damiankk1997

Edytor - białe tekstury własnego modelu

3 posty w tym temacie

Hej,

 

piszę tutaj, ponieważ mam pewien problem, który nie wiem czym może być spowodowany, a dokładnie chodzi o to, że jestem w trakcie tworzenia swojej realnej mapy, do której staram się tworzyć własne dedykowane obiekty. 

Oczywiście modeluję i tekstury nakładam w Blenderze... I w tym programie wydaje się wszystko w porządku: 

Zdjęcie z Blendera

Ale po przekonwertowaniu modelu oraz odpaleniu Edytora OMSI.... Model ten w części jest dobrze oteksturowany, ale są też białe elementy zamiast tekstur:

Zdjęcie z Edytora 

 

Jest może jakiś sposób na to? 

 

Pozdrawiam. 

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze zobacz czy w folderze znajduje się obrazek do teksturowania, po drugie zobacz w blenderze jak wygląda budynek w pełni teksturowany.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Przeniosłem te tekstury oczywiście do folderu textures, więc znajdują się tam te obrazki.

A w blenderze budynek wygląda w całości oteksturowany, nie mogę niestety otworzyć jeszcze raz tego modelu w blenderze, więc wymodelowałem następny budynek i to samo... Dach oraz ściany boczne dobrze się wyświetlają, ale już ściana główna cała biała. 

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.