Frank

Czego Tobie brakuje najbardziej w OMSI?

210 postów w tym temacie

No właśnie, czego Wam najbardziej brakuje w OMSI? Większej gamy autobusów do wybrania? Jakiś dodatków, tekstur a może funkcji?

Mi osobiście najbardziej brakuje prostego poradnika od twórców, na temat oskryptowania autobusu do gry :)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Mapy Radomia :P

A tak na poważnie to również jasnych i klarownych poradników jak stworzyć mapkę, modyfikować świat gry itd. Gdybym miał więcej czasu to sam bym w tym wszystkim pogrzebał, ale ostatnio ledwo się ze wszystkim wyrabiam. Oczywiście wybór autobusów też mógłby być większy.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Mi - tak jak Ty to ująłeś - większej gamy autobusów, dodatków, tekstur + prosty poradnik nt. oskryptowania autobusu.

Pozdrawiam.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dodatki powstają i będą powstawać więc na nie nie narzekam ;)

Brakuje mi jakichkolwiek poradników opisujących krok po kroku np. jak stworzyć własną mapę :)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ za edycję, ani własną twórczość się jeszcze nie brałem i nie wiem jak integracja z 3ds max-em będzie. Dlatego obecnie mogę powiedzieć, że najbardziej brakuje mi przegubowych autobusów.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Co chwilę ktoś wspomina o braku poradników dotyczących tworzenia mapy... Nie rozumiem tego. Jest przecież SDK a w nim wszystko jasno i klarownie wytłumaczone. O co chodzi?!

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Również brakowało mi na początku prostego łopatologicznego poradnika, do wszystkiego trzeba było dojść samemu, pierwsze dni gry wspominam na rozszyfrowywaniu każdych detali testowaniu guzików i innych funkcji ogrzewanie itp o których zbytnio początkowo nie miałem pojęcia.To zaliczam do braków które mogły być lecz już na dzień dzisiejszy niekoniecznie.

Po dłuższym zastanowieniu w OMSI brakuje mi zdarzeń losowych: czyli nieprzewidziane objazdy, awarie w naszym Busie które mogłyby składać się zarówno pod względem mechanicznym jak i elektrycznym, przydałyby się zdarzenia losowe w sensie: uporczywych pasażerów lub tak przeładowany Bus który ledwo rusza pod ciężarem osób które przewozi. :)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ za edycję' date=' ani własną twórczość się jeszcze nie brałem i nie wiem jak integracja z 3ds max-em będzie. Dlatego obecnie mogę powiedzieć, że najbardziej brakuje mi przegubowych autobusów.

[/quote']

co do przegubowych autobusów, hm. Powiem tak, ciężko będzie nimi jeździć bo ulice w omsi są bardzo wąskie i nie raz nie da się przejechać lub zawrócić normalnym autobusem więc do tego będzie trzeba jeszcze zrobić dobrą mapę. ;)

a co do tematu, mi brakuje w tej grze autobusów. Mogłyby być jeszcze inne marki niż MAN.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Przegubowe będą zdecydowanie ciekawostką :) O promień skrętu na wąskich uliczkach raczej bym się nie martwił, każdy zakręt można pokonać zadając się bardziej lub mniej kwestia dobrania prędkości, precyzji oraz umiejętności skrętu z ruchem kamery. Inne marki z pewnością się pojawią Czesi już ostro działają nad tym tematem :)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

#122

Mi osobiście brakuje poradnika do skyptowania. Co prawda, zabrałem się za rozumowanie skryptu OMSI, ale za klarowny to on nie jest.

Np.

ten:

{trigger:ticketprinter_button_enter}
	(L.L.elec_busbar_main) 
	(L.L.ticketprinter_ticket_preselection) -1 > &&
	(L.L.ticketprinter_druckt) ! &&
	(L.L.ticketprinter_ticket_pos) 0 = &&
	{if}
		(L.L.ticketprinter_ticket_preselection) (S.L.ticketprinter_ticket_selection)
		1 (S.L.ticketprinter_druckt)
		-1 (S.L.ticketprinter_ticket_preselection)
		(T.L.ev_printer_printing)
	{endif}
	(L.L.ticketprinter_button_enter) !
	{if}
		(T.L.ev_printer_button_on)
	{endif}
	1 (S.L.ticketprinter_button_enter)
{end}

skrypt odpowiada za przycisk ENTER na bileterce. Ile wy rozumiecie? Ja niewiele...

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Przedewszystkim OPTYMALIZACJI, poźniej to już przydało by się więcej autokarów, ale ta gra i tak jest wspaniała.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Więcej marek autobusów. Nie tylko zagranicznych jak Mercedes, ale i tych rodzimej produkcji Jelcz, Solaris.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Lepszej grafiki i innych busow takich jak O405 lub NL202 oraz wiekszej ilosci modeli samochodow.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jak już inni pisali optymalizacji bo potrafi pięknie przyciąć nawet na dobrych kompach no i oczywiście większej ilości autobusów i to nie tylko piętrowych.

Ale także dobrego tutoriala który włączał by się przy pierwszym uruchomieniu gry i pokazywał co gdzie i jak.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Normalnego, działającego, nie wyrzucającego co chwila niemieckimi błędami, dokończonego, edytora tras. Bo to "coś" co jest teraz woła o pomste do nieba.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Mi też najbardziej brakuje porządnego edytora.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Realistyczniejszych ludzi, bo te są takie sobie.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Poprawić fizykę jazdy, dodać kolizje ze wszystkim wystającymi obiektami, innych pojazdów niz same pietrowce, optymalizacji pod względem wydajności i instrukcji dla modeli :)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim poprawy wydajności, podział służb na zmiany, a nie oranie na 16h zmianie np. podmiana na Stadtgrenze, oraz opcja rozwoju mapy Berlina, co chyba nie byłoby ciężkim przedsięwzięciem, ze względu na wykonanie części tras niektórych linii.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

A wolisz tych z vBusa? :wow:

Mi nie chodzi o tych z forum, tylko o tych co do autobusu wsiadają na przystanku. Mają jakieś takie dziwne ubrania i dziwnie chodzą.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Robert porównywał te papierowe kołki (zwanymi w niektórych kręgach pasażerami) z vBusa. Te w OMSI to przy nich wymiatacze :D

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Brakuje mi zaawansowanego modelu zniszczeń.

Pogody Burzy

oraz chodzenia jak w CBS.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Mi brakuje przede wszystkim szybkości działania gry fps czyli brak dobrej optymalizacji. Kolejną rzeczą jest to jak osoby które zajmują się tworzeniem nowych autobusów do gry poradzą sobie z oskryptowaniem autobusu przegubowego czworo drzwi.

Głównym minusem jest mała ilość autobusów do wyboru na starcie z grą.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Mi osobiście brakuje autobusów jednopoziomowych np. Jelcz PR110 oraz autobusów przegubowych np. Ikarus 280.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.