boczek23

Kierowcy z Emil-Bus

8 postów w tym temacie

Witam. Mam małe pytanko. Byłem ostatnio na wakacjach w Międzyzdrojach i często jeździłem autobusami. K.A Świnoujście. Z powrotem wracałem busami Emil-Bus. I tu jest moje pytanie. Czy gdy jechaliście (o ile jechaliście) Emil-Busem natknęliście się na bardzo nie miłych a wręcz chamskich kierowców? A druga sprawa jak wam się jeździ zachodniopomorskimi busami?

logo.png

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Kierowcy są moim zdaniem normalni...Emilbus jest najlepszą firmą przewozową :)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Normalni?! Najlepszą?! Jak dla mnie to najgorsza firma przewozowa. Chamskie zachowania, zamykanie drzwi przed nosem, i niezatrzymywanie się na odpowiednich przystankach dyskwalifikuję tę firmę.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Według mnie każdą firmę przewozową dyskwalifikuje posiadanie mikrobusów, a przynajmniej używanie ich jako podstawy swojej floty. Chociaż nie powiem, czasami kierowcy busów są fajniejsi niż ci z PKSów czy innych przewoźników korzystających głównie z pełnowymiarowych autobusów.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję że dobrze zrozumiałem twojego posta. Według ciebie wielkość autobusu świadczy o podejściu człowieka czy polityce firmy? Odważna opinia ... ;) wszystko od ludzi zależy, wszędzie zdażają się odrzutki czy to 18 metrowiec w mieście czy mikrobus na wsi :)

W kwestii dyskwalifikacji to jak wyobrażasz sobie marże uzyskaną z przewozów jeśli linie które obsługuje mają natężenie ok 10 - 15 osób ? Z tego co mi wiadomo silnik 3 litrowy busa spali mniej niż 6 litrowy silnik autobusu.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Szczerzę osobiście kiedyś miałem przypadek. Wybierałem się nad morze z kolegą. Staliśmy na przystanku (był dosyć długi) i kierowca zamiast zatrzymać się koło nas dojechał do końca przystanku i gdy podeszliśmy zamknął drzwi i pojechał ..

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Firma tragedia. Kierowcy zima na nieodśnieżonych jeszcze drogach jeżdżą jak szaleni kamikadze aż strach w oczy zaglada, ponad 120km/h !!! a gdy już nie ma śniegów na drogach np. marzec tego roku (2013) starszy pan kierowca wlecze się 60-70km/h i zajeżdża na terminal Świnoujście 20:45-20:50 co jest stanowczo za późno dla osób pracujących na promach przez co mogą być wyciągnięte wobec nich poważne konsekwencje przez ich przełożonych. Ponad to pani odbierająca telefony emilbus w ogóle jest niezorientowana nawet w rozkładzie jazdy kiedy wracają busy ze Świnoujścia, wprowadza w błąd klientów przez co są później bardzo niemile sytuacje a gdy po takiej sytuacji pojechałem do biura wyjaśnić sprawę nie usłyszałem nawet słowa przepraszam i to nieważne czy to była ta sama pani czy nie, dla Mnie firma, to firma i w jej imieniu osoba załatwiająca ze Mną sprawę tj.23.04.2013r. powinna się odpowiednio ustosunkować. Ogólnie totalny brak szacunku do klienta, który bądź co bądź utrzymuje firmę. Telefon na emilbus po g.21:00 jest już nieodbierany a przecież można zrobić przekierowanie do któregoś z kierowców, ponieważ zdarzają się przypadki takie jak w Moim gdzie czekałem na ul. 3-go Maja na przystanku emilbus na odbiór przesyłki miedzy innymi z ważnymi lekarstwami dla chorego dziecka jadącymi ze Szwecji i przez panią telefonistkę nie otrzymałem przesyłki na czas ponieważ błędnie poinformowała Mnie ona, ze bus przyjeżdża o g.22:15 a po odbiorze przesyłki na drugi dzień w biurze emilbusa dowiaduje się ,ze bus przyjeżdża zawsze o g.21:40. Dodam, ze zgodnie z informacją, którą otrzymałem od pani telefonistki czekałem na przystanku emilbus na ul.3-go Maja od g.22:00 do g.23:45 tego feralnego dnia tj.22.04.2013r. a ponad to kierowca przy odbiorze przesyłki w Świnoujściu otrzymał informacje, że na przesyłce widnieje Mój numer telefonu w razie czego i nawet nie raczył się ze Mną skontaktować jak dojechał o tej 21:40 a Mnie jeszcze nie było oczywiście nie z Mojej winy, bo Ja byłem ale o g.22:00 po tym jak pani telefonistka wprowadziła Mnie w błąd. Wiec proszę szefostwo o przeprowadzenie testów kompetencji lub douczenie osób, przez które takie niemile sytuacje maja miejsce i wyciągnięcie konsekwencji wobec swoich pracowników i jakiś wniosków na przyszłość.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.