ducato96

Projekt Katowice Wisła

26 postów w tym temacie

Chciałbym zrobić projekt tej że trasy dla busów firm drabas i bus brothers a w pózniejszym żeby rozrosła też z liniami tych firm i miejskich linii prosiłbym o pomoc bo jestem w tym zielony

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Nie żebym hejtował, czy coś, ale Katowice-Wisła? Szczerze wątpie aby udało Ci się wykonać prawie 100 km trasy do OMSI, nawet jeśli, to komputery z NASA nie dałyby sobie rady... Może wartoby zacząć najpierw od mapek krótszych i fikcyjnych- łatwiejszych do wykonania? Ale to Twoja decyzja. Pozdro :D

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Jezeli moge sie wtracic :P kiedy mp z nasa nie jest potrzebny. Wlasnie otwarte przestrzenie nie sa zasobozerne najgorsze jest scisle miejskie centrum tak wiec jak ktos ma zapal da rade zrobic 100km ;)

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Niewykonalne, drogi kolego :). I to z prostej przyczyny - stworzenie tak ogromnej trasy to niesamowicie dużo pracy. To nie jest kwestia kilku tygodni, a nawet miesięcy. Jeśli jesteś z Katowic i koniecznie chcesz robić jakąś realną mapę, to radziłbym pozostać w granicach KZK GOP i stworzyć jakąś linię miejską.

Pozdrawiam.

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

@siroccoxp: Wiem, ale po co komu mapa z pustymi, otwartymi przestrzeniami? 100 km nudy...

Zgodzę się z przedmówcą, jeśli chcesz zrobić realną mapę, to lepiej wybierz linię krótką, np. w GOPie, ale postaraj się ją zrobić jak najdokładniej. Powodzenia!

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

nie jestem z katowic tylko z mikołowa

i chce spróbować z taką mapą

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

druga kwestia to trzeba by jeszczew znalesc autobus, który da rade pociągnąć te 90/100km/h przez dłuższy czas nie przegrzewając się :)

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta