`ZgoN!

[wydzielono]Producenci taboru.

10 postów w tym temacie

W tym temacie zamieszczamy oraz komentujemy produkty firm fikcyjnych.


  • Uprasza się o zachowanie zasad kultury i ładu w temacie.

  • Użytkownik zamieszczający nowy produkt zobligowany jest podać co najmniej minimalne dane techniczne.

  • Zezwala się zamieszczać krótkie historyjki/opisy danej firmy/pojazdu.

  • Nie zezwala się na kopiowanie/przetwarzanie/publikację rysunków na które autor/autorzy nie wyrazili zgody.

  • Surowo zabrania się wykorzystywania rysunków jakichkolwiek autorów w celach komercyjnych.

  • Nie powinno się zamieszczać produktów sygnowanych realną marką, gdyż można narazić się na sankcje prawne ze strony realnego producenta.

  • Wszelkie podejrzenia zawłaszczenia rysunku/części rysunku/ów zgłaszamy do moderatora bądź załatwiamy sprawę poprzez prywatną wiadomość.

  • Wszelkie pogwałcenia praw autorskich będą karane!

  • Regulamin działu:

http://omnibussimulator.pl/Temat-Zasady-korzystania-z-dzialu-Rysunki-Profesjonalne

  • Licencje autorów:

http://omnibussimulator.pl/Temat-Licencje-autorow


Bawcie się dobrze! Pozdrawiam! 20%20Meow.png

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Pragnę przedstawić Wam miejski autobus produkcji Jelczańskich Zakładów Autobusowych. Oto model Futurcito F12 Dostępne są różne warianty wyposażenia. Został w nim zamontowany silniki CUMMINS ISL8.9E5340B. Planowane jest wdrożenie silnika własnej produkcji. Dostępne skrzynie biegów produkcji ZF oraz Voith. ZF dostarcza również osie przednie i napędowe i układ kierowniczy. Standardowym wyposażeniem jest układ ABS oraz ESP.

Pojazd może zostać wyposażony w klimatyzację przedziału pasażerskiego i/lub kabiny kierowcy. Układ wnętrza, jego wykonanie, wyposażenie oraz zastosowane elementy są wybierane na życzenie klienta spośród bogatej oferty elementów dodatkowych.

59801447752060269867.png

Niedługo zostaną zaprezentowane wersje 10, 15 i 18 metrowa tego pojazdu

Zapraszam do oceniania :)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wygląda jak stuningowany wizualnie M12LF. W sumie nie taki zły, tylko te kolorki...

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, czy mogę się określić jako profesjonalistę ale raz się żyje. Jak coś - proszę bić "nagrodami". ;)

A zatem prezentuję wozy z serii Explorer. Jest to gama flagowych autobusów w ofercie, wyposażonych w hydropneumatyczne zawieszenie oraz nadwozie wykonane częściowo z karbotanium.

A10_LF01_C_tester.png

A12_LF02_A_PPM.png

A15_LF02_A.png

A18_LF02_C_Janikowo_te_por_cze.png

To natomiast nowy produkt. Tramwaje serii Passion będą ciekawą alternatywą dla miast poszukujących wagonów tramwajowych których eksploatacja ma być jak najbardziej oszczędna. Wyposażono je w wózki skrętne EasyFlex™ dzięki czemu nie działają destrukcyjnie na torowiska i wpływają na lepsze właściwości biegowe tramwaju. Poza tym postanowiono o zastosowaniu krótkich zwisów które w najwyższym stopniu wydłużą żywotność pojazdów. Możliwa jest jednak szeroka personalizacja układu zwisów dzięki czemu można zastosować podwójne drzwi na skrajach pojazdów. Jednak to nie sprawiło, że tramwaje wyglądają jakkolwiek nudno czy starodawnie. Zastosowano prostą acz ponadczasową bryłę oraz oświetlenie zewnętrzne i wewnętrzne LED. Poza tym osłony wózków są wykonane z lakierowanych włókien szklanych, co sprawia, że ich produkcja jak i wymiana jest znacznie tańsza od standardowych. Poza tym zastosowano szerokie drzwi i niską podłogę oraz zmaksymalizowano ilość miejsc z poziomu podłogi (za sprawą technologii EasyFlex™). Dzięki tym względom pojazdy te są przystosowane do ponadprzeciętnych potoków pasażerskich.

P10_TA01_A.png

Myślę też, że mogę wspomnieć o przyszłości. Koncern Fabkol-Galant planuje ograniczyć paletę modelową do trzech modeli autobusów miejskich, jednego podmiejskiego i dwóch dalekobieżnych oraz trzech modeli tramwajów. Jednak na każdym z rynków, poza Drwinowskim, będą dostępne dwa modele autobusów miejskich. Takowa decyzja została spowodowana ze względu na dużą wewnętrzną konkurencję. Takie kroki pozwolą na ujednolicenie jednostek produkcyjnych oraz na zmniejszenie ilości pracowników polifunkcyjnych. Decyzją zarządu w najbliższym czasie zakończy się produkcja modeli Go!, Utilitaire, Soul i Croiseur. W miejsce wspomnianych wcześniej autobusów pojawi się nowy model stricte ekonomiczny, miejsce flagowej serii zajmie gama modelu Explorer. Natomiast jako następce tramwajów Croiseur uważany będzie prezentowany wyżej Passion. Poza tym swojego następcy doczeka się model Piccolo ponieważ jako jedyny korzysta z dedykowanej platformy podwozia, nowy zaś będzie bazował na nowej - tak jak Explorer - SBS3™ która posiada bardzo szeroki zakres personalizacji długości oraz szerokości. Dodatkowo w następcy Piccolo pojawi się najprawdopodobniej niska podłoga w całym przedziale pasażerskim. Pozwoli na to nowa jednostka napędowa opracowana specjalnie dla tego modelu. W kwestii silników FG będzie się rozwijało prężnie. Planowane jest rozszerzenie zakresu gamy na samochody ciężarowe oraz osobowe. W ten segment również sam koncern niedługo będzie celował. Ostatnio mówiono również o gamie autobusów podmiejskich która miałaby załatać dziurę segmentową w ofercie - takie pojazdy pojawią się w II kwartale bieżącego roku. Podjęto również współpracę strategiczną w zakresie silników oraz technologii zagospodarowania przestrzeni pasażerskiej z koncernami Sonreir i DTeam. W przyszłości koncern również planuje powrót do produkcji systemów informacji pasażerskiej z nową, szeroką paletą produktów. Wyjaśniając kwestię dostępności modeli na rynku Drwinowskim - będą tutaj dostępne wszystkie modele oferowane przez koncern na całym świecie ze względu na serce produkcji. 5/6 fabryk koncernu znajduje się na terenie wspomnianego wcześniej kraju. Jedyna znajdująca się poza jego granicami to ośrodek produkcyjny w Polsce, w Gdańsku.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

No dalej, panowie, rozruszajmy ten dział! :) Na dobry początek wrzucam dwa autobusy ze stajni DTEAM, nic nowego, większość je zna:

65359043106521677303.png

Interporto HD M, czyli pojazd turystyczny w wersji o długości 12 metrów - oferowane są także odmiany S, L i XL, o długości odpowiednio 10,5; 14 i 15m, dwie ostatnie trójosiowe. Na pokładzie wszystkie udogodnienia typowe dla wozów turystycznych, a do tego szereg systemów bezpieczeństwa jazdy, m.in. asystent hamowania czy aktywny tempomat. 

64067149753493376820.png

City Cruiser 12 II po głębokim face-liftingu. Pojazd zostal wyposażony we wszystkie najnowsze technologie z zakresu bezpieczeństwa i komfortu jazdy, włącznie z przednimi, adaptacyjnymi reflektorami full-LED opracowanymi wraz z Politechniką Posuwalską z wirtualnego powiatu kol. K4016td.

Największe zmiany zaszły niewątpliwie na tyle pojazdu, który został gruntownie przeprojektowany zgodnie z oczekiwaniami klientów. Design nawiązuje do modelu Interporto, wirtualnego autobusu roku 2013. Jednak zmiany nie skończyły się na tym. Pod klapą pracuje silnik Iveco Euro VI o mocy 310KM, sprzężony ze skrzynią automatyczną ZF. Autobus posiada przeprojektowane zawieszenie zbudowane we współpracy z rzeczoną firmą ZF, gwarantujące płynną i wygodną podróż.

Również wnętrze przeszło metamorfozę. Stanowisko pracy prowadzącego jest zupełnie nowe, plastiki zastosowane w środku są jeszcze lepszej jakości, na nowo przemyślano też układ wnętrza i zabudowę tyłu pojazdu. W trosce o komfort, jest ono odgrodzone od otoczenia przyciemnianymi szybami. O doskonały klimat dbają dyskretne, LEDowe oświetlenie oraz system klimatyzacji śródziemnomorskiej.

Lifting obejmuje również wszystkie inne wersji modeli City Cruiser II: 10, 10 LE, 12, 12 LE, 15, 15 LE oraz 18 i 18LE.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ofertę FG uzupełnił zapowiadany wcześniej miejski autobus niskiej klasy budżetowej. Jego cena w 12 metrowej wersji podstawowej to około 600 tysięcy złotych. Zoptymalizowano również koszty produkcji i eksploatacji do minimum. W wieży stoi własnej produkcji silnik 6.3 GME276VI V6 (rzędowy, 6-cylindrowy, turbodoładowany z Common Rail). 

jakie_malowanie.png

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Popracuj trochę nad frontem, żeby nie wyglądał jak naćpany borsuk. :X Zapowiada się fajny, tani, prosty autobus. Tak trzymać.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Witam i ja :) Tez niczym nowym nie zarzucę, ale dla tych co nie wiedzą obecnie produkowana jest IV generacja autobusów serii Sonreir Amigo ;) W wersji poliftingowej, póki co dostępne są niskopodłogowe pojazdy o długości 12 i 18 metrów. Posiadają one wiele rozwiązań technicznych wypracowanych we współpracy z przewoźnikami, takich jak na przykład skrócony zwis tylni, dzięki czemu cała konstrukcja jest bardziej trwała.

20390181148662502286.png

76493899578600261699.png

Powyżej prezentujemy autobusy Sonreir Amigo czwartej generacji po faceliftingu. Pojazdy te zaprojektowano w oparciu o najnowocześniejsze rozwiązania renomowanych producentów, w tym reflektory opracowane we współpracy Biura Projektowego Sonreir Buses, Politechniki Posuwalskiej oraz Uniwersytetu Janikowskiego.

Podstawę napędu naszych pojazdów stanowią silniki MAN spełniające normy Euro VI o mocy 240KM w wersji 12 metrowej oraz silnik o mocy 310KM w wersji 18m.  W standardzie zastosowana jest w pełni automatyczna skrzynia biegów ZF, niemniej jednak, producent zawsze dopasuje swój pojazd do wymagań zamawiającego.

We wnętrzu znajdziemy dużą ilość miejsc dostępnych z niskiej podłogi a także takie udogodnienia jak pełny system informacji pasażerskiej produkcji R&G montowany w standardzie oraz system klimatyzacji przestrzeni pasażerskiej zapewniający duży komfort podróżowania.

Oprócz tego firma Sonreir Buses może wyprodukować pojazdy o dowolnej długości jak chociażby 10 czy 15 metrów dzięki zastosowaniu modułowej budowy nadwozia.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Zamykam brak aktywności w tym temacie od dawna

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ta zawartość została usunięta z powodu naruszenia regulaminu omnibussimulator.pl

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat jest zamknięty i nie można dodawać odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.