Lionsek

Lionsek Ci odpowie (Gdańsk, Tczew)

12 postów w tym temacie

Dobry.

W tym wątku możecie zadawać mi pytania dot. komunikacji w Gdańsku i Tczewie.

Zapraszam do skorzystania z moich usług :D

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Czy ktoś zamierzał kiedyś zrobić mapę Tczew do OMSI ? Wiem, że to czasochłonne, ja sam jestem w tym zielony ale pytam z ciekawości.

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Myślałem o tym. Ale nie wiem jak poradziłbym sobie z węzłem przy dworcu, bo nie ukrywam, że to jest wyzwanie, do tego galeria musiałaby być koniecznie odwzorowana. Ogólnie temat do przemyślenia, ale samemu nie podejmuje się tego wyzwania.

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

SL, cd. tekstur, zdjęć okolic jestem do dyspozycji. Szczerze mówiąc polecałbym zacząć od lini 6, ponieważ wyjeżdża na obrzeża i nie trzeba kombinować z siatką osiedli, albo od lini 8, ponieważ jest w miarę krótka. No i przecież można zrobić dworzec "po staremu" czyli przed remontem. Co o tym sądzisz?

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Jeśli już, to myślałem w pierwszym rzędzie o 6-tce, bo jest nieskomplikowana i dość krótka. A dworzec i węzeł obowiązkowo musiałyby być po nowemu. Zdjęcia na tekstury mógłbym nawet sam porobić, mieszkam 5 minut od dworca :D Tylko kwestia wymodelowania galerii i dworca.

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Panie, linię 50 zrób, trudna nie jest, 3 ronda (Tczew, Pszczółki, Rusocin) i oprócz Tczewa ciągle prosta droga do Gdańska, czas podróży to ok. 60 minut Tczew-Gdańsk.

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Nie powiem sam myślałem nad stworzeniem tej mapy jakieś 1,5 roku temu. Tylko lepsze były autobusy malowania veoli (ciemny turkus). Obecne meteory to szkoda komentować. węzeł hmm ciężki będzie.

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Powiedz mi, jak łatwo dojechać autobusem z Gdyni do Gdańska (nie SKM)? Możliwe przesiadki. Znam już linie 171, więc to odpada. :>

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta