Gość Matej

MAN NG 272 (ogólne informacje, screeny, newsy, dyskusje)

87 postów w tym temacie

Prawdopodobna data wydania OMSI 2: 4. kwartał 2013r.

Informacje na temat pierwszego przegubowca do OMSI (MAN NG 272)

image-94751-8f8dafa9.jpg

image-94775-6ce08aab.jpg

image-95579-f24b250a.jpg

image-95580-2a9ed481.jpg

image-95584-0b1fcc20.jpg

image-105752-3bcbfac5.jpg

image-108063-b49b0678.jpg

image-108064-bdabefba.jpg

image-108077-871f2e1e.jpg

image-108082-5a53174e.jpg

image-139107-0c6215da.jpg

image-139113-f4030349.jpg

image-139114-de1e7884.jpg

Informacje: W pełni sprawny MAN NG 272 wyjdzie wraz z OMSI 2 - będzie posiadał on w pełni działący wyświetlacz, którego dotąd nie było na rynku OMSI. NG 272, jako pierwszy pojazd będzie posiadał sprawny drugi człon - podjęte dotąd próby stworzenia autobusu przegubowego w OMSI 1 kończyły się porażką.

Temat na oficjalnym forum OMSI: http://www.omnibussimulator.de/forum/index.php?page=Thread&threadID=3164

Archiwalny temat dot. OMSI 2: http://omnibussimulator.pl/Temat-Oficjalne-projekty-M-R-Software-postepy-prac-nad-OMSI-2

Ten temat służy jednocześnie do dyskusji / newsów dot. przeguba, które wcześniej przejmował inny temat.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Zapraszam do środka !

image-139112-c2f60f06.jpg

Działający wyświetlacz w członie B !

image-139111-2dab76a8.jpg

Troszkę krzesełek

image-139110-9d8deb17.jpg

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Mówcie co chcecie - w OMSI2 dostaniemy nową, lepszą mapę Berlina, realniejszą rozgrywkę, nowe funkcje w edytorze map - ale właśnie na ten model czekam najbardziej! I bynajmniej nie chodzi mi tu ogólnie o możliwość dodania do gry przegubów. Bo to, że zaleją nas Ikarusy 280, Solarisy Urbino 18 i inne takie to jest bardziej niż pewne. Ale ten autobusik - po prostu miodzio. Jeździ takich kilka w GOPie i prawdę mówiąc są one jednymi z moich ulubionych :D. Ale przede wszystkim co mi się w tym busie podoba to oteksturowanie wnętrza i oczywiście sam przegub. Szczerze mówiąc nie spodziewałem się, że zostanie on aż tak realistycznie wykonany. Owszem, nie spodziewałem się też przegubu rodem z vBusa, bo byłoby to jakieś nieporozumienie, ale z drugiej strony czegoś tak realistycznego po prostu się nie spodziewałem. OMSI 2 będzie obowiązkową pozycją na mojej liście zakupów, i to najlepiej zaraz w dniu premiery :D

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Będzie to czterobiegowy Voith. A odnośnie ZF-a to odpowiedź była w stylu "może kiedyś".

Edit: Akurat odpowiedziałem w tym samym czasie co został usunięty post wyżej...

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

(...) A co do modelu to nadal nie widać w nim pasażerów, mam nadzieję, że sobie z tym poradzą. Reszta wygląda naprawdę przyzwoicie, oby wyrobili się do końca br. ;)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Z ruchu AI to mnie najbardziej interesuje tabor kolejowy, szczególnie na dziewiątym screeny lok w czerwonych barwach oraz widać kawałek niebieskiego malowania, ale to chyba ten sam.Z tego co widać to wagony pasażerskie (w sumie te "beczki" też) będą się nadawały na bardziej "polskie tekstury".Przegub w MANie jakiś dziwny, powinien być chyba krótszy i jeszcze ta tekstura "gumy" też mi jakoś nie pasuje oraz "tylna część" (to jest ta sekcja "B" ? ) wygląda na zbyt sztywną bądź będącą mieć "problemy skrętne" (lub to wina tego "jakiegoś dziwnego" przegubu).Do premiery daleko, więc jak na ten czas prezentuje się smakowicie (jak wszystko co wnosi powiew świeżości i nowe możliwości OMSI).

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Man wygląda bajecznie.

Ale, ale...

Dlaczego na absolutnie żadnym screenie nie jest przedstawiona podróż pasażerów w pojeździe ? Czyżby zostały do zrobienia ścieżki ;) ?

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Czyli ścieżki były od samego początku praktycznie, jeszcze przed przegubem :D

Ja jestem tylko ciekaw jak to jest rozwiązane w wypadku przejścia przez przegub w skręcie, tzn. jak to będzie wyglądać jak pasażerowie będą przechodzić kiedy autobus będzie skręcał :)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam, że podczas skrętu będą przechodzić normalnie, ewentualnie będą czekać do wyprostowania - na chwile obecną to byłaby opcja numer dwa, ewentualnie poszliby po powietrzu :P

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Gorzej jak będzie tak jak "siadanie na miejscach" w obecnej wersji.Dojdą do przegubu, znikną i się pojawią od razu w drugiej częsci, taka szybka "lewitacja pasażera czarodzieja"

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Niekoniecznie, toż widzisz, że idą od końca pojazdu do III drzwi. :)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja widzę, że stoją :P A tak poza tym, to nie ma co spekulować jak będzie. Na pewno w sieci pojawi się filmik z gamescomu, który przypominam odbywa się już za 3 dni w kolonii. Wtedy dowiemy się na 100% jak to będzie, nie ma co już drążyć dalej tematu ;)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Seria nowych screenów od Marcela:

image-177690-a862e4dd.jpg

image-177688-ad10de87.jpg

image-177691-8d5f5a39.jpg

image-177689-1ea73442.jpg

image-177687-10eb2ae4.jpg

Z informacji tylko tyle, że NG dostał wycieraczki i luki dachowe ;)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ciekaw jestem ile zostało do zrobienia w obu pojazdach. Ani w NG ani w NL nie ma np. poręczy w środku.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko poręczy brakuje, w pierwszym członie NG nie ma też uchylnych okien i jeszcze paru detali, ale to są tak na prawdę modelarskie pierdoły ;) Myślę, że to co zostało to zrobienia przy pojazdach to na prawdę niewielki % wszystkich dotychczasowych prac ;)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ale nie wiadomo jak te modele stoją np. z dźwiękami. Tak samo na screenach nie zobaczymy jak naprawdę działa przegub i czy, na przykład, drugi człon ma poprawną fizykę. Ale i tak optymistycznie na to wszystko patrzę.

A ten NL202 - tylko wzbudził mój apetyt! Zewnętrzna bryła wygląda o niebo lepiej, niż ta od Kamaza. No i jest dzielona szyba - jakoś wolę MANy z dzielonymi szybami ;). Nic tylko czekać na jakieś filmiki z Gamescomu... a potem to już tylko na wydanie gry. Czas zacząć odkładać pieniądze... :D

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem ciekawy czy w NG272 będą podobne rozwiązania skryptowe jak np. w O405N1 jeśli chodzi o rozruch zimnego silnika na przykład. Bo jeśli nie, no to taki troszkę krok w tył jak dla mnie.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na poziom tego, co prezentują twórcy dodatków (Hamburg, Wiedeń, O305) i zestawiając to z Marcelem i Rudigerem - nie ma czego się obawiać, toż chłopaki chwalą się dopiero wtedy, gdy faktycznie mają coś do zaprezentowania.

Tak samo na screenach nie zobaczymy jak naprawdę działa przegub i czy' date=' na przykład, drugi człon ma poprawną fizykę. Ale i tak optymistycznie na to wszystko patrzę.[/quote']

Powinien mieć, toż względem testów, jakie swego czasu prowadzili domorośli twórcy mamy już rozwiązane problemy: drzwi w II członie, ścieżek pasażerów, animacji przegubu (w końcu nie łamie się jak w vBusie!). Nie ma się czego obawiać. :)

Podobnie też Niemcy zapewniali o wykonaniu odpowiedniej fizyki pojazdu. No nie szliby z OMSI 2 na targi jeśli by ono było źle wykonane...

(A wszystko, o czym piszę jest w Current Developments na oficjalu. ;)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy filmik nakręcony przez użytkownika ChrisHB z oficjalnego forum przedstawiający MAN-a NG 272. Zaprezentowano m. in. działanie przegubu (w trakcie skrętu można nawet usłyszeć charakterystyczne piszczenie). Co prawda dźwięk tego nagrania nie jest zbyt wyraźny ale wydaje mi się, że autobus posiada już własne dźwięki silnika.

Informacja z oficjalnego forum:

http://omnibussimulator.de/forum/index.php?page=Thread&postID=279426#post279426

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

O raju, raju :(.

I stało się. Mój wczesny zachwyt i niesamowite uradowanie wyciekło po tym filmiku jak dym.

Podczas skręcania zerowy realizm :(. Strasznie szybko się wszystko odbywa, zero majestatu.

Może, to kwestia jazdy na kierownicy, czy czymkolwiek innym, ale, póki co jest średnio.

Dźwięków za dużo nie słychać. Wnętrze wygląda super, pulpit też. Była z zewnątrz dopełnia wszystkiego.

Ogółem

6/10

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.