zenek1000

Problem z odcieniem zatoczki autobusowej.

1 post w tym temacie

Witam

Bawię się w edytorze i próbuję stworzyć jakąś mapkę na własny użytek. Przerabiam standardowy Grundorf na bliższy polskim realiom. Ściągnąłem ostatnio dodatek, sa to zatoczki autobusowe pasujące do ulicy Seeburger 11m (podstawowego splina z Grundorfu). O ile w edytorze kolor tego obiektu jest odpowiedni, to gdy włączam grę coś nie gra, od razu na pierwszy rzut oka widać, że odcień asfaltu tej zatoczki różni się od standardowego splina. O co może chodzić? Myślałem, że to coś ze światłami na mapie, ale pomysły mi się kończą, może ktoś miał podobny problem?
Załączam screeny aby zobrazować ten problem.

Jak to wygląda w grze: https://zapodaj.net/757fe94557557.jpg.html
Jak to wygląda w edytorze map: https://zapodaj.net/9c1f39456b8ac.jpg.html

 

Dowiedziałem się też, ze trzeba zmienić jakies ustawienia w programie graficznym, ale jak za to się zabrać?

 

Z góry dziękuję za pomoc.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.