Bartx113

MZK Puławy

7 postów w tym temacie

Znalazłem w Internecie informację że w tym MZK były same Jelcze PR110M. Jednak moim zdaniem jest to nieprawdą. Chcę wiedzieć co o tym sądzicie....

// Przeniosłem w bardziej adekwatne miejsce.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jesteś z Puław? Witam krajana. W MZK Puławy jeździły Jelcze PR110M ale nie same. Były jeszcze Autosany H9-35. Potem przyszły 120M i L100I/A no i 120M/3. W 2006 - 2 Jelcze M101I Salus. No i jeszcze 2 Neoplany. I oczywiście w 2009 roku - SAM. Chyba nic nie pominąłem. Teraz Autosan Wetlina i nieszczęsne Solbusy. Pozdrawiam.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Teraz Autosan Wetlina i nieszczęsne Solbusy.

A mogliśmy mieć Mercedesy :/

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jesteś z Puław? Witam krajana. W MZK Puławy jeździły Jelcze PR110M ale nie same. Były jeszcze Autosany H9-35. Potem przyszły 120M i L100I/A no i 120M/3. W 2006 - 2 Jelcze M101I Salus. No i jeszcze 2 Neoplany. I oczywiście w 2009 roku - SAM. Chyba nic nie pominąłem. Teraz Autosan Wetlina i nieszczęsne Solbusy. Pozdrawiam.

Tak P.S to pominąłeś;)

Najpierw były Sany H100B i jeden, podkreślam jeden i tylko jeden JELCZ L11 o numerze 108(nigdzie jednak niestety nie mogę znaleźć jego zdjęcia;(- wiem o nim od jednego z kierowców), pominąłeś też kolego Sprinterka xD i kapene- miałeś prawo je pominąć,bo albo były bardzo dawno, albo były rzadkością;).

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

L100 - nie wiem czy z nowszych dostaw wozów nie pominąłeś #158 (Jelcz 120M/3 ex. PKS Grodzisk Mazowiecki, rocznik 2004, kupiony do MZK w 2007), od pozostałych puławskich 120M/3 odróżnia się wolniejszym mostem (5.86 jak w pierwszych 120M zamast 5.125 jak w większości 120M), 6-biegową skrzynią FPS S6-90, kabiną kierowcy i niesamowicie wygodnymi siedzeniami (o ile nigdy nie narzekałem na siedzenia w żadnym Jelczu, o tyle te są po prostu kosmiczne). Ponieważ to jedyny taki wóz w MZK, to ośmieliłem się o nim wspomnieć. Polecam na niego polować, dźwięki nie mają sobie równych. I to ruszanie z "trójki" w mieście, achhhh. :D Aż nie do uwierzenia, że w tym roku stuknie mu dycha, nie wygląda na to. Na TWB nie ma zdjęcia od 2 lat, ale od razu mówię że nie zmienił się za bardzo.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
'MAN_SD200 napisał:

L100 - nie wiem czy z nowszych dostaw wozów nie pominąłeś #158 (Jelcz 120M/3 ex. PKS Grodzisk Mazowiecki' date=' rocznik 2004, kupiony do MZK w 2007), od pozostałych puławskich 120M/3 odróżnia się wolniejszym mostem (5.86 jak w pierwszych 120M zamast 5.125 jak w większości 120M), 6-biegową skrzynią FPS S6-90, kabiną kierowcy i niesamowicie wygodnymi siedzeniami (o ile nigdy nie narzekałem na siedzenia w żadnym Jelczu, o tyle te są po prostu kosmiczne). Ponieważ to jedyny taki wóz w MZK, to ośmieliłem się o nim wspomnieć. Polecam na niego polować, dźwięki nie mają sobie równych. I to ruszanie z "trójki" w mieście, achhhh. :D Aż nie do uwierzenia, że w tym roku stuknie mu dycha, nie wygląda na to. Na TWB nie ma zdjęcia od 2 lat, ale od razu mówię że nie zmienił się za bardzo.

Zgadza się i to jest Jelcz 120M/3 Supero

I jeszcze pod koniec 2018 mają wejść do puławskiej zajezdni MANY hybrydówki :D

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.