Marcin007

[Działalność zawieszona] vMZK Stargard

50 postów w tym temacie

logotp.png

Witam wszystkich w temacie reklamującym nową vFirmę do OMSI - vMZK Stargard!

[justify]Co oferujemy?

Przede wszystkim miłą i przyjemną atmosferę - osoby, które pracują, lub pracowały w vMobilisie, wiedzą o czym mowa.  

Do vMZK zdecydowała się przejść znaczna większość osób, które wprowadzały "klimat", więc obiecujemy że ten utrzyma się także w vMZK (jeden z wielu pozytywnych powodów wyżej wspomnianej atmosfery ;) )

Ponadto, oferujemy pełny realizm, a więc i poznanie zasad panujących w prawdziwym przedsiębiorstwie komunikacyjnym, w Stargardzie. Na pewno nasuwają się słowa "ale przecież to jest w vMobilisie!" - nie, vMobilis jest firmą inną, prywatną, a vMZK jest spółką budżetową miasta, więc i zasady są inne.

Pierwszą posadą, którą mamy do zaoferowania osobom zainteresowanym pracą w środowisku naszej firmy, jest stanowisko kierowcy. Nie jest to jakaś szalenie oryginalna propozycja, ba, wcale nie jest ona oryginalna, ale wszyscy wiemy, że to właśnie na tym miejscu zatrudnienia, opiera się każda mniej lub lepiej prosperująca firma.

Teraz ciekawsza część rozprawy o pracy - poszukujemy osób, które zainteresowane są zatrudnieniem na stanowisku mechanika vMZK. Więcej informacji o tym znajduje się w odpowiednim dziale naszej strony.

Co różni nas od innych vFirm?

Różni nas bardzo wiele. Postaram się po krótce opisać zasady panujące w nowym vprzedsiębiorstwie.

Po pierwsze - rewitalizacja własnej mapy.

Jak wiecie z własnego doświadczenia, posiadanie własnej mapy jest niezbędne do dobrego przetrwania w natłoku vfirm z mapami, które każdy zna. Osoby, które miały już okazje podróżować po wirtualnym Stargardzie wiedzą, że AI jest takie, a nie inne (jednak i ich zasad można się szybko nauczyć i potem jazda nie sprawa już większych problemów, a nawet dodaje trochę realizmu - wszak w realnym świecie, wymuszenia pierwszeństwa nie są niecodziennymi zdarzeniami ;)), że nie ma strzałek dla wszystkich linii (są jednak schematy, czyli znacznie realniejsza forma poznawania topografii miasta i gminy).

Mapa jednak po "przejęciu" jej przez vMZK zdecydowanie się zmienia - zamiast niekiedy nudnych służb obsługujących jedną i tę samą linię, wprowadzone będą najrozmaitsze (oczywiście oparte o realny rozkład MZK Stargard) ciekawostki, które - mam nadzieję - spowodują, że jazda po wirtualnym Stargardzie będzie ciekawa. Kierowca będzie miał okazję przejechać się m. in. na służbie, w której wyjedzie z zajezdni busem, przewiezie osoby niepełnosprawne, powróci na zajezdnię i w dalszą trasę wyruszy normalnym autobusem. ;)

Poza tym, aby nie było nudno, ruszamy z siedmioma nowymi liniami, których dotychczas jeszcze nie było: 5 - linia, którą większość MKMów, nie tylko tych ze Stargardu, określa jako najbardziej klimatyczną obsługiwaną przez MZK Stargard. Tą klimatyczność staramy się także oddać w OMSI. Na chwilę obecną obsługujemy jedynie wariant z pętli Moniuszki do Storkówka przez Klępino oraz Małkocin. Trasa przebiega przez cieszące oko trasy, dość gęsto zadrzewione. Wkrótce pojawi się także wariant najdłuższy, całościowy - w "realu" ma on aż około 30 kilometrów. Ponadto obsługujemy linie: 6 - krótka, choć ciekawa linia podmiejska, dowożąca do Agrofirmy Witkowo (osoby z Pomorza Zachodniego wiedzą, o czym mówię ;)),12 - linia, mimo że miejska, komunikuje ze sobą części miasta o zabudowie typowej dla wsi, 13 - podobna do 23 - obie zaczynają na klimatycznej, prawie podmiejskiej pętli przy ul. Gdyńskiej, jednak linia 23 skręca w prawo na osiedle Letnie i Hallera, natomiast linia 13 jedzie dalej - do pętli na osiedlu Chopina, 21 - podobnie jak linia 28B, z tym, że zamiast do fabryki opon Bridgestone, jedzie do Cargotecu - fińskiego przedsiębiorstwa produkującego maszyny, podnośniki i dźwigi, 23 - linia miejska łącząca Aleję Żołnierza z klimatyczną pętlą przy ulicy Gdyńskiej, 28B - pracowniczy wariant linii 28, dowożący pracowników do fabryki opon Bridgestone.

Ponadto, w kolejnych miesiącach pojawią się linie:  11L, 11S, a w okresie Wszystkich Świętych - linia A, co zamknie rozwój mapy pod względem liniowym i spowoduje, że Stargard będzie już w tym względzie realny - w obsłudze będą 4 gminy: miejska Stargard , wiejska Stargard, Kobylanka i Stara Dąbrowa. Obsługiwało je będzie 26 linii, w tym 24 zwykłe (15 miejskich oraz 9 podmiejskich), jedna okresowa i jedna nocna. Rzecz jasna do końca świata i jeden dzień dłużej wprowadzane będą poprawki AI i urealniające scenerię. :D

Kolejną "rzeczą" przemawiającą za naszą mapą jest jej wielkość i wydajność: szacunkowo powierzchnia mapy jest podobna do powierzchni oryginalnego Berlina, a FPS-y na poziomie podstawowego Grundorfu.

Po drugie - zasady.

Nie ukrywam, że jednym z powodów mojego odejścia z vMobilisa jest to, że panują tam dość restrykcyjne zasady - tu oczywiście nie mam żalu do pozostałych członków Zarządu, bo akurat kwestia ich przestrzegania była wypełniana idealnie. Problem był tylko taki, że nie lubię zbyt takiej restrykcji - co rzecz jasna nie znaczy, że wszystkie restrykcyjne zasady panujące w prawdziwym MZK nie będą obowiązywały - one tam również goszczą, ale jest ich zdecydowanie mniej.

1. Wozy - teoretycznie nie przydzielamy ich na stałe. Teoretycznie, bo praktycznie wystarczy kontakt ze specjalistą ds. rozliczeń transportu (łopatologicznie: grafikarzem) z prośbą, by ten przydzielał w kółko ten sam wóz. To jednak nie jest obowiązkowe, można jeździć również losowo wybranym autobusem.

Ponadto, osoby, które nie zdecydują się na przydział, o wozie, którym pojadą dowiadują się od dyspozytora, w specjalnym arkuszu, dzień przed dniem, w którym trzeba jechać danym wozem - tak, jak ma to miejsce w 'realu'. Rzecz jasna w 'realu' kierowca dowiaduje się o tym w dzień pełnienia służby, a nie dzień przed, jednak nie wymagamy od dyspozytorów 'nolife'owania' codziennie, o 4 rano, by rozdzielić pojazdy.

2. Regulamin - z tym w vMobilisie było niestety kiepsko. U nas nie gwarantuję, że będzie o tysiąc razy lepiej, jednak gwarantuję, że każdy spór, którego nie rozstrzygnie regulamin, będzie rozstrzygany na korzyść pracownika - czyli jeśli zwolnimy kogoś i ten się odwoła, bo "w regulaminie nic o tym nie ma", to wtedy przeprosimy i przywrócimy daną osobę na stanowisko.

I jeszcze inne informacje.

Rzeczą jasną jest, że nie ma możliwości dokładnego odwzorowania taboru. W związku z tym, robiąc co w naszej mocy, wprowadziliśmy w większości przypadków wozy, które są chociaż zbliżone do swoich realnych odpowiedników o takim samym numerze taborowym. By jeszcze bardziej to urealnić, takie odpowiedniki mają takie same barwy, jak w te w 'realu'.

Może wyjaśniłem to niejasno, podam więc przykład: #806 w MZK Stargard to MAN NL223, odkupiony od przewoźnika Dr. Richard z Wiednia - w OMSI jednak niestety nie ma jeszcze MANów NL223, więc zastąpiony został on pojazdem MAN Lion's City - w związku z tym posiada też barwy z Wiednia.

Informacje organizacyjne:

Może to zbyt narcystyczne i bezkrytyczne działanie, ale spodziewamy się w dniu dzisiejszym masy pytań od pracowników i - miejmy nadzieję - takiej samej ilości wniosków o rozmowy kwalifikacyjne - dlatego też będziemy czuwali od dwunastej do późnego wieczora - z chęcią wtedy odpowiemy na wszelkie Wasze pytania. :)

Ponadto informuję, że obsługę linii zaczynamy dopiero od 2. sierpnia - pobieralnia "ujawni się" dla pracowników dziś, w późnych godzinach wieczornych.[/justify]

Aaaa, byłbym zapomniał o najważniejszym - linku do naszej strony. :D

Nie przedłużając już mojego i tak długiego wywodu, krótko i treściwie podaję link do naszej strony: http://km.stargard.pl/

Ponadto, dla osób, które nie odważyły się przeczytać tekstu, mamy przystępniejszą formę zachęcenia do zatrudnienia - czyli ostatnio dość popularne infografiki: KLIK!

Zapraszamy ponadto do obejrzenia paru screenów z mapy Stargardu: KLIK!

Startujemy już 1. sierpnia o 12:00!

Pozdrawiam, Marcin,

Dyrektor vMZK Stargard

[mod]Usunąłem dopiski "Szczeciński"//beikus.[/mod]

[mod]Dodałem [firma zawieszona] w tytule//beikus[/mod]

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Pragnę poinformować, że wychodząc naprzeciw wygodzie Odwiedzających naszą stronę, postanowiliśmy o delikatnej zmianie jej adresu. www.kmstargard.xaa.pl odchodzi w niepamięć - od teraz adres naszej strony przedstawia się następująco:

Mamy także nadzieję, że ta zmiana udowodni trwałość naszej firmy, jak i zaangażowanie które w nią poświęcamy.

Poza tym, w firmie wszedł m. in. pisany na zamówienie system kursów "z wolnego". Od teraz, kierowcy vMZK nie muszą czekać na odpowiedź ze strony dyspozytora, akceptującą, lub odrzucającą takowy kurs - wszystko odbywa się w pełni automatycznie, wszystko jest jasne, czytelne i klarowne.

Nie chcemy jednak chwalić się bajerami i traktować ich jako "kartę przetargową" dla rozwoju naszej firmy.

Na chwilę obecną w naszej firmie pracuje 31 osób i niech właśnie ta liczba udowodni, że nie jesteśmy firemką dla pokazu. Są osoby cichsze, to prawda i takie osoby w żadnym przypadku nie są przez nas traktowane drugorzędnie, oczywiście jeśli spełniają swoje obowiązki służbowe, jednak w tej trzydziestce jedynce, znakomita większość to osoby, które doceniły starania założycieli i wszystkimi możliwymi sposobami z wielką chęcią nam pomagają - dla nich należą się tu ogromne słowa uznania.

1.09. odbędzie się zebranie Zarządu firmy, wtedy być może wejdzie więcej nowych udoskonaleń, jednak nie naszym celem jest zaspamowanie tego tematu ogłoszeniami mało ważnymi i jeśli nie wymyślimy niesłychanej innowacji, która podbije miliony ( :P ) to raczej o tym tutaj pisali nie będziemy - zapraszamy do odwiedzin strony! :)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie!

Wczoraj odbyło się zebranie Zarządu. Nie będę zanudzał wszystkich postanowieniami, jednak poinformuję o jednej modyfikacji regulaminu, która zapewne zainteresuje parę osób. Od teraz, Zarząd może pozwolić na przyjęcie osoby, która pracuje na stanowisku innym, niż kierowca w innych wirtualnych firmach. Zmieniliśmy to, ponieważ uważaliśmy, że szufladkowanie każdego 'z góry' jest niestosowne.

Ponadto, co ważniejsze, Jędrek, czyli firmowy specjalista ds. kadr stworzył spot reklamowy naszej firmy, czyli ostatnio popularny sposób na reklamę wirtualnych przedsiębiorstw ;)

http://www.youtube.com/watch?v=jd2ST0InN3k

Wkrótce, dla niezdecydowanych, powstanie dodatkowa podstrona zachęcająca do pracy u nas, ale o tym dokładniej rozpiszę się, jak ta będzie gotowa.

Pozdrawiamy!

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Czas delikatnie odkurzyć ten zakurzony temacik. ;)

Przez czas od ostatniego postu trochę się pozmieniało - poza drobnymi rzeczami natury organizacyjnej, postanowiliśmy zmienić logo vMZK.

Dlaczego? Przecież mieliście być realni!

Owszem, byliśmy, jesteśmy i będziemy realni, jednak oryginalne logo MZK... nie powala. Nie ma tu co prawdziwy Miejski Zakład Komunikacji obwiniać, bowiem przewoźnik ma w Stargardzie monopol - nie potrzebne jest więc kreowanie wizerunku przez potężny zespół "pijarowców". W świecie OMSI jest jednak inaczej - tu jest konkurencja i trzeba starać się być najlepszym. Dotychczasowe logo na pewno, nawet podświadomie, mogło trochę zniechęcać do pracy u nas.

logotp.png

Co te strzałki prezentują? :D

Pojawiły się, albowiem ankietowanym pracownikom vMZK, z komunikacją miejską kojarzyło się "szybkie dotarcie do celu" - strzałki mają symbolizować cel, natomiast niejako odkształcenie ich na powierzchnię kuli ma nawiązywać do Globu - jak wiemy, MZK ma niezły rozmach jeśli chodzi o obsługę okolicznych miejscowości. ;) Kolorystyka tych elementów jest także nieprzypadkowa - niebieski to jeden z kolorów miasta, natomiast żółty ma symbolizować barwy autobusów vMZK.

Post miał być tylko, żeby się pochwalić jakimśtam logiem?

Skądże! jeszcze się chwalić przecież nie skończyliśmy ;)

Każdy dobrze wie, że okolice Wszystkich Świętych, to - jakby to nie zabrzmiało - święto MKMów, bowiem to w wielu miastach właśnie komunikacja miejska ma jedynie dostęp do newralgicznych miejsc nieopodal cmentarzy i musi godnie spełnić swoje zadanie. Takie ma też MZK - takt na co dzień skromnej jedynki to około pół godziny, o ile można to nazwać taktem, jednak 1. dnia listopada, autobusy w szczycie pojawiały się będą przed bramą cmentarza nawet co 10 minut. Mieszkańcom wielkich metropolii mówię - tak, jak na 70 000 miasto to bardzo dużo.

Poza tym, szybszy takt pojawi się na linii nr 18. Dla mieszkańców dzielnicy Lotnisko - Kluczewo oraz os. Pyrzyckiego uruchomiona zostanie także specjalna linia A, dowożąca ich do stargardzkich nekropolii.

Nie da się także zapomnieć, że w listopadzie miną trzy miesiące od startu naszego vPrzedsiębiorstwa. W związku z tym, nieoficjalnie zapowiadamy kolejną 'reklamówkę'.

Atrakcji w listopadzie będzie co niemiara, jednak żeby się na nie "załapać", należy już spieszyć z podaniami! :) Grafiki na 31.10., 1.11. i 2.11. pojawią się bowiem prawdopodobnie jeszcze w tym tygodniu.

Pozdrawiamy serdecznie!

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

W temacie od października cisza, co rzecz jasna nie znaczy, że z firmą dzieje się coś złego - wręcz przeciwnie, wciąż się rozwijamy, a nadchodzący okres świąteczny zaowocował przybyciem wielu nowych pracowników.

Skoro święta, to wypadałoby poinformować o zmianach w Komunikacji Miejskiej, co niniejszym poniżej czynię.

24 grudnia 2012 (Wigilia) oraz 31 grudnia 2012:

Kursowanie wg powszedniego rozkładu jazdy z następującymi zmianami:

Linia nr 2: kursuje do 19:16 (przyjazd do ul. Moniuszki)

Linia nr 3G: kursuje do 19:22 (przyjazd do Świętych)

Linia nr 5: kursuje do 17:53 (przyjazd do ul. Moniuszki)

Linia nr 6: kursuje do 18:34 (przyjazd do pl. Wolności)

Linia nr 8: nie będą wykonywanie kursy, z ul. Tańskiego:

19:08 | 20:01 | 20:54

z al. Żołnierza:

18:42 | 19:35 | 20:28

Linia nr 12: kursuje do 18:58 (przyjazd do ul. Moniuszki)

Linia nr 18: kursuje do 19:02 (przyjazd do ul. Usługowej)

Linia nr 23: kursuje do 16:49 (przyjazd do Al. Żołnierza)

Linia NOCNA: kursy:

19:53 | 20:59 | 22:53 z pętli Moniuszki do Tańskiego

20:26 | 22:20 | 23:21 z pętli Tańskiego do Moniuszki

Autobusy do i z pętli "Tesco" kursują tylko do:

24.12.2012 (Wigilia) - 15:30

31.12.2012 (Sylwester) - 18:30.

Po w/w godzinach, linie 2, 12, 28, N będą kursowały do pętli Moniuszki.

25 grudnia 2012, 26 grudnia 2012 oraz 1 stycznia 2012:

Kursowanie wg rozkładu jazdy z dnia świątecznego,

Nie będą wykonywane kursy oznaczone w rozkładzie jazdy symbolem *

Linie kursujące do i z pętli "Tesco" skrócone są do pętli "Moniuszki".

24.12.2012 - 1.01.2013:

Nie są wykonywane kursy oznaczone w rozkładzie jazdy literą E

(E - nie kursuje w dni wolne od nauki w szkołach).

6 stycznia 2013 (Trzech Króli):

Kursowanie wg rozkładu jazdy na niedziele i święta,

Linie kursujące do i z pętli "Tesco" skrócone są do pętli "Moniuszki".

Zmian - jak widać - co niemiara. Wszystkie są oparte na tych z realnego MZK. Godziny są nieco inne, albowiem wynika to z różnic między rozkładami realnymi, a wirtualnymi. Zapraszamy do zatrudniania się, szczególnie w okresie świątecznym - jest warto! :)

... warto między innymi dlatego, że pracownicy, którzy wyrazili wcześniej wolę i podali nam swój adres, otrzymali kartki świąteczne z życzeniami - taki mały upominek od Dyrektora, mający na celu udowodnienie, że jesteśmy czymś więcej, niż tylko kolejną, zwykłą vFirmą. Nie pisaliśmy o tym wcześniej, kiedy chętni na kartkę mogli się jeszcze zgłaszać, bo nie chcieliśmy tej tradycyjnej formy komunikacji traktować jako sztuczny zabieg marketingowy. Pracownikom mimo wszystko się podobało, o czym świadczyły miłe komentarze. Ale żeby nie było tak kolorowo, jedna osoba chyba wciąż kartki nie otrzymała - będziemy usiłowali ustalić, co się z nią stało.

Osobom które u nas pracują, pracowały, lub zamierzają pracować, firmom konkurencyjnym, użytkownikom forum omnibussimulator.pl życzymy Zdrowych i Ciepłych Świąt Bożego Narodzenia, spędzonych w gronie najbliższych. A w Nowym, 2013 roku, wielu nowych, trwałych przyjaźni oraz sukcesów w życiu prywatnym i zawodowym. :)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Oj, ale tu dawno nic nie pisałem. ;) Od czasu świąt Bożego Narodzenia do dziś jedyne co pozostało niezmienione, to pogoda - przynajmniej w vMZK. W dniu dzisiejszym dla kierowców oddana została wersja 2.23 mapy Stargardu, w której pojawił się pełny wariant linii nr 5 (około 25 kilometrów w jedną stronę), a także urealniony wariant linii nr 4, do Kobylanki. Ta druga trasa jest nieco krótsza, bo mierzy tylko 10 kilometrów w jednym kierunku. Jako, że Gminę Kobylanka w weekendy obsługuje linia 3, ta również została zmodyfikowana - dotychczas jeździła jedynie do pętli "Moniuszki" z miejscowości Święte, teraz na piętnastokilometrowej trasie przejeżdża przez Zieleniewo, Morzyczyn, by dotrzeć do Kobylanki.

Prezentujemy niniejszym walory estetyczne nowych vstargardzkich tras:

http://scr.hu/0gqz/tm5vo

http://scr.hu/0gqz/7nh3l

http://scr.hu/0gqz/0k6fv

http://scr.hu/0gqz/0fcsp

http://scr.hu/0gqz/n53ys

http://scr.hu/0gqz/j1vvi

Troszkę statystyki. Na chwilę obecną mapa Stargardu ma 25 linii, 85 ich wariantów obsługiwanych przez 51 służb i około miliona stu tysięcy obiektów. Nie ma się co tym ogromem liczb martwić, bo mimo to, trasy stargardzkich linii wciąż nie wymagają superwydajnego komputera. Zachęcamy więc gorąco do zatrudniania się!

I jeszcze w ramach dodatku do postu informacja o funkcjonowaniu komunikacji miejskiej w zbliżającym się, a nawet już trwającym okresie świątecznym:

W dniu jutrzejszym, czyli w Sobotę Wielkanocną zmian niewiele - autobusy kursują po prostu wg sobotniego rozkładu jazdy. Wyjątkiem są linie 12, 20, które to skończą kursowanie przed godziną 19:00.

W Niedzielę Zmartwychwstania Pańskiego i w I dzień świąt, zmian będzie nieco więcej - autobusy jeżdżą rozkładami z dnia świątecznego, linie 12, 20, Nocna - tylko do/z Moniuszki (a nie jak zwykle - do/z Tesco). Ponadto, kursy oznaczone w rozkładach znakiem "*" nie będą wykonywane.

Poza tym, jako że wtorek, 2.04.2013 jest dniem wolnym od nauki w szkołach, nie będą wykonywane kursy autobusów, które w rozkładzie oznaczone są literą "E".

Tyle biurokracji. Czas na życzenia, my odbiegniemy od standardów i przekażemy Wam wirtualny koszyczek. :)

beta.png

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Cisza, która zapadła w tym temacie od mojego wpisu z marca, bynajmniej nie oznacza jakiegokolwiek upadku, zamknięcia vMZK. Nie ukrywamy, że takowe było planowane, jednak zaangażowanie Pracowników skutecznie odwiodło nas od tego pomysłu. :) Przez ten czas ciągle się zmieniamy, by kierowcy z dużym stażem nie czuli u nas wypalenia oraz aby przyciągnąć "nowe dusze".

Przede wszystkim już za 3 tygodnie upłynie rok od naszego startu. O tym, co się zmieni (a nawet częściowo już zmieniło) można przeczytać w specjalnym, lipcowym numerze biuletynu. W gazetce pisaliśmy także o liniach tymczasowych i zmianach tras linii regularnych, planując wejście ich w życie od 8 lipca. Postanowiliśmy trochę ten termin przesunąć, wynagradzając pracownikom oczekiwanie poprzez poprawkę otoczenia ulic w ścisłym centrum miasta:

http://scr.hu/0gqz/h4jky - Wyszyńskiego

http://scr.hu/0gqz/w7nir - Piłsudskiego

http://scr.hu/0gqz/buzwb - Piłsudskiego, nieco dalej

http://scr.hu/0gqz/5essq - Drzymały (nowopowstała w OMSI trasa wariantu linii 13)

http://scr.hu/0gqz/ktcur - Iwaszkiewicza - tu autobusy zwykle nie jeżdżą, jednak z powodu przebudowy skrzyżowania w ciągu DW106 właśnie przez Iwaszkiewicza prowadzi objazd do ulicy Niepodległości.

Poza tym, prezentujemy garstkę zdjęć obrzeży miasta, dla tych, którzy jeszcze vStargardu nie znają:

http://scr.hu/0gqz/9mj3w - pasaż Tesco,

http://scr.hu/0gqz/e0adn - dawna droga krajowa nr 10 - teraz przebiega ona przez obwodnicę miasta. Wciąż korzystają z niej jednak pojazdy, chcące dojechać do Lipnika, Grzędzic, Zieleniewa, Morzyczyna, a nawet Szczecina. Środek jezdni wyłączony z ruchu to efekt nagminnego wyprzedzania "na trzeciego".

Niezdecydowanych, nieprzekonanych, a lubiących duże mapy do OMSI, zachęcamy do zobaczenia mnogości wariantów linii vStargardu: http://www.km.stargard.pl/portal/index.php/trasy Do pełni 'szczęścia', czyli pełnego odwzorowania realizmu, brakuje nam jedynie wariantu czwórki do Motańca/Reptowa przez Bielkowo/Jęczydół, ale być może i to niebawem się zmieni. :) Poza tym, jak w ostatnim poście, przedstawiam vStargard w liczbach:

- 146 wariantów wszystkich linii,

- 2 300 000 obiektów,

- 24 linie, z czego 21 normalnych, dwie o zmienionej tymczasowo trasie i jedna specjalna.

Zmiana, jak widać, zauważalna.

Zachęcamy serdecznie do zatrudniania się, albowiem atrakcji na rocznicę będzie naprawdę dużo! No a pracownicy może niech też coś o nas napiszą, bo patrząc na pozostałe tematy w tym dziale, słabo u nas z opiniami... Napiszcie choć negatywne! :D

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio ruch tu, jak na Marszałkowskiej, ale to chyba dobrze... co nie? ;)

Autorem prezentacji jest nasz kol. Kuba vel kredka21 - serdecznie pragnę mu podziękować za kawał porządnej roboty.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Tak konkurencyjne vFirmy nasz temat zasypały, że już prawie go nie widać... gdybyśmy nie byli "przypięci", to moglibyśmy upaść przez brak zainteresowania! Przerażająca wizja ;)

Mówiąc już całkiem serio - do upadku nam dość daleko, mamy bowiem 47 pracowników, więc byłoby z naszej strony ignorancją, żeby się zawijać. Zresztą ignorancją byłoby też nierobienie w vMZK niczego nowego, skoro aż tylu graczy OMSI obdarzyło nas swoim zaufaniem. Czas więc na kolejną pstrokatą infografikę, zapowiadającą zmiany przy okazji OMSI 2:

omsi2_plakat.png

Zapraszamy do zatrudniania się! Rok 2014 przyniesie wiele niespodzianek! ;)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Witam :) Jako reprezentant vfirmy vMZK chciałbym wam przedstawić niewielką porcję screenów z najnowszej odsłony mapy, która już niedługo zostanie oddana do użytku naszym pracownikom. Pragnę dodać, że jest to prawdopodobnie tylko połowa tego, co pojawi się na najnowszej jej wersji, ponieważ mapa jest nadal w rękach naszych firmowych mapperów. Jako jeden z nich pokażę wam dzisiaj fotorelację z przejazdu testowego naszym firmowym wozem #801.

Dużo gadania - mało konkretów. Więc co pojawi się w najnowszej odsłonie vStargardu Szczecińskiego? Podczas aktualnych prac szczególny nacisk stawiamy na budowę dedykowanych skrzyżowań, które na starszych wersjach mapy są zastąpione tymi "niemieckimi". Nowe skrzyżowania powstają również w miejscach, gdzie do dnia dzisiejszego nie istniało żadne, a ma istotną rolę dla komunikacji miejskiej w czasie organizowanych z różnych okazji objazdów. Przy okazji modernizacji skrzyżowań urealniane są również pojedyncze ulice. Poniżej efekty dotychczasowych prac :)

57f14a95dbed5cbdm.jpgf016697694208e13m.jpg7c4233fa94689511m.jpg

55ae8d279952538bm.jpg9125ccc89abfdb3fm.jpgd3642178ad20ad7em.jpg

e4c3eb5f5f0c2b5fm.jpg5dd790079ea3ac37m.jpg1d89d333a645e194m.jpg

c01c8b26fb95aa7cm.jpgedfaf977d77bb71em.jpg462ae0996e766eaem.jpg

f1a8c1c502878865m.jpg054d50f84ef6c0dfm.jpg21f43e06d2e4c3b9m.jpg

To na tyle :) Niedługo screenów pojawi się pewnie więcej. Oczywiście w imieniu Marcina, jak i całego zarządu zachęcam do zatrudniania się. Pozdrawiam, Inspektor w Wydziale Eksploatacji i Organizacji Ruchu - Cyprian :)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Mapa od zawsze była dużym atutem vMZK Stargard Szczeciński. Nawet w pierwotnej (pierwszej) wersji miała w sobie coś, co sprawiało, że można było spędzać długie godziny jeżdząc w tę i z powrotem. To już nawet nie chodzi o szczegółowaść czy mnogość obiektów (choć w tym względzie mapa w nowszych odsłonach zmieniła się o 180 stopni). To trzeba poczuć :)

Choć nie jestem już pracownikiem w vfirmie (wyłącznie z mojej winy), mam do niej, jak i do całego vprzedsiębiorstwa ogromny sentyment.

Czasem zaglądam na forum vMZK, by sprawdzić jak dalej rozwija się funkcjonowanie tej organizacji i wciąż jestem pod ogromnym wrażeniem.

Po obejrzeniu tych zdjęć już musiałem coś napisać. Aż nie mogę uwierzyć, że to ten sam Stargard :) Wszyscy, którzy przykładają rękę do rozwoju mapy, jak i całej vfirmy odwlają kawał dobrej roboty. Trudno uwierzyć, że vMZK istnieje już na arenie OMSI tak długi czas i staje się coraz lepszy.

Pozostaje mi jedynie pogratulować wytrwałości, kreatywności i porozumienia między pracownikami vMZK Stargard Szczeciński.

Od siebie dodam - do potecjalnych pracowników - nie znajdziecie lepszej vfirmy nigdzie. I zapewne długo tak jeszcze będzie.

Więcej nie będę pisał, nie trzeba.

Pozdrowienia dla całej ekipy vMZK :) Trzymać tak dalej!

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Pooooooolecam firmę, super atmosfer, mapka, tabor..... To nie to samo co w innych firmach, pełny profesjonalizm...... iiiiiiii własne radio.

Pozdro War-Maz

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi czy na mapie mają strzałki?

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@Hanys

Całe szczęście nie!

Są oczywiście schematy, które pomagają w poznaniu mapy oraz jeżdżących po niej linii :)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Witam. ;)

Jako pracownik tej firmy mogę powiedzieć, że dla jednych niestety, a dla drugich stety - na mapce nie przewiduje się ustawienia strzałek kierunkowych. Prawdą jest to, że w obecnej wersji jest kilkanaście sztuk w różnych częściach, ale są to pozostałości po poprzednich wersjach mapy i zostaną sukcesywnie usunięte. Dlaczego firma obrała taką taktykę? Przyczyna jest bardzo prosta. W realnym świecie kierowcy nie mają magicznego przycisku i nie mogą w dowolnym czasie uruchomić sobie lewitujących strzałek, by znaleźć odpowiednią drogę dla danej linii. W Stargardzie nie ma też nawigacji GPS w pojazdach, która mogłaby ewentualnie pomagać poprzez wytyczanie trasy. Lecz niech żywi nie tracą nadziei - posiadamy schematy, które dokładnie obrazują mapę miasta i przebieg wszystkich linii włączając w to przystanki, które są obsługiwane.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Chciałbym się zgłosić do firmy, ale nie mogę, bo cały czas nie dostałem linku aktywacyjnego.

Mój nick jest taki sam.

Pozdrawiam serdecznie

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli e-mail Ci nie przyszedł (a zdarza się tak często) to poproś przez PW aby administrator aktywował twoje konto ręcznie. :D

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Witam. ;)

Jako pracownik tej firmy mogę powiedzieć' date=' że dla jednych niestety, a dla drugich stety - na mapce nie przewiduje się ustawienia strzałek kierunkowych. Prawdą jest to, że w obecnej wersji jest kilkanaście sztuk w różnych częściach, ale są to pozostałości po poprzednich wersjach mapy i zostaną sukcesywnie usunięte. Dlaczego firma obrała taką taktykę? Przyczyna jest bardzo prosta. W realnym świecie kierowcy nie mają magicznego przycisku i nie mogą w dowolnym czasie uruchomić sobie lewitujących strzałek, by znaleźć odpowiednią drogę dla danej linii. W Stargardzie nie ma też nawigacji GPS w pojazdach, która mogłaby ewentualnie pomagać poprzez wytyczanie trasy. Lecz niech żywi nie tracą nadziei - posiadamy schematy, które dokładnie obrazują mapę miasta i przebieg wszystkich linii włączając w to przystanki, które są obsługiwane.

[/quote']

To powiem tak, też pracuję w tej firmie. Fakt faktem jest to sposób dość realny, jednakże jeżeli nie ma strzałek to kierowca powinien być no powiedzmy te 3 dni pod rząd zostać na nią puszczony bo się oswoić z Linią i poznać kawałek Stargardu, aż powiedzmy po 2 miesiącach będzie znał każdą linię (trasę linii) i bez najmniejszego problemu będzie jeździł.

Mój pomysł wynika z tego, iż schemat nie jest dokładny i bardzo łatwo się zgubić.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Obowiązkiem kierowcy jest znajomość WSZYSTKICH linii obsługiwanych przez przewoźnika, u którego pracuje. To kierowca jest obowiązany je poznać, nauczyć i potrafić poruszać się po dokładnie wyznaczonych trasach.

W rzeczywistości nikogo nie interesuje w jaki sposób zdobędzie się tę wiedzę.

Mało tego - w niektórych przypadkach od dyspozytora dostaję się jedynie wykaz ulic, po których porusza się dana linia. Schemat bywa błogosławieństwem bo to rzadkość :D Rozmawiałem kiedyś z młodym kierowcą z Gdańska i mówił, że nie raz sam sobie musi w necie na mapie popatrzeć przed następnym dniem pracy :) Nie raz pomogą pasażerowie, a nie raz trzeba po prostu dobrze czytać tablice z nazwami ulic :D

O ile jest to trudne w prawdziwym świecie, to na pewno nie w wirtualnej firmie, gdzie można sobie po mapie przelecieć i w parę minut już wiadomo co, gdzie i jak.

Nie popadajmy w skrajności ;)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o mapę to cud, miód, malinki! :D

Jakbym chciał wybierać między realnymi firmami to bym wybrał tą! :)

Pozdrawiam.

P.S. Pozwolę się spytać czy macie jakieś linie podmiejskie, np. koło obwodnicy Stargarda [adm]obwodnicy czego?! Jeśli już to Stargardu....[/adm] (często tam bywam "przejazdem" na wakacje :E ).

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście.

Jeśli dobrze kojarzę zjazdy z tej obwodnicy, to występują one w Świętych (choć chyba poprawna forma odmiany to: w Świętem), Lipniku oraz okolic osiedla Pyrzyckiego.

Miejsca te są objęte obsługą liniową przez MZK Stargard Szczeciński, a co za tym idzie, również w jego wirtualnej odmianie ;)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@up - mało kto zna poprawną formę deklinacji nazwy tej miejscowości, omieszkam stwierdzić, że być może nawet mieszkańcy miejscowości Święte nie wiedzą, czy mieszkają w Świętem, czy w Świętych. Dlatego też "wieś Święte", lub mniej pejoratywne "miejscowość Święte" to najbardziej dyplomatyczne wyjście z tej językowej opresji. :D

Przejdę jednak do sedna. Nie będę się rozpisywał, bo zrobiłem to już dostatecznie w poniższym dokumencie:

Zapraszam do lektury i pozdrawiam! :)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

No cóż, od wyjścia OMSI 2 trochę wody w Wiśle upłynęło (no, w stargardzkim przypadku to można mówić tylko o Inie :E), więc trzeba dalej przedstawiać efekt prac nad nową wersją vStargardu. Nie możemy bowiem, korzystając z dobrodziejstwa zwiększonej wydajności symulatora (choć rozumiemy, że nie u każdego - lecz u większości), poprzestawać na tym, co na mapie Stargardu było jeszcze przed premierą nowej wersji gry. Tworzy się więc Stargard 3.0. Pierwotnie miała być to wersja 2.60, ale skoro o zmianie oznaczeń ze Stargardu 1.0 do Stargardu 2.0 zadecydowało przebudowanie 2 ulic, 4 skrzyżowań i stworzenie nowych rozkładów jazdy, to uważamy, że przy przebudowie parunastu skrzyżowań, kilku rond, parudziesięciu ulic, miejscowości i - rzecz jasna - odbudowaniu ścieżek autobusów AI na kilkuset wariantach linii i przystosowaniu ich do edytora OMSI 2, warto skoczyć z dwójki na trójkę. ;)

Nawet na tym forum widać, że bez jakiejkolwiek dotychczasowej promocji, aktualizacja mapy budzi niemałe poruszenie. Bardzo nas to cieszy. Nie chcemy jednak ptasiego radia, nie chcemy, by ktoś - omyłkowo lub celowo - wprowadził Was w błąd, pisząc np., że mapę robimy od zera, czy że pojawią się w niej wzniesienia i strome zjazdy. Nie chcemy też ukrywać prawdy, prezentować wyłącznie screeny z najlepszych miejsc, ukrywając przy tym te kiepskie. vFirma to inny rynek, tutaj nie można pozwalać sobie na zatajanie walorów mapy, bo zweryfikują to sami pracownicy. Dlatego też na razie, co prawda, pokazujemy tylko odświeżone i urealnione miejsca, ale na końcu ukażemy też screeny tych ulic, które wymagały będą rychłej przebudowy w najbliższych wersjach, żebyście nie byli potem niemiło zaskoczeni.

Dlaczego więc, skoro lecimy "z grubej rury", nie zamierzamy po prostu w całości odświeżyć vStargardu?

Jest jeden powód - czas. W Stargardzie, w zależności od czasu (sezon letni, zimowy, wakacje) zmieniają się rozkłady, tak jest zresztą w każdym mieście. Zmiana rozkładu to nowe rozpiski, nowe warianty linii - słowem: taka mała rewolucja. Tworzenie więc nowych rozkładów na bazie starej mapy, gdy równolegle tworzy się kolejna, to wyłącznie strata czasu. Lepiej więc wydawać aktualizacje stopniowo. A że akurat między zmianami teraz mieliśmy przerwę od października do maja, to zdecydowaliśmy, że akurat w tym okresie zmieni się najwięcej i powstanie wersja 3.0 Stargardu Szczecińskiego, przy której tworzeniu biorą udział Tomek, Cyprian, Solaris, Kuba, a obiektowo wspiera nas Przemek.

A teraz do rzeczy, po pierwsze - taki sobie bannerek ;)

banner_mapa.png

PRZEJDŹ DO PODSTRONY: Stargard 3.00

A po drugie, odpowiedź na pytanie: kiedy będziemy obsługiwali wersję 3.0?

Chcielibyśmy zacząć obsługę od 1.05.2014, kiedy to formalnie wchodzą rozkłady na sezon letni. Nie wiemy jednak, czy nam się to uda, ale będziemy pracowali w pocie czoła, by nie odbiec znacznie od tego terminu. Każdy ma jednak swoje prywatne obowiązki, szkołę, naukę, więc nie zamierzamy tu niczego obiecać. Myślimy jednak, że ostatecznym i granicznym terminem publikacji vStargardu jest I dzień roboczy wakacji, przypadający na 30.06.2014.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat jest zamknięty i nie można dodawać odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.