kuki7051

Projekt Mapy Gdyni

57 postów w tym temacie

Witam.. w świecie modowania OMSI jestem raczej zielony, więc wychodzę z pytaniem w tym poddziale. Czy ktoś zastanawiał się nad zrobieniem mapy Gdyni? Wiem, że jest to dość pracochłonne i na pewno chciałbym jakoś pomóc jeśli ktoś chciałby spróbować. Fajnie było by mieć chociaż jedną swoją linię. ;)

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Jakby ktoś sie podjął to zgłaszam sie do pomocy w sensie rozkładów czy zdjęć terenu .

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Miło, że akurat taki temat powstał. Wraz z Heir'em planujemy rozpoczęcie prac nad projektem Gdyni - mowa tu o profesjonalnym podejściu do tematu, a nie wstawianiu screenów co godzinę ze splinami i drzewkami by później tego nie dokończyć.

Rozpoczęcie prac nie jest w tej chwili określone konkretnym terminem. Jest to spowodowane ciągle powstającym projektem autorstwa Heir'a, do którego ze szczerą chęcia również się przyłożę. Będzie to duży projekt, nie jesteśmy w stanie określić daty zakończenia pracy, tymbardziej nie możemy stwierdzić kiedy zaczniemy pracować nad nowym.

Jednakże wszedłem kontakt z Kierownikiem ds. Ogranizacji Ruchu ZKM Gdynia odnośnie udostępnienia potrzebnych materiałów i plików. Wszystko wskazuje na pozytywne rozpatrzenie mojej prośby. Uważam to za niezbędne to wystartowania z budową :)

Projekt będzie oczywiście na realnych trasach, terenach oraz rozkładach (brygadach). Oczywiście wszystko w granicach rozsądku (czyt. naszych umiejętności czy możliwości). Wykonanie tego projektu tak jak zrobił to mpaw82 z pomocnikami w Projekcie Szczecin (robią nadal oczywiście ;)), będzie raczej nie realne do powtórzenia, jednak będziemy dążyć do odwzrowania tej malowniczej, nadmorskiej miejscowości jak najlepiej potrafimy.