Speed024

Zarobki MPK Rzeszów

26 postów w tym temacie

Miałbym pytanie, ile zarabia mniej więcej kierowca w MPK Rzeszów ?

Bardzo mnie kusi by zostać kierowcą autobusu, doradźcie mi proszę czy wato w dzisiejszych czasach?

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Kokosów nie ma jakieś 1700 na rękę + jakieś dodatki. :] Czy warto to juz sam sobie musisz odpowiedzieć:)

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Możesz to potraktować jako "zabawę". Pojeździć trochę i pójść w innym kierunku 8)

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Powiem tak, jestem obecnie w technikum ZSE i chodzę do 2 klasy tech. , i potrafię 6H jeździć autobusem w OMSI bez znudzenia ani nadmiernego zmęczenia i sprawia mi to radość .

Powiem szczerze tak, naprawdę od roku myślę poważnie o tym kim chcę być itd. I nie potrafię się zdecydować bo to i to mi się podoba , ale nie chcę również wylądować i żyć jak jakiś żul jeżdżąc w MPK i zarabiać 1500 zł.

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Wiadome nikt nie chce pracować całe życie w Mpk/Mza. Dlatego mówię pojeździj, wyszalej się i do poważnej pracy z poważnymi zarobkami...:P

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Tym bardziej że MPK zatrudnia teraz nowych na czas określony

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

"ja w mpk lublin jezdzilem 13 lat zarabialem 1650zl netto ale z nafty mialem ok. 15 litrow dziennie to jest jakies 50zl to jest norma w mpk lublin"

hahah, gdzieś to wyczytałem :D

Stawka to ~~10zł/h. Za spóźnienie 5 minut np dostajesz minus 5% premii. Fajna zabawa, potem lepiej poszukać czegoś opłacalnego. Takie moje zdanie, co innego mogą powiedzieć kierowcy. Skocz na pętle, zakręć się przy kierowcach, pogadaj. Potem spytaj czy opłacalna praca, czy warto. Lepiej mieć wiadomości z pierwszej ręki :)

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

W Warszawie na 3/4 etatu zarabia się 2500. Jest to pewne, gdyż zaufany znajomy mi to mówił.

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta