JSS

OMSI Add-On: Wien (płatna mapa)

19 postów w tym temacie

Screeny:

Screen_3_en.png

Screen_4_en.png

metro:

Screen_5_en.png

Screen_8_en.png

Screen_10_en.png

Min. wymagania systemowe:

Procesor Dual-Core 3.0 GHz

karta graf. 1 GB

4 GB RAM

Win XP/Vista/ 7/8

4 GB HDD free

Opis mapy (angielski):

"A piece of history is back! Discover the busline 24A from Zentrum Kagran (U) to the outskirts of the town in the 22nd district of Vienna in the high-floor bus LU 200. This interesting and demanding route from 2005 has been beautifully reconstructed in great detail using lots of objects. So a long-time driving pleasure for beginners and advanced OMSI enthusiasts is guaranteed. Accept the challenge and steer this legendary bus – the LU200 – through the Vienna traffic.

The route

The busline 24A is located in the 22nd district of Vienna (Donaustadt). The reconstructed route from 2005 and today’s route are basically the same as they lead drive from Kagraner Platz to Invalidensiedlung. In addition, the former busline 24A of 2005 was even longer as you could drive to Kagran - the former final stop of the subway line U1 before its extension which had been a huge and important hub for bus lines and tram lines.

When the U1-extension in September 2006 took place, the busline 24A was shortened to Kagraner Platz and changed to low-floor operation which marked the end of the last high-floor bus LU 200 on this route.

All in all there are three routes as well as various variations including diversions according to schedule offering a welcome change for the bus driver on these routes.

The main route takes you from Kagran (U) to Invalidensiedlung. According to schedule the line can be shortened to Breitenlee Schule or Neueßling.

Furthermore there are 3 more diversions: Routes through Breitenlee Nebenfahrbahn.

Bus type LU 200 M11 of Wiener Linien (Vienna’s public transport company)

The LU 200 M11 (=regular service bus with underfloor engine, 200 hp, 11m long) was especially constructed by the Austrian manufacturer ÖAF Gräf & Stift and Steyr-Daimler Puch for Wiener Linien. The body is similar to the first generation of German VÖV standard urban regular service buses but it has an additional third passenger door in the back as it is common for Vienna buses. The bus uses a spark ignition engine for LPG operation.

Consisting of 345 buses, the LU 200 is by far the biggest bus series in the history of Wiener Linien and was manufactured as the longest too (1978-1992). The last LU 200 was used for public transport by Wiener Linien on 21 May 2007. The very last LU 200 served as a driving school bus and was finally retired after about 30 years on 9 March in 2009.

Features

- Bus-type LU 200 – Beautiful recreation of Wiener Linien

- Historic original route Vienna: Busline 24A from 2005

- About 350 new objects and street models

- Real streets & buildings – maximum authenticity

- 3 different routes with original schedule

- Original Wiener Linien-announcements (!)

- AI tram-type E1 – Original recreation of Wiener Linien

- AI tram-type ULF – Original recreation of Wiener Linien

- AI subway-type U – Original recreation of Wiener Linien

- Interesting and demanding route

- Lots of beautiful Details "


Pozwoliłem sobie na przetłumaczenie powyższego tekstu. 5.05.13/Piotrek

Część historii powraca! Zapoznaj się z linią autobusową 24A z Zentrum Kagran (U) na przedmieścia w 22. dystrykcie Wiednia w wysokopodłogowym autobusie LU200M11! Ta interesująca i wymagająca trasa z 2005 została przepięknie odwzorowana z dużym przykuciem uwagi na detale za pomocą wielu obiektów. Także gwarantuje się długą zabawę z jazdy zarówno dla początkujących, jak i "wyg" OMSI. Zaakceptuj wyzwanie i zasiądź za sterami legendarnego LU200M11 w wiedeńskim ruchu.

Trasa:

Linia autobusowa 24A ma swoją trasę w 22. dystrykcie (Donaustadt) Wiednia. Odwzorowana trasa z 2005 i dzisiejsza trasa są praktycznie takie same, gdyż obydwie prowadzą z Kagraner Platz na Invalidensiedlung. Ba!, trasa z 2005 była jeszcze dłuższa gdyż można było pojechać z Kagran - byłego przystanku końcowego linii metra U1 sprzed jej przedłużenia, który to był bardzo ważnym węzłem komunikacyjnym zarówno dla tramwajów, jak i autobusów.

Kiedy przedłużono linię U1 we wrześniu 2006, linia 24A została skrócona do Kagraner Platz, a na linię wyjechały pojazdy niskopodłogowe, zakańczając tym samym obsługę tej linii przez wysokopodłogowe LU200M11.

W sumie, są tam trzy linie wraz z przeróżnymi wariantami, wliczając w to objazdy, zgodnych z rozkładem, oferującymi miłe odmiany dla kierowcy.

Trasa standardowa prowadzi z Kagran (U) do Invalidensiedlung. Według rozkładu trasę można skrócić do Breitenlee Schule lub Neueßling. Ponadto są też trzy inne warianty - trasy przez Breitenlee Neberfahrbahn.

Autobus typu LU200M11 przewoźnika Wiener Linien:

Autobus typu LU200M11 (= Linienbus, Unterflurmotor, 200PS, 11 Meter-lang = autobus liniowy z silnikiem podpodłogowym o mocy 200KM, długości 11 metrów) był skonstruowany specjalnie przez firmy ÖAF Gräf & Stift i Steyr-Daimler Puch dla Wiener Linien. Karoseria jest podobna do standardowych autobusów miejskich niemieckiego projektu VÖV, ale ma trzecią parę drzwi, typowo dla autobusów wiedeńskich. Autobus posiada silnik zapłonowy napędzany LPG. W serii 345 pojazdów, LU200M11 jest największą serią autobusów w historii Wiener Linien, jednocześnie będąc najdłużej produkowaną (1978 - 1992). Ostatnie autobusy zostały wykorzystane liniowo przez Wiener Linien 21. maja 2007. Ostatni LU200M11 był używany jako nauka jazdy i odstawiony z eksploatacji 9. marca 2009 po 30 latach tejże eksploatacji.

Zawiera:

> autobus LU200M11 - przepiękne odwzorowanie wozu Wiener Linien

> oryginalna, historyczna trasa z Wiednia - linia 24A z 2005 roku

> około 350 nowych obiektów i elementów ulicznych

> prawdziwe ulice i budynki - maksymalna autentyczność

> 3 prawdziwe trasy z prawdziwymi rozkładami jazdy

> oryginalne zapowiedzi przystanków Wiener Linien

> tramwaje SI typów E1, ULF oraz metro SI typu U

> interesująca i wymagająca trasa

> dużo pięknych detali

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wow, screeny robią wrażenie, ładny krajobraz ...na początku myślałem, że będzie można prowadzić tramwaje, jednak to AI.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

25 Euro? Sporo sobie liczą.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Oni chyba sobie żartują, 25 EU haha.

Bardzo ładnie zrobione tramwaje, szkoda, że nie będzie można ich prowadzić.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja jak najbardziej kupię ten dodatek. Widać że co niektórzy mają małe pojęcie co o rynku niemieckich płatnych dodatków. Jest to jak najbardziej normalna cena, proszę popatrzeć na inne symulatory. Tutaj widać multum dedykowanych obiektów, autobus... To wszystko to godziny pracy. Ktoś mi zaraz powie, ale Szczecin jest za darmo... Tak, ale do Szczecina nie ma aż tylu dedykowanych obiektów [dróg] co do tej mapy. Wiemy że np. Spliny wymagają dużo cierpliwości.

Uważam, iż nie można zbyt pochopnie oceniać ceny. Dla przeciętnego Niemca ta cena nie robi wrażenia, dla nas to owszem dużo...

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

#737

Mnie ten dodatek, o dziwo, interesuje zarówno z strony mapy, jak i pojazdu. Dlaczego mapa? Ponieważ Wiedeń to jest bardzo interesujące i ciekawe, a zarazem piękne miasto. Wiele tutaj nie muszę mówić. Natomiast autobus mnie interesuje ponieważ to właśnie tymi autobusami, kupionymi w Wiedniu, wjechał w 1994 na radomskie ulice ITS. I choć nie kojarzę tych wozów osobiście, to jednak są one bardzo dużym elementem historii radomskiego zbiorkomu i to się dla mnie szczególnie liczy.

Co do ceny, nie chcę tego dyskutować. €25 z pudełkiem, €20 ściąganie. Nie wierzę w cuda, ale być może cena spadnie z czasem do bardziej ludzkiego wg mnie poziomu.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

No,no trochę drogo jak na dodatek do OMSI. o_o Za taką cenę powinni wypuścić wersję testową,bo wydać 25 EU w ciemno to zbyt niepewne.Bo szczerze to nastawiałem się na kupno,ale po zobaczeniu ceny chyba się zastanowię.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli by dali namiastkę - ok, można wtedy zastanowić się nad kupnem. Ale w ciemno to nikt nie chce sprawdzać. A nuż mapa zbyt wymagająca na niektóre pecety będzie i co? I 25 euro w błoto. Prezentuje się wyśmienicie, ale tak jak stwierdziłem - w ciemno to nie ma co się pchać.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe :) Szkoda, że płatna ;( rozumiem spliny, obiekty, autobus, tramwaje. Takie życie, za wszystko trzeba PŁACIĆ jak widać nawet za dodatek do gry :?xD Myślę, że mogliby dać coś jakby Demo do sprawdzenia i zobaczyć czy PC-et uciągnie mapę.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Widać, że autorzy stawiają duży nacisk na otoczenie, a to bardzo dobrze :)

Mapka prezentuje się kapitalnie szkoda, że płatna 25 Euro to spora kwota na nasze to ok 100 zł chyba (tak pokazał przelicznik).

Więc nie wiem czy wiele osób ją kupi może w Niemczech czy w Austrii tak, bo jakie tam mają zarobki.

Ale np. w Polsce nie wróże jej sukcesu.

Tak jak przedmówcy mówią autorzy zdecydowanie powinni udostępnić demo choćby dlatego ,aby sprawdzić czy komputer da radę z mapką, bo nie każdy ma ekstra mocną machinę :D :D

Map Makerzy pewnie się boja, że ich obiekty dedykowane zostaną za darmo gdzieś użyte, co nie zmienia faktu, że powinni zaryzykować.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

A mnie to nie dziwi, że jest płatny. OMSI nie jest freeware. Taki dodatek jest odpowiednikiem Pro Train do MS Train Simulator, który to też był płatny.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

A mogliby dać ten dodatek do Polskich sklepów??

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, czy pamiętasz jakie było zamieszanie z dodaniem OMSI do sklepów, więc automatycznie Ci odpowiem. Nie ma i nie będzie takiej możliwości, jeżeli chcesz mieć pudełko to płacisz w Euro i Ci wysyłają pocztą.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jestem wątpliwym szczęśliwym posiadaczem tej mapki i mam problem. Jak włączyć ogrzewanie w autobusie. Robię niby wszystko zgodnie z manualem a tu nic, temperatura nie rośnie.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

No i nie urośnie, autobus jak i mapa mają wiele błędów. W samym autobusie nie działa całkowicie ogrzewanie, natomiast w scenerii zimowej brudzi się autobus i 3 koła o jednym zapomnieli. Ruch AI jest tragiczny w wielu miejscach.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

A jak ustawić poprawnie zapowiedzi przystanków?

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat jest zamknięty i nie można dodawać odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.