luQas

Reflection map na własnym repaincie.

8 postów w tym temacie

Tworzę swój repaint do O305, ale po włączeniu "Reflection Map" wygląda on tak: http://puu.sh/3rded.jpg

Nie mam już pomysłu jak temu zaradzić. Może ktoś się spotkał z czymś takim i sobie poradził?

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ustawiłeś odpowiednio przezroczystość dla tekstury? Czy to wygląda tak tylko przy włączonej opcji "Reflection Map" ?

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ustaw całą teksturę na przezroczystość ok 20% (Gimp, Photoshop, PaintNET - wszystkie mają taką opcję) i problem zniknie.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem z przeźroczystością i problem był jak jest. Tyle, że repaint jest wyblakły. O dziwo wspomina o tym problemie instrukcja omsi

"Korzystanie z kanałów efektów: W przypadku niektórych

starszych kart graficznych mogą wystąpić problemy w postaci

fałszywych tekstur, „chromowanych” powierzchni autobusów,

itp. Dzięki tej opcji wyłączyć można indywidualne efekty

graficzne, takie jak noc, odbicia, tekstury itp. W większości

przypadków nie jest to jednak konieczne, gdyż aktywne

powinny być wszystkie kanały."

Raczej nie sądzę, żeby mój GeForce 8600GT w przypadku omsi kwalifikował się do "starszych kart graficznych". Zresztą problem dotyczy tylko tego jednego repainta.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany. Po wydaniu prze Aerosoft oficjalnego szablonu, problem nie występuje. Wada rozwiązania: Maluje od nowa :P Mam nadzieje, że tym razem lepiej i ładniej będzie.

Temat można zamknąć.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Otwieram temat, gdyż identyczny problem dopadł mnie. Tym razem ta kwestia dotknęła Mercedesa O405N1 dołączonego do mapy Hamburga. Otóż zrobiłem malowanie wykorzystując szablon, zrobiłem kanał alfa w TGA Tool2, ustawiłem przezroczystość oraz zapisałem w formacie .tga jednak autobus w dalszym ciągu prezentuje się jak na pierwszym screenie luQasa. Czy są jeszcze jakieś propozycje oprócz tej, podanej przez Matteza? Zaznaczam, że nie mam możliwości pracować ani w Gimp'ie ani w Photoshop'ie ani w PaintNET'cie.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

To za pomocą jakich narzędzi malujesz pojazdy?

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.