prawdopodobnie trzeba Blenderowi powiedzieć, aby jeszcze raz wygenerował obiekt, i jeszcze raz eksportować.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Masz na myśli, coś co się robi skrótem klawiaturowym CTRL+N w Edit Mode?

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

A ja czepnę się wiatrołapów przy drzwiach: nie da się stworzyć półprzezroczystej wektorowej grafiki by oddać "zamleczenie" szkła i loga Solarisa zamiast wstawiać fototeksturę? :)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Masz na myśli' date=' coś co się robi skrótem klawiaturowym CTRL+N w Edit Mode?

[/quote']

Nie wiem co to jest, musiałbyś podać nazwę funkcji.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ta funkcja to "recalculate normals outside?" Przynajmniej takie pytanie mi się wyświetla po wywołaniu tego skrótu.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie tak. Było też coś w stylu ponownego wygenerowania obiektu, coś jak "Join Solids" w Anim8orze - ale nie wiem, czy pomoże.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Trochę nowości:

-Zmieniono hamulec przystankowy;

-Dodano wyłączniki awaryjne;

-Dodano panel szyberdachów;

-Zmieniono wygląd wycieraczek;

-Dodano nową podstawkę na rozkład;

Urbino4_PNG_300x300_q85.jpg

Urbino1_PNG_300x300_q85.jpg

Urbino3_PNG_300x300_q85.jpg

Urbino2_PNG_300x300_q85.jpg

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

http://wstaw.org/m/2014/04/27/Urbino4.PNG - Poprawcie vertexy dechy, bo widać podłużne załamania. Sprawdźcie też czy przyciski są równo ułożone bo można odnieść lekkie wrażenie jakby nie do końca były. Poza tym prezentuje się coraz lepiej :)

http://wstaw.org/m/2014/04/27/Urbino1.PNG - Widok z górnej części prawego lusterka powinien być na róg pojazdu, fragment zderzaka i drzwi.

http://wstaw.org/m/2014/04/27/Urbino3.PNG - Strasznie tu jednolito, oteksturujcie jakoś to wnętrze (spodziewam się, że nie tylko w kabinie jest sporo takich jednolitych powierzchni).

http://wstaw.org/m/2014/04/27/Urbino2.PNG - Ta dźwigienka wystaje z dechy, jakby miała się nie ruszać. Doróbcie jej właściwą podstawkę, coś na kształt odwróconej miseczki ze spłaszczoną nasadą i średnicowym wycięciem (czarny pasek na teksturze) na dźwigienkę - zresztą, można to nawet zrobić identycznie jak w SDkach, bo z tego co widzę ten element jest w identyczny w starym VDO i w MOKI.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

qnhuE75s.jpg

KOFeLtEs.jpg

lBRP5HNs.jpg

Pixel font w wersji BETA.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

"Prawdziwy akt odkrycia nie polega na odnajdywaniu nowych lądów,lecz na patrzeniu na stare w nowy sposób".

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Cyfry zdecydowanie do poprawy/zrobienia na nowo.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@Przemek! Dzięki na pewno się przyda :)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jak idą prace koledzy, nad jednym z najbardziej wyczekiwanych modeli do OMSI ?

Jakbyście mogli zarzucić jakąś fotką byłbym bardzo ucieszony, bo "zżera" mnie ciekawość xD

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Obecnie trwają poprawki nad błędami wykrytymi przez BETA-testerów. Co do wyglądu to nic się nie zmieniło.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie będzie udostępniania żadnego modelu publicznie.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@Invis chyba miał na myśli to, że autobus będzie dostępny tylko dla "wybranych" :/.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

#1046

Jeśli nic się nie zmieniło - model będzie udostępniony publicznie, natomiast post dotyczy upubliczniania oryginalnych plików 3D (przed konwersją do formatu OMSI) w celu modyfikacji na własne cele - tych plików autor nie zamierza publikować.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@up

Nie. Pewien użytkownik chciał otrzymać model pojazdu w pliku otwieranym przez Blendera tudzież inny program do obróbki 3D, aby przerobić pojazd po swojemu


Kurczę Piotrek byłeś szybszy :D

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Przykro mi, że muszę to powiedzieć, ale na razie projekt zostaje zawieszony z powodu nieobecności Aragoka do czasu jego powrotu, podziękujcie mu za to serdecznie. :| Nie miejcie pretensji do mnie, bo to nie jest uzależnione ode mnie.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie mam żadnych informacji. Jego pytajcie.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Zamykam temat, żeby nie robić zbędnego spamu. Jeżeli autor zażyczy sobie jego otwarcia, to PW do dowolnego moderatora ;)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat jest zamknięty i nie można dodawać odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.