Spons

[wydzielono]Winsenburg 2015

39 postów w tym temacie

Napisano (edytowane)

index.php?page=EntryImageShow&imageID=10

Autor: davidm2412

Źródło i download: http://www.omsi-webdisk.de/index.php?page=Entry&entryID=514

Kontynuacja projektu "Winsenburg", który w poprzedniej wersji

przez niektórych użytkowników był uważany za jedną z najlepszych map.

W obecnej wersji mamy dostępnych 20 linii autobusów, obsługiwanych

przez firmę "Stadtbus Winsenburg GmbH"

W paczce dostępne także repainty dla:

- MAN NG oraz NL (M-r-Software)
- Citaro oraz Citaro G (AlTerr)
- Cito (AlTerr)
- O 405 N2 (Julian)
- O 405 N1 (Hamburg Tag & Nacht)
- Przeguby z dodatku (3 Generacje)
 

Spis dostępnych linii:

Metrobus:
M1: Hauptbahnhof - Südbahnhof
M3: Hauptbahnhof - Nordstadt-Forum (via Bahnhof Nordstadt)
M4: Hauptbahnhof - Kattenberg
M5: Hauptbahnhof - Bahnhof Zündorf

Miejskie:
102: Hauptbahnhof - Barbarossastraße
103: Hauptbahnhof - Sassmannshof
104: Hauptbahnhof - Zoologischer Garten
104: Hauptbahnhof - Universität
110: Südbahnhof - Groß Baur
115: Südbahnhof- Betriebshof S.beck
126: Zoologischer Garten - Gardelegen
135: Bahnhof Nordstadt - Gardelegen
140+141: Burgdorf - Alter Markt
152: Bahnhof Zündorf - Cäcilienstraße
158: Bahnhof Zündorf - Stuttgarter Straße

Nocne:
N1: Hauptbahnhof - Südbahnhof
N2: Hauptbahnhof - Burgfelde
N3: Hauptbahnhof - Werningerrade
N4: Hauptbahnhof - Alter Markt
N5: Hauptbahnhof - Stockmannsmühle
 

49831027676584878294.jpg

59130698885789479175.jpg

08095467549287761148.jpg

62217292707503153914.jpg

25484747097271929360.jpg

42120487518250007029.jpg

86803132505649843071.jpg

 

//aktualizacja

Edytowane przez JSS
0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Mapa niestety nie daje się przetestować, symulacja zawiesza się po 2 może trzech minutach gry.

EDIT: Jak to zwykle bywa z OMSI problem naprawił się sam :P

No więc, do rzeczy. Bałem się tej mapki zainstalować z powodu lęków o optymalizacje mapy a tu czekała mnie bardzo miła niespodzianka, mapa jak na tak rozbudowaną działa wprost świetnie a dotego mamy dobrze zrobiony readme i zróżnicowane trasy a na dodatek, miłe dla ucha zapowiedzi przystankowe. Daję 9/10 za trochę durne zachowanie AI w niektórych miejscach i bardzo krótkie zielone światła na linii 126.

====================
    Start logging
====================

Date:    26/02/2015
Time:    12:52:26
Version: 2.1

0 12:52:26 -  -       Information: OMSI is working in fullscreen mode
1 12:53:12 -  -     Warning:       Did not find texture file "30er_reihensiedlung01.bmp"!
2 12:53:12 -  -     Warning:       Did not find texture file "reifen.bmp"!
3 12:53:12 -  -       Information: Audio Mixer erstellen...
4 12:53:16 -  -       Information: Input Manager erstellen...
5 12:53:16 -  -       Information: Tastaturbefehle laden...
6 12:53:16 -  -       Information: Game Controller laden...
7 12:53:16 -  -       Information: Progman initialisieren...
8 12:53:16 -  -       Information: Partikelvertices initialisieren...
9 12:53:16 -  -       Information: Lichtquellen initialisieren...
10 12:53:16 -  -       Information: System-Scriptvariablen initialisieren...
11 12:53:16 -  -       Information: Redline initialisieren...
12 12:53:16 -  -       Information: Traffic Path Manager initialisieren...
13 12:53:16 -  -       Information: Plugins initialisieren...
14 12:53:16 -  -       Information: Spline-Helper initialisieren...
15 12:53:16 -  -     Warning:       Did not find texture file "path_car_1.bmp"!
16 12:54:56 -  -       Information: Load maps\Winsenburg 2015\global.cfg map...
17 12:54:56 -  -       Information: Load Cloud and Snowfall objects...
18 12:54:56 -  -     Warning:       Did not find texture file "texture.tga"!
19 12:54:56 -  -     Warning:       Did not find texture file "Snow_1.bmp.001"!
20 12:54:56 -  -       Information: Load Precip. Part. System...
21 12:54:56 -  -       Information: Load Precip. Sound...
22 12:54:56 -  -       Information:    Sound erstellen...
23 12:54:56 -  -       Information:    Sound laden...
24 12:54:56 -  -       Information: Set Weather System vars...
25 12:54:56 -  -       Information: Sky and Weather created
26 12:54:56 -  -       Information: Date: 2015 0926, Time: 125552
27 12:55:01 -  -       Information: Fonts initialized
28 12:55:01 -  -       Information: Map created
29 12:55:01 -  -     Warning:       Did not find texture file "Fahrscheine.bmp"!
30 12:55:01 -  -     Warning:       Did not find texture file "Fahrscheine.bmp"!
31 12:55:01 -  -     Warning:       Did not find texture file "Fahrscheine.bmp"!
32 12:55:01 -  -     Warning:       Did not find texture file "Fahrscheine.bmp"!
33 12:55:01 -  -     Warning:       Did not find texture file "Fahrscheine.bmp"!
34 12:55:01 -  -     Warning:       Did not find texture file "Fahrscheine.bmp"!
35 12:55:01 -  -     Warning:       Did not find texture file "Fahrscheine.bmp"!
36 12:55:02 -  -     Warning:       Did not find texture file "Fahrscheine.bmp"!
37 12:55:02 -  -     Warning:       Did not find texture file "Fahrscheine.bmp"!
38 12:55:02 -  -     Warning:       Did not find texture file "Fahrscheine.bmp"!
39 12:55:02 -  -       Information:   Map Global File loaded
40 12:55:02 -  -       Information:   Registrations loaded
41 12:55:02 -  -       Information:   Parked Cars loaded
42 12:55:02 -  -       Information:   Map AILists loaded
43 12:55:02 -  -       Information:   New Centerkachel set
44 12:55:02 -  -       Information:   VarParents loaded
45 12:55:02 -  -       Information:   Special Objects refreshed
46 12:55:02 -  -       Information:   Object and Spline Matrices refreshed
47 12:55:02 -  -       Information: Map loaded
48 12:55:02 -  -       Information: Humans created
49 12:55:02 -  -       Information: Editor refreshed
50 12:55:02 -  -     Warning:       Cloudtype "-1" could not be found!
51 12:55:02 -  -       Information: Weather loaded
52 12:55:02 -  -       Information: Map camera loaded
53 12:55:02 -  -       Information: maps\Winsenburg 2015\global.cfg map loaded!
54 12:55:04 -  -     Warning:       Did not find texture file "number.bmp"!
55 12:55:04 -  -     Warning:       Did not find texture file "text.bmp"!
56 12:55:04 -  -     Warning:       Did not find texture file "text.bmp"!
57 12:55:04 -  -     Warning:       Did not find texture file "StrSchild_Text1.bmp"!
58 12:55:05 -  -     Warning:       Don't find any files in Sceneryobjects\DavidM-Objekte\Texture\werbungen
59 12:55:06 -  -       Information: Refresh Tile: 170, maps\Winsenburg 2015\tile_12_-1.map ...
60 12:55:08 -  -     Warning:       File Sceneryobjects\ADDON_gcW\bszaun.sco: texture filename bauzaun.tga not found in mesh file Sceneryobjects\ADDON_gcW\model\bszaun_2fuss.o3d!
61 12:55:09 -  -     Warning:       Did not find texture file "Textfeld_1.bmp"!
62 12:55:09 -  -     Warning:       Did not find texture file "Textfeld_1.bmp"!
63 12:55:09 -  -     Warning:       Did not find texture file "number.bmp"!
64 12:55:09 -  -     Warning:       Did not find texture file "text.bmp"!
65 12:55:09 -  -     Warning:       Did not find texture file "StrSchild_Text2.bmp"!
66 12:55:10 -  -       Information: Refresh Tile: 169, maps\Winsenburg 2015\tile_12_0.map ...
67 12:55:11 -  -       Information: Refresh Tile: 168, maps\Winsenburg 2015\tile_12_1.map ...
68 12:55:13 -  -     Warning:       Did not find texture file "Digitaluhr.bmp"!
69 12:55:13 -  -     Warning:       Did not find texture file "Digitaluhr.bmp"!
70 12:55:14 -  -       Information: Refresh Tile: 145, maps\Winsenburg 2015\tile_12_3.map ...
71 12:55:16 -  -       Information: Refresh Tile: 171, maps\Winsenburg 2015\tile_13_-1.map ...
72 12:55:17 -  -     Warning:       Did not find texture file "dummy_text.bmp"!
73 12:55:17 -  -     Warning:       File Sceneryobjects\DavidM2412 - Objekte\STREET OBJECTS\Busstop.sco: texture filename Glas.tga not found in mesh file Sceneryobjects\DavidM2412 - Objekte\STREET OBJECTS\model\Busstop.o3d!
74 12:55:17 -  -     Warning:       Did not find texture file "dummy_text.bmp"!
75 12:55:20 -  -       Information: Refresh Tile: 154, maps\Winsenburg 2015\tile_13_1.map ...
76 12:55:21 -  -     Warning:       Did not find texture file "dummy_text.bmp"!
77 12:55:21 -  -     Warning:       Did not find texture file "dummy_text.bmp"!
78 12:55:24 -  -       Information: Refresh Tile: 152, maps\Winsenburg 2015\tile_13_2.map ...
79 12:55:26 -  -     Warning:       File Sceneryobjects\DavidM2412 - Objekte\STREET OBJECTS\Busstop large.sco: texture filename Glas1.dds not found in mesh file Sceneryobjects\DavidM2412 - Objekte\STREET OBJECTS\model\Busstop large.o3d!
80 12:55:30 -  -       Information: Refresh Tile: 146, maps\Winsenburg 2015\tile_13_3.map ...
81 12:55:31 -  -       Information: Refresh Tile: 174, maps\Winsenburg 2015\tile_14_-1.map ...
82 12:55:31 -  -     Warning:       Did not find texture file "text.bmp"!
83 12:55:33 -  -       Information: Refresh Tile: 155, maps\Winsenburg 2015\tile_14_1.map ...
84 12:55:34 -  -       Information: Refresh Tile: 157, maps\Winsenburg 2015\tile_14_2.map ...
85 12:55:35 -  -       Information: Refresh Tile: 150, maps\Winsenburg 2015\tile_14_3.map ...
86 12:55:35 -  -       Information: Refresh Tile: 156, maps\Winsenburg 2015\tile_15_1.map ...
87 12:55:35 -  -       Information: Refresh Tile: 158, maps\Winsenburg 2015\tile_15_2.map ...
88 12:55:35 -  -       Information: Refresh Tile: 153, maps\Winsenburg 2015\tile_15_3.map ...
89 12:55:40 -  -       Information: Date: 2015 0926, Time: 125552
90 12:55:47 -  -       Information: Try placing random bus: 
91 12:55:51 -  -     Warning:       Did not find texture file "textfeld_thermo.tga"!
92 12:55:51 -  -     Warning:       Did not find texture file "Drucker-Textfeld.tga"!
93 12:55:53 -  -     Warning:       Did not find texture file "temp.bmp"!
94 12:55:53 -  -     Warning:       Did not find texture file "D_wagennummer.tga"!
95 12:55:53 -  -     Warning:       Did not find texture file "temp.bmp"!
96 12:55:53 -  -     Warning:       Did not find texture file "LCD-Innenanzeige.bmp"!
97 12:55:54 -  -     Warning:       Did not find texture file "D_wagennummer.tga"!
98 12:55:54 -  -     Warning:       File vehicles\MAN_NL_NG\model\model_GN92_main.cfg: texture filename dreck.tga not found in mesh file vehicles\MAN_NL_NG\model\GN92\GN92_main_wagenkasten_dreck.o3d!
99 12:55:55 -  -     Warning:       File vehicles\MAN_NL_NG\model\model_GN92_main.cfg: texture filename dreck.tga not found in mesh file vehicles\MAN_NL_NG\model\GN92\GN92_articul_bellows_dirt.o3d!
100 12:55:56 -  -     Warning:       File vehicles\MAN_NL_NG\model\model_GN92_main.cfg: texture filename regen.tga not found in mesh file vehicles\MAN_NL_NG\model\GN92\LOD_GN92_main_tuer_MV.o3d!
101 12:55:56 -  -     Warning:       File vehicles\MAN_NL_NG\model\model_GN92_main.cfg: texture filename regen.tga not found in mesh file vehicles\MAN_NL_NG\model\GN92\LOD_GN92_main_tuer_MH.o3d!
102 12:55:56 -  -     Warning:       Did not find texture file "D_Rad_v.bmp"!
103 12:56:12 -  -     Warning:       Did not find texture file "LCD-Innenanzeige.bmp"!
104 12:56:14 -  -     Warning:       Did not find texture file "D_wagennummer.tga"!
105 12:56:14 -  -     Warning:       File vehicles\MAN_NL_NG\model\model_GN92_trail.cfg: texture filename dreck.tga not found in mesh file vehicles\MAN_NL_NG\model\GN92\GN92_trail_wagenkasten_dreck.o3d!
106 12:56:30 -  -       Information: Try placing random bus: 
107 12:56:31 -  -       Information: Traffic loaded
108 12:56:31 -  -       Information: Date: 2015 0926, Time: 125552
109 12:56:31 -  -       Information: Reset Passengers...
110 12:56:31 -  -       Information: Initialize Scheduled AI...
111 12:56:31 -  -       Information: Refresh All Vehicle Indices...
112 12:56:31 -  -     Warning:       Direct3D-Device lost!
113 12:56:31 -  -       Information: Direct3D-Device resetted!
114 12:56:48 -  -     Warning:       Did not find texture file "Kennz.bmp"!
115 12:56:48 -  -     Warning:       Did not find texture file "Kennz.bmp"!
116 12:56:48 -  -     Warning:       Did not find texture file "Kennz.bmp"!
117 12:56:48 -  -     Warning:       Did not find texture file "Kennz.bmp"!
118 12:56:49 -  -     Warning:       Did not find texture file "Kennz.bmp"!
119 12:56:49 -  -     Warning:       Did not find texture file "Kennz.bmp"!
120 12:56:49 -  -     Warning:       Did not find texture file "Kennz.bmp"!
121 12:56:54 -  -     Warning:       Did not find texture file "textfeld_thermo.tga"!
122 12:56:54 -  -     Warning:       Did not find texture file "Drucker-Textfeld.tga"!
123 12:56:55 -  -     Warning:       Did not find texture file "temp.bmp"!
124 12:56:55 -  -     Warning:       Did not find texture file "D_wagennummer.tga"!
125 12:56:56 -  -     Warning:       Did not find texture file "temp.bmp"!
126 12:56:56 -  -     Warning:       Did not find texture file "LCD-Innenanzeige.bmp"!
127 12:56:57 -  -     Warning:       Did not find texture file "D_wagennummer.tga"!
128 12:56:57 -  -     Warning:       File vehicles\MAN_NL_NG\model\model_GN92_main.cfg: texture filename dreck.tga not found in mesh file vehicles\MAN_NL_NG\model\GN92\GN92_main_wagenkasten_dreck.o3d!
129 12:56:59 -  -     Warning:       File vehicles\MAN_NL_NG\model\model_GN92_main.cfg: texture filename dreck.tga not found in mesh file vehicles\MAN_NL_NG\model\GN92\GN92_articul_bellows_dirt.o3d!
130 12:56:59 -  -     Warning:       File vehicles\MAN_NL_NG\model\model_GN92_main.cfg: texture filename regen.tga not found in mesh file vehicles\MAN_NL_NG\model\GN92\LOD_GN92_main_tuer_MV.o3d!
131 12:56:59 -  -     Warning:       File vehicles\MAN_NL_NG\model\model_GN92_main.cfg: texture filename regen.tga not found in mesh file vehicles\MAN_NL_NG\model\GN92\LOD_GN92_main_tuer_MH.o3d!
132 12:56:59 -  -     Warning:       Did not find texture file "D_Rad_v.bmp"!
133 12:57:20 -  -     Warning:       Did not find texture file "LCD-Innenanzeige.bmp"!
134 12:57:21 -  -     Warning:       Did not find texture file "D_wagennummer.tga"!
135 12:57:21 -  -     Warning:       File vehicles\MAN_NL_NG\model\model_GN92_trail.cfg: texture filename dreck.tga not found in mesh file vehicles\MAN_NL_NG\model\GN92\GN92_trail_wagenkasten_dreck.o3d!
136 12:58:36 -  -     Warning:       Did not find texture file "textfeld_thermo.tga"!
137 12:58:36 -  -     Warning:       Did not find texture file "Drucker-Textfeld.tga"!
138 12:58:38 -  -     Warning:       Did not find texture file "temp.bmp"!
139 12:58:38 -  -     Warning:       Did not find texture file "D_wagennummer.tga"!
140 12:58:38 -  -     Warning:       Did not find texture file "temp.bmp"!
141 12:58:38 -  -     Warning:       Did not find texture file "LCD-Innenanzeige.bmp"!
142 12:58:39 -  -     Warning:       Did not find texture file "D_wagennummer.tga"!
143 12:58:39 -  -     Warning:       File vehicles\MAN_NL_NG\model\model_GN92_main.cfg: texture filename dreck.tga not found in mesh file vehicles\MAN_NL_NG\model\GN92\GN92_main_wagenkasten_dreck.o3d!
144 12:58:40 -  -     Warning:       File vehicles\MAN_NL_NG\model\model_GN92_main.cfg: texture filename dreck.tga not found in mesh file vehicles\MAN_NL_NG\model\GN92\GN92_articul_bellows_dirt.o3d!
145 12:58:41 -  -     Warning:       File vehicles\MAN_NL_NG\model\model_GN92_main.cfg: texture filename regen.tga not found in mesh file vehicles\MAN_NL_NG\model\GN92\LOD_GN92_main_tuer_MV.o3d!
146 12:58:41 -  -     Warning:       File vehicles\MAN_NL_NG\model\model_GN92_main.cfg: texture filename regen.tga not found in mesh file vehicles\MAN_NL_NG\model\GN92\LOD_GN92_main_tuer_MH.o3d!
147 12:58:41 -  -     Warning:       Did not find texture file "D_Rad_v.bmp"!
148 12:59:02 -  -     Warning:       Did not find texture file "LCD-Innenanzeige.bmp"!
149 12:59:03 -  -     Warning:       Did not find texture file "D_wagennummer.tga"!
150 12:59:03 -  -     Warning:       File vehicles\MAN_NL_NG\model\model_GN92_trail.cfg: texture filename dreck.tga not found in mesh file vehicles\MAN_NL_NG\model\GN92\GN92_trail_wagenkasten_dreck.o3d!
151 12:59:24 -  -     Warning:       Soundfile vehicles\MAN_NL_NG\sound\-D_0826LUH_on_2.wav does not exist!
152 12:59:24 -  -     Warning:       Soundfile vehicles\MAN_NL_NG\sound\-2230.wav does not exist!
153 12:59:27 -  -       Information: Refresh Tile: 262, maps\Winsenburg 2015\tile_-20_6.map ...
154 12:59:28 -  -       Information: Refresh Tile: 266, maps\Winsenburg 2015\tile_-20_7.map ...
155 12:59:29 -  -       Information: Refresh Tile: 303, maps\Winsenburg 2015\tile_-20_8.map ...
156 12:59:30 -  -       Information: Refresh Tile: 260, maps\Winsenburg 2015\tile_-19_5.map ...
157 12:59:33 -  -     Warning:       Did not find texture file "text.bmp"!
158 12:59:33 -  -     Warning:       Did not find texture file "text.bmp"!
159 12:59:33 -  -     Warning:       Did not find texture file "number.bmp"!
160 12:59:33 -  -     Warning:       Did not find texture file "text.bmp"!
161 12:59:33 -  -       Information: Refresh Tile: 258, maps\Winsenburg 2015\tile_-19_6.map ...
162 12:59:34 -  -       Information: Refresh Tile: 261, maps\Winsenburg 2015\tile_-18_5.map ...
163 12:59:37 -  -     Warning:       Did not find texture file "Textfeld_1.bmp"!
164 12:59:38 -  -     Warning:       Did not find texture file "number.bmp"!
165 12:59:38 -  -     Warning:       Did not find texture file "text.bmp"!
166 12:59:39 -  -       Information: Refresh Tile: 257, maps\Winsenburg 2015\tile_-18_6.map ...
167 12:59:40 -  -       Information: Refresh Tile: 256, maps\Winsenburg 2015\tile_-17_6.map ...
168 12:59:41 -  -       Information: Refresh Tile: 255, maps\Winsenburg 2015\tile_-16_6.map ...
169 12:59:51 -  -       Information: Try placing random bus: 
170 12:59:51 -  -       Information: Try placing random bus: 
171 12:59:51 -  -       Information: Try placing random bus: 
172 12:59:58 -  -     Warning:       Did not find texture file "textfeld_thermo.tga"!
173 12:59:59 -  -     Warning:       Did not find texture file "Drucker-Textfeld.tga"!
174 13:00:01 -  -     Warning:       Did not find texture file "temp.bmp"!
175 13:00:01 -  -     Warning:       Did not find texture file "LCD-Innenanzeige.bmp"!
176 13:00:02 -  -     Warning:       Did not find texture file "temp.bmp"!
177 13:00:02 -  -     Warning:       Did not find texture file "D_wagennummer.tga"!
178 13:00:03 -  -     Warning:       Did not find texture file "temp.bmp"!
179 13:00:05 -  -     Warning:       Did not find texture file "D_wagennummer.tga"!
180 13:00:06 -  -     Warning:       File Vehicles\MAN_NL_NG\model\model_EN92.cfg: texture filename dreck.tga not found in mesh file Vehicles\MAN_NL_NG\model\EN92\EN92_wagenkasten_dreck.o3d!
181 13:00:08 -  -     Warning:       File Vehicles\MAN_NL_NG\model\model_EN92.cfg: texture filename regen.tga not found in mesh file Vehicles\MAN_NL_NG\model\EN92\LOD_EN92_tuer_MV.o3d!
182 13:00:08 -  -     Warning:       File Vehicles\MAN_NL_NG\model\model_EN92.cfg: texture filename regen.tga not found in mesh file Vehicles\MAN_NL_NG\model\EN92\LOD_EN92_tuer_MH.o3d!
183 13:00:09 -  -     Warning:       Did not find texture file "D_Rad_v.bmp"!
184 13:00:21 -  -       Information: Date: 2015 0926, Time: 132308
185 13:00:21 -  -       Information: Reset Passengers...
186 13:00:21 -  -       Information: Initialize Scheduled AI...
187 13:00:21 -  -       Information: Refresh All Vehicle Indices...
188 13:00:30 -  -       Information: Try placing random bus: 
189 13:00:30 -  -       Information: Try placing random bus: 
190 13:00:30 -  -       Information: Try placing random bus: 
191 13:00:31 -  -       Information: Try placing random bus: 
192 13:00:31 -  -       Information: Try placing random bus: 
193 13:00:40 -  -     Warning:       Soundfile vehicles\MAN_NL_NG\sound\-D_0826LUH_on_1.wav does not exist!
194 13:00:52 -  -     Warning:       Did not find texture file "..\..\Anzeigen\Seitenschilder\Winsenburg_2015\M5.bmp"!

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Przeleć mapę MapToolsem.

U mnie chodzi elegancko. Oprócz niskich FPS-ów gdzieniegdzie nie mam się do czego przyczepić, w sumie sama jazda jest płynna/bardzo płynna. Jeździłem MB O305 z manualem i nie miałem żadnych problemów z niewidzialnymi ścianami ani nic. Czasem tylko na autostradzie jakiś baran wpychał się na trzeciego, ale to typowe dla OMSI. No, i niekiedy jakiś przegub (mam wstawione O405GN1 i GN2 do AI) świruje i znika albo zawija się jak asfalt w Wąchocku na noc, ale to mi się zdarza zawsze jak jeździ dużo przegubowców.

Mapa jak zawsze wykonana bardzo porządnie. Duży ruch miejscami, dobrze poustawiane priorytety, migające światła przy wjeździe na autostradę, wyrównywanie terenu do obiektów i jezdni... cud, miód, orzeszki. I w końcu nie brakuje tekstur na spline'ach. 9,5/10, bo jednak troszkę ciężkawa miejscami.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Grałem w poprzedniczkę to się wypowiem trochę o tej mapce.

Jest tyle rzeczy, że nie wiem od czego zacząć. Przede wszystkim dworzec, został masakrycznie zoptymalizowany (w dobrym tego słowa sensie znaczeniu). Tak samo miasto i drogi (tylko jedno miejsce gdzie mi autobus na chwilę zaczął skakać, a sprzętu dobrego nie mam).

Mapa na której widzę pierwszy dobrze działający dworzec, pod tym względem, że widać ilość autobusów i tętniące na nim życie. Masa linii, bardzo ciekawe trasy, skrzyżowania rozwiązane w oryginalny sposób. Jedyne czego brak to zatoczek autobusowych, ale do tego już przyzwyczaiły niemieckie mapy. W readme znajdziemy opisy linii, zawierające m.in typy autobusów jakie jeżdżą na danej trasie (solo, przegub, krótki bus/autobus). Rozkład bardzo fajny, napięty co sprawia, że trzeba się dość spieszyć. 

Ostatni smaczek to tablice na niektórych przystankach. Nie działają one idealnie, ale w 90% wyświetlają poprawnie:

HCbX4ME.png

Z pewnością, jak na poprzedniczce, tak na tej mapie spędzę masę godzin ;3.

[mod]Post naprawiony/Omni[/mod]

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja poprzedniej wersji nawet nie mogłem przetestować (nie chciały się ładować "kafle"). Nową wersję mapy udało się uruchomić bez problemu.

Przejechałem się na liniach 102 oraz 141. Co mogę powiedzieć ? Optymalizacja niektórych terenów jest świetna, czego nie można powiedzieć o centrum miasta. Mimo wszystko, mapa jest grywalna na moim sprzęcie. W okolicach Hauptbahnhof mam ~18 FPS (w autobusie Neoplan N4016). Poza tym obszarem, miałem 20-35 FPS. Oczywiście przy rozsądnych ustawieniach gry i wyłączeniu opcji "Load whole map at start" oraz "Reduced Multithreading". Do jakości wykonania mapy nie można mieć zastrzeżeń - wszystko zostało zrobione bardzo starannie. Aż dziw bierze, że mapa jest darmowa :D .

Krótkie podsumowanie. Mapę polecam nawet tym, którzy zrazili się do poprzedniej wersji głównie przez tragiczną optymalizację dworca Hauptbahnhof. Teraz naprawdę jest lepiej. Jeszcze raz polecam !! 

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Witam, zainstalowałem mapę zgodnie z filmem, ale gdy włączam grę widzę tylko niebo. Przeskanowałem mapę maptoolsem i nic nie wykazał. 

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

A masz zainstalowana poprzednią wersję 

ja tez tak miałem że było niebieskie niebo  / usunolem poprzednia wersję   wgralem 2015 i wszystko działa 

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Czy tylko mi nie działa odnośnik do pobierania i źródła mapy? Może ma ktoś inne źródło?  :(

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@ztmkielce -> Mi działa. Spróbuj pobrać przez inną przeglądarkę internetową (nawet może być Internet Explorer).

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Mapka bardzo klimatyczna, nic dodać, nic ująć, świetna optymalizacja, dużo tras do wyboru. 10/10.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Powiem wam, że mapa mi się podoba. Jest całkiem klimatyczna i wszystko ładnie się zainstalowano i uruchomiło bez żadnych problemów. Jak na mój sprzęt mapa jest w pełni grywalna ale najpierw trzeba odpowiednio dostosować ustawienia OMSI i wtedy każda mapa da się uruchomić nawet na słabym sprzęcie. Ogólnie mapa miła dla Oka i dla ducha :). Całość jak w najlepszym porządku. Mapa godna polecenia. Pozdrawiam.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Na linii 126 w pewnej chwili kończą się tekstury

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajna mapka. Trochę przypomina mi Ahlheim lecz mniej bajerancką, ale za to lepiej działa (przynajmniej linia M1).

Mam tylko problem z latającymi pieszymi. Trochę to straszne [ ;) ] i już "strąciłem" kilku :/

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Po włączeniu mapy również widzę tylko niebo, map tools nie wykazał żadnych braków, dodam, że nie mam poprzedniej wersji mapy.

Problem rozwiązany. Włączyłam jeszcze raz i działa.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

anschließend nochmalige Eingabe Linie 00x35, damit richtig Nx als Linie angezeigt wird.

Hm, wpisuje dobrze linie przykładowo do linii nocnych, ale pasażerowie nie podchodzą ;c, nie wiem co jest.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ciekawa i przyjemna dla oka mapa, dużo linii o różnym charakterze. Pewne rzeczy jednak denerwują - na niektórych ulicach jest zbyt ciasno i nie sposób wykręcić nawet MB O407 nie zahaczając o krawężnik bądź zaparkowane auta. Musiałem też usunąć z ailist ambulans, gdyż pojawiał się wszędzie z częstotliwością ...biegunki. Nocnych linii jeszcze nie testowałem ale podobnie jak kolega wyżej zauważyłem ten sam problem na linii 152 - kody wpisane z IBISa, wszystko na wyświetlaczu prawidłowo, a mimo to pasażerowie ignorują autobus. Na innych dziennych liniach wszystko wydaje się działać prawidłowo.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

anschließend nochmalige Eingabe Linie 00x35' date=' damit richtig Nx als Linie angezeigt wird.

Hm, wpisuje dobrze linie przykładowo do linii nocnych, ale pasażerowie nie podchodzą ;c, nie wiem co jest.

[/quote']

Faktycznie, jest taki problem - pasażerowie ignorują autobus gracza na liniach nocnych. Próbowałem zarówno z IBISa, jak i z "belki" w różnych autobusach. Z dziennymi wszystko jest ok (wspomniany przeze mnie wcześniej problem na linii 152 wynikał częściowo z mojej winy, a częściowo z "niewygodnie" umieszczonej kostki przystankowej). Szukałem u wujka Google podobnych tematów ale o dziwo nikt takiego problemu nie zgłaszał.

Kody się zgadzają, po wpisaniu na wyświetlaczach pojawia się zarówno prawidłowy nr linii jak i nazwa krańca dla linii nocnej. Wszystko zgodnie z tym co napisał autor mapy (czyli podobnie jak w liniach "metrobus").

Ma ktoś może pomysł co powoduje, iż pasażerowie nie wsiadają tylko do nocnych? Przecież to ten sam plik .hof...

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Opis wpisywania linii nocnych do IBISa jest w Readme dołączonym do downloadu.

Dla linii N1

idxrc0oxj8dl.png

Ludzie wsiadają

8fjw6jk0r7ji.png

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Cześć brakuje mi takich plików

Sceneryobjects\Additional Traffic Signs\ATS_direction_left.sco
Sceneryobjects\Additional Traffic Signs\ATS_direction_right.sco
Sceneryobjects\Additional Traffic Signs\ATS_range_1.sco
Sceneryobjects\Additional Traffic Signs\ATS_standard_large_1.sco
Sceneryobjects\Additional Traffic Signs\ATS_standard_large_2.sco
Sceneryobjects\Additional Traffic Signs\ATS_standard_large_3.sco
Sceneryobjects\Additional Traffic Signs\ATS_standard_small_1.sco
Sceneryobjects\Additional Traffic Signs\ATS_standard_small_2.sco
Sceneryobjects\Additional Traffic Signs\ATS_standard_small_3.sco

I nie ładuje mi się cała mapa. Są problemy praktycznie ze wszystkim. Częściowo mapa się ładuje, ale po przejechaniu dalej brakuje wszystkich elementów.

Czy to wina tych plików. Podpowiedzcie, bo z OMSI jestem nowicjuszem.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Opis wpisywania linii nocnych do IBISa jest w Readme dołączonym do downloadu.

No właśnie - zgodnie z tym opisem (a raczej z tego co wyczytałem na forum po angielsku - readme jest w jakże mi obcym języku naszych zachodnich sąsiadów)' date=' z nocnymi postępujemy tak jak z liniami "metrobus", tzn. po wpisaniu wszystkiego (linie/kurs + route) korygujemy numer poprzez sterownik w autobusie aby na wyświetlaczu nr linii był bez zera (np. N1 zamiast N01 jak u Ciebie na screenie), tak jak w autobusach AI. Czyli jeśli dla linii N1 wpisaliśmy najpierw 90135, to potem poprawiamy na 00135. Z tego co napisał autor mapy, wynika to z jakiegoś błędu (?), który powoduje iż OMSI nie rozróżnia tych numerów prawidłowo. W przypadku linii "metrobus" działa to zgodnie z tym co napisałem, w przypadku nocnych niestety już nie. 

Sprawdziłem dziś opcję bez korekty w NG312 i faktycznie pasażerowie wtedy wsiadają, niesmak jednak pozostał - nasz autobus ma inny numer niż AI na tej samej trasie :?

[b']EDIT:[/b]

Jednak nie w tym problem - na linii N5 (z dworca do Stockmannsmühle) za nic nie chcą wsiadać w żadnej z opcji... Na liniach N1 i N2 (te sprawdziłem) wszystko jest ok.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

ten link mi nie działa

Fatal error: Invalid SQL: SELECT entry.*, entry_image.imageID, entry_image.hasThumbnail FROM wsif1_1_entry entry LEFT JOIN wsif1_1_entry_image entry_image ON (entry_image.imageID = entry.defaultImageID) WHERE entry.entryID = 514 LIMIT 1

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze w kwestii linii nocnych... Sprawdziłem wszystkie, problem jest chyba jedynie z linią N5. Obejrzałem pliki, które za nią odpowiadają i nie zauważyłem żadnych nieprawidłowości, zaobserwowałem natomiast iż AI z dworca do Stockmannsmühle ma na wyświetlaczu kierunek... Hauptbahnhof - czyli coś tu nie gra. Nie mogę rozgryźć co jest nie tak.

@robert11

O jaki link Ci chodzi? Ten do OMSI WebDisk jest prawidłowy i można bez problemu pobrać mapę, sprawdziłem.

@gostomek

W readme załączonym do mapy w formacie .pdf masz linki do koniecznych do pobrania obiektów. Ich brak może powodować opisane przez Ciebie problemy.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Mam mały problem, wgrałem wszystko lecz po odpaleniu mapy mam kawałki mapy, nie całą, czym to jest spowodowane bardzo proszę o pomoc.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat jest zamknięty i nie można dodawać odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.